Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-28@11:41:39 GMT

سه استان در معرض خطر برخورد صاعقه

تاریخ انتشار: ۳ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۷۶۳۹۸

یک کارشناس سازمان هواشناسی به بررسی آخرین وضعیت جوی چند روز آینده کشور پرداخت.

به گزارش میزان، فریبا گودرزی در خصوص آخرین وضعیت جوی چند روز آینده کشور گفت: امروز برای آذربایجان‌ غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل و بخش هایی از گیلان و مازندران و فردا علاوه بر این مناطق در بخش‌هایی از گلستان و ارتفاعات البرز رگبار باران، گاهی رعد و برق و وزش باد شدید موقتی پیش‌بینی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ضمن اشاره به اینکه امشب در شمال آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و اردبیل شدت بارش‌ها در حد هشدار نارنجی اعلام شده است و به دنبال این هشدار احتمال اختلال در تردد، برخورد صاعقه و آبگرفتگی معابر را در این مناطق وجود دارد، ادامه داد: امروز شمال غرب، غرب، جنوب غرب، جنوب و مرکز، دامنه‌های جنوبی البرز، سواحل غربی دریای خزر و به تدریج در بخش‌هایی از شمال شرق و شرق کشور پدیده گرد و خاک را شاهد هستیم که سبب کاهش دید و کیفیت هوا در این مناطق شده است.

این کارشناس سازمان هواشناسی با بیان اینکه شدت آلودگی هوا در برخی از استان‌ها را در حد هشدار نارنجی اعلام شده است، افزود: امروز در اصفهان، کهگیلویه و بویراحمد، بوشهر، خوزستان، ایلام، یزد، کرمان، تهران، البرز، قم، کردستان، کرمانشاه، همدان، لرستان، مرکزی، اردبیل، زنجان و قزوین، سمنان، هرمزگان، جنوب آذربایجان شرقی و جنوب آذربایجان غربی میزان گرد و غبار در حد هشدار نارنجی منتشر شده است.

گودرزی با تاکید براینکه هموطنان حتما در این مناطق تمهیدات لازم را در نظر گیرند و از حضور در فضای باز اجتناب کنند، اظهار کرد: هموطنان تمهیدات لازم را مدنظر قرار دهند تا از روز چهارشنبه به تدریج از شدت آلاینده‌ها کاسته شود و شرایط بهتری را پیش رو داشته باشیم.

وی در مودر آخرین وضعیت آب‌وهوایی چند روز تهران توضیح داد: آسمان تهران امروز سوم خرداد ماه را صاف و غبار آلود است و در برخی ساعات وزش باد شدید و گرد و خاک را دارد. بیشینه دمای پایتخت امروز به ۲۹ درجه بالای صفر می‌رسد و وضعیت هوای آن از روز پنجشنبه مطلوب می‌شود.

منبع: تابناک

کلیدواژه: یارانه ارز 4200 تومانی فتح خرمشهر خطر برخورد صاعقه یارانه ارز 4200 تومانی فتح خرمشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۷۶۳۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری عوامل نزاع و درگیری در ارومیه

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی از دستگیری ۶ نفر از عوامل نزاع و درگیری در ارومیه خبر داد و در تشریح این خبر گفت: به دنبال بروز یک حرکت غیر قانونی توسط تعدادی از مخلان نظم و امنیت عمومی در فلکه پل قویون ارومیه و بازنشر تصاویر نامطلوب این رفتار‌های هنجارشکنانه در فضای مجازی، بلافاصله پلیس امنیت عمومی انتظامی استان با تیم ویژه مبارزه با اراذل و اوباش رسیدگی به موضوع را شروع کرد.

سردار رحیم جهانبخش افزود: تمامی افراد مرتبط با این موضوع شناسایی شده و شب گذشته با هماهنگی مرجع قضایی تعداد ۶ نفر از عناصر اصلی دستگیر شده و با حمایت مرجع قضایی برنامه ریزی شده که برخورد قانونی قاطعی با این اشخاص صورت گیرد.

فرمانده پلیس استان خاطر نشان کرد: مطمئنا پلیس به هیچ وجه، حرکات این چنینی را تحمل نخواهد کرد و در همان لحظات اولیه برخورد قاطع صورت خواهد پذیرفت و اخطار می‌دهم به کسانی که ادعای اراذل و اوباش و یا قلدرمآبی می‌کنند اگر درصحنه پلیس با آنها مواجه شود برخورد کوبنده تری با آنها خواهیم داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان غربی ارومیه

دیگر خبرها

  • هشدار به کشاورزان ۳۱ استان با ورود سامانه بارشی جدید
  • هشدار به کشاورزان ۳۱ استان با ورود سامانه بارشی جدید از سه‌شنبه
  • مرگ یک زن بر اثر برخورد صاعقه در عنبرآباد 
  • مرگ یک زن بر اثر برخورد صاعقه در عنبرآباد 
  • فوت یک نفر در کرمان بر اثر صاعقه
  • ورود گرد و غبار به آسمان شهرهای جنوب آذربایجان‌غربی
  • گرد و غبار آسمان شهرهای جنوب آذربایجان‌غربی را فرا گرفت
  • صدور ۲ هشدار جدید هواشناسی  + جزئیات | امروز کدام مناطق بارانی است؟
  • گردوغبار آسمان شهر‌های جنوب آذربایجان‌غربی را فرا گرفت
  • دستگیری عوامل نزاع و درگیری در ارومیه