Web Analytics Made Easy - Statcounter

دفتر هیأت دولت برای استفاده از توان علمی جوانان فارغ‌التحصیل ۶ ماهه اول سال ۱۴۰۱ دوره‌های کارشناسی ارشد و دکتری ۱۰ رشته‌ دانشگاهی تحت عنوان سرباز نهادی (امریه) فراخوان صادر کرد.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، دفتر هیأت دولت برای استفاده از توان علمی جوانان فارغ‌التحصیل ۶ ماهه اول سال ۱۴۰۱ دوره‌های کارشناسی ارشد و دکتری ۱۰ رشته‌ دانشگاهی تحت عنوان سرباز نهادی (امریه) فراخوان صادر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این فراخوان از فارغ‌التحصیلان مقطع کارشناسی ارشد و دکتری رشته‌های حقوق (تمام گرایش‌ها)، علوم اقتصادی، علوم اجتماعی، علوم سیاسی، روابط بین الملل، مدیریت، سیاست‌گذاری علم و فناوری - سیاست‌گذاری عمومی، مهندسی نرم افزار، مهندسی فناوری اطلاعات و مدیریت صنایع ساکن شهر تهران که متقاضی همکاری با هیأت دولت در قالب امریه هستند، خواسته شده تا پنجم خرداد ماه جاری از طریق سامانه www.rdcir.ir نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: سربازی فارغ التحصیلان دانشگاهی فراخوان دولت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۷۴۱۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸۸ هزار داوطلب دکتری انتخاب رشته کردند

علیرضا کریمیان، مشاور رئیس سازمان سنجش آموزش کشور در گفتگو با خبرنگار گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، اظهار کرد: از ۱۵۱ هزار و ۶۴۳ داوطلب شرکت کننده در آزمون دکتری ۱۴۰۳ تعداد ۱۲۵ هزار و ۱۷۴ نفر مجاز به انتخاب رشته شده اند و کارنامه نتایج اولیه آزمون دکتری از ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ در اختیار داوطلبان قرار گرفته است.

وی افزود: افرادی که بر اساس مندرجات کارنامه اولیه مجاز به انتخاب رشته‌های تحصیلی در یک یا چند کد ترکیب رشته از مجموعه امتحانی در دوره روزانه یا سایر دوره‌ها شده‌اند، تا ساعت ۲۴ روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت فرصت دارند نسبت به ثبت کدرشته محل‌های انتخابی خود حداکثر ۵۰ کدرشته محل اقدام کنند.

کریمیان با اشاره به اینکه از تعداد بیش از ۱۲۵ هزار نفری که مجاز به انتخاب رشته شده‌اند، ۶۸ هزار و ۷۶۵ نفر مرد و ۵۶ هزار و ۴۰۹ نفر زن هستند، گفت: تاکنون بیش از ۸۸ هزار نفر از داوطلبان مجاز نسبت به انتخاب رشته اقدام کرده اند، اما این آمار شامل مجازین دانشگاه آزاد اسلامی نیست.

وی یادآور شد: با توجه به چهار اصلاحیه برای دفترچه راهنمای انتخاب رشته و اضافه شدن ظرفیت و یا تغییر و حذف برخی کدرشته محل ها، داوطلبان در صورت نیاز می‌توانند نسبت به ویرایش فرم انتخاب رشته خود تا ساعت ۲۴ روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت اقدام کنند.

مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: داوطلبانی که مجاز به انتخاب رشته بوده و علاقه‌مند به انتخاب رشته‌های دانشگاه آزاد اسلامی هستند، لازم است به درگاه دانشگاه آزاد به آدرس www.azmoon.org مراجعه و بر اساس اطلاعیه‌های آن دانشگاه اقدام کنند. کد دسترسی برای انتخاب رشته‌محل‌های دانشگاه آزاد اسلامی در انتهای کارنامه سنجش درج شده است.

کریمیان افزود: اسامی معرفی‌شدگان دارای حدنصاب به منظور شرکت در مرحله دوم شامل مصاحبه، بررسی سوابق علمی و پژوهشی و … در دهه اول خردادماه ۱۴۰۳ از طریق درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور منتشر خواهد شد.

انتهای پیام/

نادیا عابد

دیگر خبرها

  • ضرورت افزایش ظرفیت دکتری جمعیت شناسی در دانشگاه‌ها/ تعامل ستاد جمعیت و فضای دانشگاهی کشور+فیلم
  • اشتغال فارغ التحصیلان، افزایش بهره‌وری و جهش تولید
  • ۸۸ هزار داوطلب دکتری انتخاب رشته کردند
  • ۲۷ رشته در دانشگاه اصفهان در سال جاری حذف می‌شود
  • افزایش رشته‌های کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد شهرکرد
  • فراخوان جذب دانشجوی دکتری در پژوهشگاه ملی اقیانوس شناسی و علوم جوی
  • هشدار رئیس دانشگاه آزاد به ناهنجاری در انتخاب رشته دانشگاهی
  • انتقاد کم سابقه خبرگزاری دولت از مرکز پژوهش‌های مجلس
  • مهلت انتخاب رشته در آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ برای بار سوم تمدید شد
  • چالش‌های سلامت دهان و دندان در ایران