Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-01@23:06:02 GMT

مدیریت شهری تهران در کنار مردم آبادان خواهد بود

تاریخ انتشار: ۳ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۷۵۲۴۰

مدیریت شهری تهران در کنار مردم آبادان خواهد بود

 به گزارش خبرنگار فارس، حبیب کاشانی عضو شورای اسلامی شهر تهران در شصت و پنجمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به شهادت شهید صیاد خدایی اظهار کرد: این شخصیت در دوران راهنمایی در جبهه حق علیه باطل حضور یافت و پس از آن در جمع مدافعین حرم قرار گرفت و در نهایت در تهران به شهادت رسید که نشان می‌دهد قدم به قدم به دنبال شهادت رفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو شورای اسلامی شهر تهران افزود: کسانی که فکر می‌کنند با شهادت شهید خدایی این مسیر بسته می شود خیال باطل دارند.

وی ضمن تسلیت به مناسبت درگذشت هموطنان در حادثه ریزش ساختمان در آبادان خاطرنشان کرد: من اهل آبادان هستم و از امام جمعه و استاندار درخواست می کنم به وضعیت مصدومان رسیدگی کند و در خصوص اسکان افرادی که در این ساختمان مستقر بودند، تدبیری اندیشیده شود.

کاشانی افزود: شهرداری تهران همواره در کنار آلام مردم بوده و درخواست می کنیم که شهردار تهران نامه ای ارسال کرده و اعلام کند که اگر مشکلی وجود داشته باشد ما کنار آنها خواهیم بود.

وی با اشاره به سوء برداشت های صورت گرفته در خصوص قائم مقامان ذیحساب که در جلسه قبل شورا مورد بررسی قرار گرفت، یادآور شد: موضوعی در فضای مجازی منتشر و احساس شد که قرار است این افراد انتصاب شوند و ما با شرایط انتصاب آنها مخالفت داشته و آنها را مورد تایید قرار نداده ایم.

کاشانی تأکید کرد: طبق قانون جابجایی قائم مقامان ذیحساب با درخواست شهرداری و تایید شورا انجام می شود. تمام این هفت نفر هم اکنون نیز قائم مقام ذیحساب هستند. قرار بود ارتقاء داده شده و درخواست داده شد که جابجا شوند. در جلسه قبل موضوع ما صلاحیت این افراد نبوده بلکه جابجایی در این مقطع زمانی را به صلاح ندانستیم. تمام این افراد با عنوان قائم مقام ذیحساب در محل کار خود حضور دارند. 

وی با بیان اینکه ما در خصوص حقوق کارکنان ملزم به اجرای قانون هستیم، یادآور شد: اگر قانون گذار یعنی وزارت کار ۵۸ درصد افزایش حقوق را در نظر گرفته است باید انجام شود اما بودجه بسته شده و پس از آن ابلاغ شده است.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه برخی سازمان ها و شرکت ها تعدیل نیرو کردند چون توان پرداخت ندارند، گفت: آقای زاکانی و شهرداری تهران به عنوان پیشرو، علی الحساب با افزایش ۴۰ درصدی حقوق را پرداخت کردند. اگر کسی بیش از این مطالبه داشته باشد طبق دیون پرداخت خواهد شد. ما تعیین کننده نیستم و باید قانون را اجرا کنیم.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: حبیب کاشانی قائم مقامان ذیحساب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۷۵۲۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدول پخش برنامه های صدای آبادان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان؛ ستاد تبلیغاتی صدا و سیما اعلام کرد: مجموعه‌های شنیداری ۲۰ دقیقه‌ای نامزد‌های مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی از سیزدهم تا نوزدهم اردیبهشت روزانه ساعت ۱۵ تا ۱۶ بصورت چرخشی و در یک بسته پیوسته از رادیو آبادان پخش می‌شود.
همچنین مناظره نامزد‌ها روزانه در بازه زمانی تبلیغات در ۲ نوبت در ساعات ۲۲ تا ۲۳ و ۲ تا ۳ بامداد از صدای آبادان تقدیم مخاطبان خواهد شد.
مناظره و فیلم‌های تبلیغاتی ۲۰ دقیقه‌ای نامزد‌های دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی پیشتر در صدا و سیمای مرکز آبادان ضبط و تهیه شده و در بازه زمانی تبلیغات رسمی یعنی از فردا (۱۳ تا ۱۹ اردیبهشت) به روی آنتن شبکه آبادان می‌رود.
در آبادان در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی ۴ نامزد برای راهیابی به بهارستان رقابت می‌کنند.
انتخابات در ۸ حوزه از جمله آبادان به صورت تمام الکترونیکی انجام می‌شود، در این حوزه‌ها علاوه بر اینکه احراز هویت الکترونیکی است، شمارش آراء هم به صورت الکترونیکی انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید:

جدول زمان پخش فیلم‌های تبلیغاتی و مناظره‌های نامزد‌های انتخابات مجلس در آبادان

دیگر خبرها

  • تغییر ۲۱ شهردار و شورای شهر نسیم‌شهر در ۴ سال
  • جدول پخش برنامه های صدای آبادان
  • انتخاب شورای شهر محمدیه به‌عنوان شورای برتر استان قزوین
  • لایحه اصلاح قانون مالیات‌های مستقیم سازوکار مشارکت مردم در بخش مولد را تسهیل خواهد کرد
  • ۴۶۰ روز به پایان مدیریت شهری ششم باقی مانده است
  • برخی به دنبال تضعیف دستاوردهای مدیریت شهری هستند
  • چرا مافیا جلوی واردات خودوی برقی را گرفته است؟+فیلم
  • چرا مافیای خودرو جلوی واردات خودوی برقی را گرفته است؟+فیلم
  • تحقق مدیریت هماهنگ شهری در شرکت توسعه شهرداری اصفهان/ شوراها مصداق بارز مردم سالاری است
  • منافع شخصی دلیل عدم عمل به قانون در شهرداری ها / استمرار کاهش کیفیت زندگی در کلانشهرها و شهرها /نتایج وخیم عدم مشارکت در انتخابات شوراها