Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی گفت: وضعیت شدید خیزش گرد و خاک در همه نیمه غربی کشور تا فردا شب تداوم دارد و فقط بخش‌هایی از شرق کشور از این مساله در امان است.

«صادق ضیاییان» امروز (سه‌شنبه) در گفت‌و گو با خبرنگار ایران اکونومیست درباره وضعیت آب و هوا افزود: اگر نقشه کشور را به دو نیم تقسیم کنیم امروز و فردا همه نیمه غربی کشور درگیر شدید پدیده گردوخاک است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس اعلام وی، اکنون حتی شهر آستارا در استان گیلان هم درگیر پدیده گرد و خاک شده است.

رییس مرکز ملی پیش بینی سازمان هواشناسی گفت: بر اساس گزارش صبح امروز از مناطق درگیر، اکنون در استان‌های اردبیل، گیلان، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، کردستان، کرمانشاه، ایلام، همدان، مرکزی، اصفهان، بخشی از استان فارس، بوشهر تا استان هرمزگان، یزد ، لرستان، کهگیلویه و بویر احمد تا استان تهران، همه درگیر خیرش شدید خاک هستند.

وی بیان‌داشت: اکنون فقط استان‌های شرقی با این پدیده درگیر نیستند.

ضیاییان ادامه‌داد: تا آخر وقت امشب درگیری در همه مناطق اعلام شده به شدت ادامه دارد، فردا هم این وضعیت با شدت کمتر تداوم خواهد داشت و امیدواریم روز جمعه این وضعیت کاهش یاید. 

وی یادآور شد: در استان تهران از شدت گرد و خاک کاسته نخواهد شد. 

این مسوول درباره کانون خیزش گرد و خاک، گفت: منشا اصلی سوریه و عراق است و البته کانون‌های داخلی خیزش هم به آن اضافه می شود. 

به گفته مدیرکل پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی، کانون داخلی خیزش جای مشخصی ندارد اما با توجه به پدیده خشکسالی، همه کشتزارهای دیمی که در آن کاشت انجام نشد و همه تالاب‌ها و مراتع خشک شده جزو کانون‌های داخلی حساب می شود.

  منبع: خبرگزاری ایرنا برچسب ها: وضعیت هوا ، کهگیلویه و بویراحمد ، گرد و غبار

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: وضعیت هوا کهگیلویه و بویراحمد گرد و غبار گرد و خاک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۷۳۸۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرکوب، نشانه رسوایی لیبرال دموکراسی غربی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، حجت الاسلام قاسم روان بخش منتخب مردم قم در مجلس شورای اسلامی در نشست با رئیس و معاونان دانشگاه فرهنگیان قم و مسئولان بسیج دانشجویی این دانشگاه، با اشاره به خیزش دانشجویان در امریکا و برخی کشورهای اروپایی در حمایت از مردم مظلوم غزه، این حرکت را نشانه بیداری مردم جهان در برابر ظلم مداوم رژیم صهیونیستی به مردم بی دفاع غزه دانست و سرکوب شدید این خیزش از سوی پلیس آمریکا را نشانه رسوایی و سقوط مکتب لیبرال دموکراسی غربی ارزیابی کرد.

در این جلسه همچنین مسائل و مشکلات دانشجویان دانشگاه فرهنگیان قم بررسی شد.

دیگر خبرها

  • تداوم همبستگی جهانی در حمایت از مردم غزه
  • کاهش شدید معاملات مسکن در شمال اسرائیل/ درِ فروش و اجاره تخته شد
  • سامانه بارشی جان دوباره می‌گیرد / در کدام استان‌های کشور بارندگی خواهیم داشت؟
  • سرکوب، نشانه رسوایی لیبرال دموکراسی غربی
  • ورود سامانه بارشی جدید به کشور از غرب کشور/ افزایش دما در اغلب مناطق کشور
  • ورود سامانه بارشی جدید به کشور از غرب کشور
  • محکومیت شدید برخوردهای خشونت آمیز علیه اساتید و دانشجویان غربی
  • وضعیت آب و هوا امروز ۷ اردیبهشت/ نیمه شرقی کشور بارانی می‌شود
  • تداوم بارندگی در نیمه شرقی و ورود سامانه بارشی جدید از غرب کشور
  • وضعیت آب و هوا امروز ۷ اردیبهشت؛ نیمه شرقی کشور بارانی می‌شود