Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-30@23:13:27 GMT

حضور پرقدرت همدان در جام بین المللی تختی

تاریخ انتشار: ۳ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۷۴۲۲۷

حضور پرقدرت همدان در جام بین المللی تختی

قاسم ربیعیان  گفت: این رقابت‌ها در روز‌های ۱۸ تا ۲۰ خرداد ماه در شهر تنکابن استان مازندران برگزار می‌شود و همدان با هفت کشتی گیر در این مسابقات شرکت می‌کند.

او گفت: در این مسابقات و در وزن ۵۷ کیلوگرم میثم فیروز آبادی، ۶۱ کیلوگرم سعید انوری و مرتضی فرزین فر، ۷۰ کیلوگرم یوسف کامرانی و در وزن ۸۶ کیلوگرم هادی وفائی پور شرکت دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیر هیات کشتی همدان گفت: همچنین در وزن ۹۲ کیلوگرم مهدی حاجیلوئیان و در وزن ۹۷ کیلوگرم دانیال شریعتی نیا دیگر کشتی گیران همدان اعزامی به این رقابت‌ها هستند.

ربیعیان گفت: همچنین یک مربی به معرفی هیات کشتی استان همدان به این دوره از مسابقات اعزام می‌شود.

به گفته او مسابقات جام تختی مرحله چهارم انتخابی تیم ملی کشتی آزاد بزرگسالان محسوب می‌شود و نفراتی که موفق به کسب سهمیه شده‌اند، می‌توانند در یک وزن بالاتر وزن کشی کرده و به هیچ عنوان نمی‌توانند در یک وزن پایین‌تر وزن کشی کنند.

استان همدان دارای نزدیک به پنج هزار مربی و کشتی گیر در رده‌های سنی مختلف است.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آلودگی صنایع غذایی ربات هوشمند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۷۴۲۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غیبت ارسلان در استانبول؛ نازاریان کوچک به دنبال سهمیه

باوجودی که به نظر می‌رسید صربستانی‌ها بعد از ناکامی ویکتور نِمِس در گزینشی اروپایی، این بار به علی ارسلان اعتماد کنند، اما نامی از کشتی‌گیر ایرانی تیم ملی صربستان در جمع کشتی‌گیران ثبت‌نامی گزینشی آخر نیست. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مسابقات گزینشی جهانی با کشتی فرنگی از 20 اردیبهشت ماه در استانبول استارت می‌خورد. کشتی‌گیرانی که از دو مسابقه قبلی در مسابقات جهانی صربستان و گزینشی‌های قاره‌ای موفق به کسب سهمیه نشدند، برای آخرین بار شانس خود را برای کسب جواز ورود به المپیک در ترکیه امتحان خواهند کرد.

صربستانی‌ها که در گزینشی اروپایی ویکتور نِمِس را به باکو فرستادند، ترجیح دادند این بار هم کشتی‌گیری که در این وزن صاحب سابقه و تجربه است را به گزینشی آخر بفرستند و باز هم فرصتی به ارسلان دارنده دو نشان طلا و برنز وزن غیرالمپیکی 72 کیلوگرم که در مسابقات قهرمانی اروپا در وزن جدید مدالی نگرفت، داده نشد؛ اما ابراهیم قانم فرانسوی رقیب وزن 72 کیلوگرم ارسلان بار دیگر در ترکیب تیمش قرار گرفته و به دنبال کسب سهمیه المپیک است.

دعوت از گرایی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی

 

همچنین ادموند نازاریان پسر نازاریانِ بزرگ و عنوان‌دار هم که هنوز سهمیه المپیک را برای بلغارها نگرفته، امیدوار است در وزن سنگین و پرمدعی 60 کیلوگرم در ترکیه سهمیه بگیرد.

گئورگ غریبیان ارمنی، زادیک لالی‌یف روس، مراد ممدوف آذربایجانی، گئورگی تیبیلوف صربستانی و جمال والی‌زاده کشتی‌گیر ایرانی که با اسم UWW در مسابقات شرکت می‌کند در 60 کیلو، ایستوان وانچزا از مجارستان، مورات فیرات یا سلجوق کان از ترکیه در 67 کیلو، آدلت تیولی‌بایف روس، لوری لومادزه گرجستانی، زولتان لوای از مجارستان و کمال بی از آمریکا در 77 کیلو، رفیق حسین‌اف آذربایجانی و تورپال بیسلطانوف دانمارکی در 87 کیلو، متهان باشار از ترکیه و میهایل کاجایا صربستانی در 97 کیلو و دیوید آواساپیان ارمنستانی، لاکوبی کاجایا گرجستانی و اسکار مارویک نروژی در 130 کیلوگرم نیز از دیگر مدعیان شاخص حاضر در مسابقات گزینشی جهانی هستند.

در این رقابت‌ها دو کشتی‌گیر راه یافته به فینال و همچنین نفر سوم حقیقی صاحب سهمیه المپیک خواهند شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • لرستان مقام سوم مسابقات کشتی فرنگی نونهالان کشور را از آن خود کرد
  • کشتی‌گیر کرمانشاهی نائب‌قهرمان جام تختی شد
  • میزبان مسابقات جام تختی کشتی آزاد مشخص شد
  • تغییر زمان و مکان کشتی آزاد جام تختی
  • غیبت ارسلان در استانبول؛ نازاریان کوچک به دنبال سهمیه
  • جام بین‌المللی یا آبروریزی ملی! چرا جام تختی با این شکل برگزار می‌شود؟/ شعار بیلبوردهای شهردار را باور کنیم یا میزبانی درجه۳ دبیر را ؟
  • همدان قهرمان مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان کشور شد
  • کامران قاسم‌پور کجای ماجراست؟
  • شور و هیجان وصف ناشدنی در مسابقات کشتی نونهالان استان سمنان
  • بیمه البرز، حامی چهل و چهارمین دوره جام جهان پهلوان تختی