Web Analytics Made Easy - Statcounter

کی پور با بیان اینکه دوران هشت سال دفاع مقدس به معنای واقعی کلمه دانشگاه جنگ بود، گفت: این دانشگاه فرماندهانی تربیت کرده که امروز در غرب آسیا عزم و اراده خود را بر فرماندهان دشمن منطقه ای و فرا منطقه ای ایران اسلامی تحمیل کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ علی اکبر کی پور معاون استاندار و فرماندار ویژه تربت حیدریه صبح امروز در صبحگاه مشترک نیروهای مسلح مستقر در این شهرستان اظهار کرد: فتح خرمشهر فتح بابی برای مذاکرات سیاسی شد که نخستین استراتژی سیاسی برای مسوولین بود که نقطه قوت کشور بود که اقتدار خود را اعلام کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: عامل اصلی فتح خرمشهر این بود که رزمندگان سپاه اسلام آنچه را که می گفتند عمل می کردند و این بدان معناست که عزم اراده شان مبتنی بر ایمان و اعتقاد به تحقق وعده های الهی بود.

کی پور با بیان اینکه دوران هشت سال دفاع مقدس به معنای واقعی کلمه دانشگاه جنگ بود، گفت: این دانشگاه فرماندهانی تربیت کرده که امروز در غرب آسیا عزم و اراده خود را بر فرماندهان دشمن منطقه ای و فرا منطقه ای ایران اسلامی تحمیل کردند.

فرماندار تربت حیدریه گفت: ملت ایران باید قدردان نعمت امنیت و اقتدار امروز خود باشند که مرهون ایثار و پایمردی شهدا و رزمندگانی است که از تمام هستی خود گذشتند و اجازه ندادند یک وجب از خاک کشور بدست بیگانگان بیفتد.

امروز ایران اسلامی در سایه امنیت و اقتدار قرار دارد

سرهنگ بختیار کرمی نیا، فرمانده تیپ ۱۷۷ شهید نصر اصفهانی ارتش: امروز ایران اسلامی با حضور در صحنه مردم، اقتدار نیروهای مسلح و تبعیت از ولی فقیه جامعه اسلامی در سایه امنیت و آرامش قرار دارد.

وی گفت: بعنوان سرباز ولایت ادامه دهنده راه شهدا و ابثارگرانی هستیم که به برکت این عزیزان در سایه امنیت و آرامش زندگی می کنیم.

صبحگاه مشترک نیروهای مسلح تربت حیدریه گرامیداشت آزادسازی خرمشهر صبح امروز در محل تیپ 177 شهید محمد جعفر نصر اصفهانی برگزار شد.

تیپ 177 پیاده شهید محمد جعفر نصر اصفهانی ارتش، گروه توپخانه، موشکی و پدافند هوایی 61 محرم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سپاه ناحیه بسیج و منطقه انتظامی، قوای مسلح مستقر در تربت حیدریه می باشند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: ایران اسلامی تربت حیدریه منطقه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۷۶۳۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حاجی محمره از یادمان های راهیان نور بازید کرد

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدعلی حاجی محمره معاونت مالی و پشتیبانی موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس از یادمان والفجر۱ منطقه فکه و مقر عمار یاسر این موزه در خرمشهر دیدار و سرکشی کرد.

حاجی محمره در این بازدید گفت: ما بر سفره‌ای که شهدا آماده کردند، نشسته‌ایم، اگر رسالت خودمان در رابطه با شهدا را انجام ندهیم فردای قیامت باید پاسخگو باشیم. شهیدان با اخلاص و دیانت جان شیرین خود را که ضامن زنده نگه داشتن انقلاب اسلامی است، فدا کردند تا این انقلاب متصل به نهضت بزرگ حضرت مهدی (عج) شود.

وی افزود: جهت انجام مأموریت‌های محوله در موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در محل یادمان‌های والفجر و مقر عمار یاسر حضور پیدا کردیم و اقداماتی را در جهت تعمیرات، نگهداری، ملزومات و اقلام مورد نیاز مکان‌های مذکور انجام دادیم تا ان شاالله با توجه به در پیش رو بودن ایام تابستان، زمینه لازم را جهت حضور حداکثری ملت شهیدپرور ایران اسلامی در حد توان و امکانات خود فراهم کنیم.

کد خبر 6090759 الناز رحمت نژاد

دیگر خبرها

  • حماسه‌سازی رزمندگان باعث ناکامی دشمن در جنگ تحمیلی شد
  • حاجی محمره از یادمان های راهیان نور بازید کرد
  • اراده ملت ایران بود که عملیات «وعده صادق» را رقم زد
  • دشمنان آگاهانه برای تجزیه ایران می‌جنگند
  • واکنش ایران به اعمال تحریم برخی از کشورهای غربی علیه نیروهای مسلح
  • رژیم صهیونیستی توان دفاع از خود را هم ندارد
  • عملیات «وعده صادق» گوشه‌ای از اقتدار نیروهای مسلح کشور بود
  • زوایای پنهان دفاع مقدس برای نسل جدید بیان شود
  • نیرو‌های مسلح ایران اسلامی در اوج اقتدار در منطقه و جهان
  • محسن رضایی:باید از ظرفیت فرماندهان ارشد جنگ برای تربیت راویان جوان بهره برد