Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، محمد مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حکمی «امیرعلی عموزاده» را به سمت مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم منصوب کرد.

در حکم وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خطاب به عموزاده آمده است: «نظر به شایستگی، تجارب ارزشمند و روحیه انقلابی و دینی جناب‌عالی به موجب این حکم به عنوان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم منصوب می‌شوید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امید واثق است که با استعانت از خداوند متعال و بهره‌گیری شایسته از ظرفیت‌های فرهنگی آن استان و با امعان نظر و توجه کامل به اهداف و شرح وظایف وزارتخانه، به صورت خاص اهتمام جدی به عمل آورید.»

امیرعلی عموزاده دانش آموخته رشته عرفان اسلامی و اندیشه امام‌خمینی(ره) در مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات تهران و فارغ‌التحصیل دوره فیلمسازی از انجمن سینمای جوان ایران بوده و هم اکنون دانشجوی رشته عرفان اسلامی در اندیشه امام خمینی (ره) در مقطع دکتری دانشگاه آزاد اسلامی واحد قم (در حال تدوین رساله) است.

اهم سوابق و ی شامل مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان از سال ۱۳۸۷ الی ۱۳۹۲ ، مدیرکل امور کتابخانه های عمومی استان سمنان، رئیس سازمان فرهنگی-ورزشی شهرداری سمنان _ سال ۱۳۹۲ ، مدیر سازمان ملی جوانان استان سمنان، مشاور فرهنگی و دستیار فرهنگی اجتماعی استاندار ، فعالیت در اداره کل فرهنگ و ارشاد استان قم از سال ۱۳۹۳ تا کنون و مدیرگروه تحول اداری اداره کل فرهنگ ارشاد اسلامی استان قم _ سال ۱۳۹۵ تا کنون بوده است.

عضویت در شورای علمی بنیاد نخبگان از سوی سورنا ستاری معاونت علمی و فناور رئیس جمهور، معاون توسعه و منابع انسانی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم_ سال ۱۳۹۹ الی ۱۴۰۰ ، معاون امور فرهنگی و رسانه اداره‌ کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم _ ۱۴۰۱ و همچنین عضویت در گروه تدوین سند بهره برداری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز از جمله تجارب مرتبط در کارنامه وی است.

گفتنی است پیش از این سیدموسی حسینی کاشانی مدیرکلی فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم را به عهده داشت.

انتهای پیام/78032

 

منبع: فارس

کلیدواژه: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی حکم انتصاب فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۷۵۶۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گوش شنوای دولت برای شنیدن مشکلات و نیازهای مردم

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، سید محمد هاشمی جانشین وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه برقراری میز خدمت مردمی وزیر فرهنگ در مسجد چهارده معصوم محله امامزاده حسن گفت: خواهران و برادران درخواست‌ها و نیازها و درخواست‌های فرهنگی، هنری و اجتماعی مختلفی را مطرح کردند. درخواست‌های مردمی دریافت شده و از طریق نهاد ریاست جمهوری به دستگاه‌های مرتبط ارجاع خواهد شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


معاون هنری وزیر فرهنگ ارشاد اسلامی هم گفت: بیشترین دغدغه مردم منطقه ۱۷، کار فرهنگی است

محمود سالاری افزود: شاهد اتفاقات خوبی بودیم، امیدواریم به یاری خداوند بتوانیم به احسن وجه کمک کنیم تا گره‌های موجود گشوده شود.

وی همچنین گفت: تقاضاهای شخصی هم وجود دارد و بیشترین درخواست‌ها درخصوص فضا و امکانات لازم برای انجام دغدغه‌های فرهنگی و اجرای باورهای عمیق برای نیل به نقطه مطلوب است؛ امیدواریم ما هم بتوانیم در این مسیر کمک کنیم.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی



علی فروزانفر مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران هم گفت: وزیر فرهنگ به‌عنوان نماینده رئیس‌جمهور درخواست‌ها و نیازهای مردم شنیدند و بخشی از مطالب پاسخگویی و بیشتر درخواست‌های مردمی به صورت مکتوب در ریل پاسخگویی قرار گرفت.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • برگزاری ۱۴ دوره جشنواره شعر رضوی در استان خوزستان
  • کرج کاندیدای انتخاب پایتخت جهانی کتاب ۲۰۲۶ یونسکو شد
  • کرج نامزد انتخاب پایتخت جهانی کتاب ۲۰۲۶ یونسکو شد
  • برگزاری دوره تربیت مربی آموزش نوین قرآن در کهگیلویه
  • سفر به ۲ کشور منطقه در روزهای آینده / درباره «اقبال لاهوری» فیلم با کیفیت می‌سازیم
  • سفر به ۲ کشور منطقه در روزهای آینده / فیلم با کیفیت درباره «اقبال لاهوری» می‌سازیم
  • گوش شنوای دولت برای شنیدن مشکلات و نیازهای مردم
  • محافل فضولی‌خوانی در اردبیل برگزار شود
  • ضرورت پاسداشت زبان فارسی در انتخاب نام واحد‌های صنفی
  • ششمین جشنواره انتخاب کتاب سال آذربایجان‌غربی برگزار می‌شود