Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-01@16:35:52 GMT

فعالیت ۳۶ واحد صنعتی فعال در دره‌شهر

تاریخ انتشار: ۳ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۷۴۳۸۶

فعالیت ۳۶ واحد صنعتی فعال در دره‌شهر

فریبرز اروانه مدیر صمت دره‌شهر صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام اظهار کرد: دره شهر با وجود ۳۶ واحد صنعتی فعال به عنوان یکی از قطب‌های صنعتی استان به شمار میرود و این واحدها در داخل و خارج از شهرک صنعتی دره شهر مشغول به فعالیت هستند.

وی ادامه داد: این واحدها شامل پلی اتیلن، فوم، ترشیجات، موادغذایی، بیسکویت، ترشیجات و انواع مربا، تولید نهاده‌های دامی، تولید شن و ماسه، تیرچه و قطعات بتنی، مواد شوینده و تولید سیم لاستیک است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر صمت دره‌شهر گفت: این محصولات هم در بازارهای استان و کشور عرضه می‌شوند و عمده بازار این محصولات برای صادرات به کشورهای عراق، افغانستان و ترکیه است.

اروانه با اشاره به خدمات اداره صمت همچون تایید مواد اولیه، تامین آرد و شکر و روغن برای واحدهای تولید بسکویت ادامه داد: با توجه به اینکه دره شهر یکی از قطب‌های صنعتی استان بشمار میرود نیازمند همکاری همه دستگاه‌های مرتبط جهت رفع مشکلات و موانع واحده‌های نیمه فعال است.

انتهای پیام/ 

منبع: فارس

کلیدواژه: واحد صنعتی دره شهر اداره صمت دره شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۷۴۳۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولید سالانه ۴۰۰ هزار اکسل خودرو در واحد صنعتی دانش بنیان چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال و بختیاری ، بهنام خسروی افزود: این شرکت با درجه دانش بنیان یک، سالانه ۴۰۰ هزار اکسل گروه خودروهای پژو را برای شرکت ایران خودرو تولید می‌کند.

وی با اشاره به اینکه دستگاه هیدرو فورمیک هم در همین شرکت ساخته شده گفت: در این روش قطعه‌های فلزی با فشار سیال تغییر حالت می‌دهند.

به گفته وی : برای این طرح نزدیک به ۲۰۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری شده است.

معاون امور صنایع صمت استان گفت: پس از تحریم ها، شرکت پژو فرانسه از تحویل مستقیم این قطعه خودداری کرد که صنعتگران شهرکرد با کمک دانشگاه صنعتی اصفهان، طی سه سال تحقیق و توسعه موفق به کسب دانش هیدرو فورمیک شدند.

گفتنی است، استفاده از مواد اولیه داخلی، ایجاد ارزش افزوده، قیمت به صرفه و کیفیت همتراز اروپا از مزیت‌های اکسل ایرانی است که سالانه مانع خروج حدود ۳۰ میلیون دلار ارز از کشور می‌شود. در دنیا این دانش نوین در صنایع هوا فضا و موشکی هم کاربرد بسیاری دارد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901618

دیگر خبرها

  • نخستین واحد پرورش قارچ صنعتی در جوین خراسان رضوی افتتاح شد
  • توقف فعالیت ۲۸ واحد صنعتی متخلف در شهرک صنعتی اشتهارد
  • فعالیت ۲۰۰ تشکل دانشجویی و ۱۰۰ تشکل فعال استادی در دانشگاه آزاد
  • تولید سالانه ۴۰۰ هزار اکسل خودرو در واحد صنعتی دانش بنیان چهارمحال و بختیاری
  • ۸۳ درصد اشتغال صنعتی در نیشابور مربوط به ۱۰ واحد بزرگ است
  • یک‌هزار و ۷۰۰ واحد بهره‌بردار در شهرک‌های صنعتی قم فعال هستند
  • باز شدن پای محصولات صنعتی قزوین به بازار‌های بین المللی
  • بزرگترین واحد تولید اسپری در تویسرکان ایجاد می‌شود
  • بزرگترین واحد تولید اسپری در تویسرکان آماده راه‌اندازی است
  • فعالیت یک واحد آلاینده لعاب سازی در اردکان متوقف شد