Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، علی‌اکبر کی‌پور روز سه‌شنبه در صبحگاه مشترک نیروهای مسلح افزود: بر این اساس فتح خرمشهر به نقطه قوت کشور تبدیل شد که اقتدار خود را اعلام کنند.
وی ادامه داد: عامل اصلی فتح خرمشهر آن بود که رزمندگان سپاه اسلام آنچه را که می‌گفتند، عمل می‌کردند و عزم و اراده‌شان مبتنی بر ایمان و اعتقاد به تحقق وعده‌های الهی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرماندار تربت‌حیدریه گفت: ملت ایران باید قدردان نعمت امنیت و اقتدار امروز خود باشند که مرهون ایثار و پایمردی شهدا و رزمندگانی است که از تمام هستی خود گذشتند و اجازه ندادند یک وجب از خاک کشور به دست بیگانگان بیفتد.
فرمانده مستقل پیاده ۱۷۷ متحرک هجومی شهید محمدجعفر نصراصفهانی ارتش جمهوری اسلامی مستقر در تربت‌حیدریه نیز گفت: امروز ایران اسلامی با حضور مردم در صحنه، اقتدار نیروهای مسلح و تبعیت از ولی‌فقیه جامعه اسلامی، در سایه امنیت و آرامش قرار دارد.
سرهنگ ستاد بختیار کرمی‌نیا افزود: به عنوان سرباز ولایت ادامه دهنده راه شهدا و ایثارگران هستیم که به برکت این عزیزان در سایه امنیت و آرامش زندگی می‌کنیم.
صبحگاه مشترک نیروهای مسلح تربت‌حیدریه گرامیداشت آزادسازی خرمشهر صبح امروز در محل تیپ ۱۷۷ شهید محمدجعفر نصر اصفهانی برگزار شد.
تیپ ۱۷۷ پیاده شهید محمدجعفر نصر اصفهانی ارتش، گروه توپخانه، موشکی و پدافند هوایی ۶۱ محرم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سپاه، ناحیه بسیج و منطقه انتظامی، قوای مسلح مستقر در تربت‌حیدریه هستند.
مرکز شهرستان ۲۲۵ هزار نفری تربت‌حیدریه در ۱۵۰ کیلومتری جنوب مشهد قرار دارد.

برچسب‌ها سالروز فتح خرمشهر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی آزادسازی خرمشهر تربت حیدریه ارتش جمهوری اسلامی ایران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سالروز فتح خرمشهر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی آزادسازی خرمشهر سالروز فتح خرمشهر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی آزادسازی خرمشهر تربت حیدریه ارتش جمهوری اسلامی ایران تربت حیدریه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۷۴۹۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بانک‌ها اعتبارات را به سمت تولید سوق دهند

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید محمد معلمی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان تربت‌حیدریه به سخنان اخیر مقام معظم رهبری در جمع کارگران اشاره و اظهار کرد: بانک‌ها اعتبارات را به سمت تولید سوق دهند و از بنگاه داری خود داری کنند، چرا که ثروت اندوزی بانک‌ها برای مردم سودی ندارد، لذا پولی که از مردم سپرده گذاری می‌شود باید به سمت تولید هدایت شود.

امام جمعه تربت‌حیدریه بیان کرد: مراکز فنی و حرفه‌ای از مهم‌ترین مراکز ایجاد اشتغال و حرفه آموزی است که تقریباً آموزش‌های آن رایگان است که می‌توان با مهارت‌هایی را که افراد طی می‌کنند وارد بازار کار شد.

وی گفت: بخش مهمی از بیکاری و اشتغال زایی متوجه مسؤولان است اما بخش عمده آن متوجه مردم است، چرا که کار فراوان است و باید فرهنگ آن نهادینه شود، لذا اینکه در خانه بنشینیم و منتظر باشیم کار به سراغ ما بیاید به خود و خانواده خود ظلم کرده‌ایم.

معلمی بیان کرد: شوراها یکی از مهم‌ترین مظاهر مردم سالاری است و نباید کار سیاسی و جناحی انجام شود و اعضا درگیر اختلافات درون گروهی شوند که دود آن به چشم مردم می‌رود.

امام جمعه تربت‌حیدریه تصریح کرد: یکی از مهم‌ترین اقدامات شوراها شناسایی موانع تولید است و برای رفع این مهم تمام تلاش خود را انجام دهند و این مهم نیازمند برنامه ریزی است.

کد خبر 6089090

دیگر خبرها

  • چند خبر کوتاه از شهرستان های تربت حیدریه و نیشابور
  • آزادی بیان غربی‌ها اهداف استکباری و استبدادی دارد
  • کشف پیکر مطهر ۸ شهید دوران دفاع مقدس در شلمچه +فیلم
  • عملیات بیت المقدس نقطه عطف دفاع مقدس است
  • تشییع پیکر پدر شهید دوران دفاع مقدس در سراب
  • ۲ شهید گمنام در مسجد مقدس جمکران خاکسپاری می شوند
  • دو شهید گمنام در مسجد مقدس جمکران خاکسپاری می شوند
  • کشف و ضبط هشت هزار عدد قرص متادون ۴۰ خارج از شبکۀ توزیع در تربت حیدریه
  • نامگذاری خیابانی در تهران به نام اولین روزنامه نگار شهید ایران
  • بانک‌ها اعتبارات را به سمت تولید سوق دهند