Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، جلسه هیأت امنای جهاد دانشگاهی با موضوعیت تغییر رئیس این نهاد امروز برگزار می‌شود.

براساس قانون در این جلسه اعضای هیأت امنای جهاد دانشگاهی متشکل از رئیس جهاد دانشگاهی، رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی،‌ دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی، وزیر علوم تحقیقات و فناوری، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان مدیریت برنامه ریزی کشور و سه نفر از اعضای هیأت علمی جهاد دانشگاهی حضور می‌یابند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس جهاددانشگاهی یکی از اعضای حقوقی شورای عالی انقلاب فرهنگی است و طبق اساس‌نامه‌ این نهاد، حکم ریاست جهاددانشگاهی پس از انتخاب اعضای هیات امنا باید از سوی رئیس شورای عالی انقلاب فرهنگی یا همان رئیس جمهور تائید و امضا شود.

از گزینه‌های جدی ریاست جهاد دانشگاهی نام روح‌الله دهقانی فیروزآبادی معاون تحقیقات، فناوری و نوآوری دانشگاه آزاد مطرح است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: حمیدرضا طیبی جهاد دانشگاهی رئیس جهاد دانشگاهی جهاد دانشگاهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۷۴۱۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری وارد فرودگاه یاسوج شد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، صبح امروز محمدعلی زلفی‌گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری وارد فرودگاه یاسوج شد و مورد استقبال استاندار کهگیلویه و بویراحمد قرار گرفت.

حضور در دانشگاه یاسوج و افتتاح سردر دانشگاه، زیارت مقبره شهید گمنام، کلنگ‌زنی دومین خوابگاه متاهلی، بازید از چندین پروژه فعال و در حال ساخت، مصاحبه با شبکه سراسری به صورت زنده از خبر ۱۴، نشست با اعضای هیأت رئیسه، نشست آمایش آموزش عالی، نشست با اعضای هیأت علمی در قالب جلسه گرامیداشت هفته معلم (استاد) و تجلیل از برگزیدگان و سرآمدان علمی و موارد دیگر از برنامه‌های این سفر یک روزه است.

دیگر خبرها

  • معاون وزیر کار مُنکر پیشنهاد افزایش حق مسکن شد
  • حوزه نظارت بر کیفیت آموزش دانشگاهی در قزوین احیا شد
  • درخواست رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها برای تدوین بسته عملیاتی ساماندهی دانشگاه هنر
  • ماجرای جنجالی شدن اهدای دکترای افتخاری به رئیسی
  • وزیر علوم، تحقیقات و فناوری وارد فرودگاه یاسوج شد
  • ماجرای اهدای دکترای افتخاری به رئیسی و انتقادی که گاف از آب درآمد!
  • اعضای شورا از بطن مردم انتخاب شده و همیشه و در تمام سختی‌ها در کنار مردم هستند
  • نکوداشت مبلّغ شهید و فقیه انقلابی دیارعلویان
  • اعضای شورا در سختی‌ها کنار مردم است
  • تقدیر شورای عالی انقلاب فرهنگی از سریال «رستگاری»