Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@03:11:07 GMT

نخستین کارخانه نوآوری گیلان به بهره‌برداری رسید

تاریخ انتشار: ۳ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۷۵۲۹۶

نخستین کارخانه نوآوری گیلان به بهره‌برداری رسید

مدیر کارخانه نوآوری گیلان امروز در حاشیه افتتاح کارخانه نوآوری گیلان گفت: این کارخانه یا سرمایه گذاری بیش از یکصد میلیارد ریال با حمایت های معاونت علمی و فناوری رییس جمهور افتتاح شده که ۵۰ میلیارد ریال کمک این معاونت است.

دکتر مسعود موسوی افزود: در مجموعه کارخانه نوآوری تعدادی شتاب دهنده های تخصصی برای حمایت از استارت اپ ها و ایده مستقر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه کارخانه نوآوری بستری قابل گسترش است، اظهار داشت: هم اکنون بیش از چهار ایده و استارت اپ و سه تیم فناور در کارخانه برای توسعه و اجرای پروژه های کسب و کار خود در حال فعالیت هستند.

معاون علمی و فناوری رییس جمهور صبح امروز سه شنبه ار شرکت های دانش بنیان فرآوری و ساخت قطعات خودروی ایران، پایا کلاچ و زیست فرآورد پارس بازدید کرد. 

مرکر نوآوری دانشگاه گیلان نیز صبح امروز با حضور سورنا ستاری افتتاح شد، افتتاح فضای کار اشتراکی و مرکز نوآوری مکعب و بازدید از خانه خلاق و نوآوری گیلان و شرکت ها و واحدهای فناور مستقر و جلسه در استانداری از برنامه های سفر یکروزه معاون علمی و فناوری رییس جمهور و هیات همراه به استان گیلان است

برچسب‌ها رشت گیلان دانشگاه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: رشت گیلان دانشگاه رشت گیلان دانشگاه کارخانه نوآوری نوآوری گیلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۷۵۲۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست خبری معاون علمی رییس‌جمهور

نشست خبری سالیانه دکتر روح‌الله دهقانی معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رییس‌جمهوری در محل معاونت علمی برگزار شد. به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3075708 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • مرکز پژوهش فناوری و نوآوری شبکه‌های کوانتومی افتتاح شد
  • توسعه حمل و نقل بر پایه هوش مصنوعی و اینترنت اشیا در کارخانه نوآوری آزادی
  • راه‌اندازی مرکز نوآوری ملی و تخصصی حوزه فناوری‌های شناختی در شمال کشور
  • رییس پارک علم و فناوری خراسان رضوی منصوب شد
  • انتصاب رییس پارک علم و فناوری خراسان رضوی
  • نشست خبری معاون علمی رییس‌جمهور
  • رایزنی با محیط زیست برای فعالیت کارخانه آسفالت در شرق تهران
  • چند پروژه عمرانی دانشگاه یاسوج با حضور وزیر علوم افتتاح شد
  • افتتاح پایگاه اورژانس ۱۱۵ در چغاخور
  • کارخانه نوآوری اصفهان هوشمند راه‌اندازی می‌شود