Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس فدراسیون کشتی گفت که در انتخابات پیش‌روی کمیته ملی المپیک ثبت نام نخواهد کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، علیرضا دبیر که مجمع کمیته ملی المپیک را زودتر از زمان مقرر ترک کرد، گفت: من رأی خودم را نوشتم و آن را به‌صورت امانت به صالحی امیری و وزیر ورزش و جوانان دادم. در فدراسیون کشتی میهمان دارم و کارم واجب‌تر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در مورد اعتراضی که به اعلام نشدن زمان برگزاری انتخابات کمیته ملی المپیک در مجمع اسفند ماه داشت، تصریح کرد: می‌گویند رفیق، کسی است که می‌گوید و دشمن، کسی است که می‌گوید می‌خواستم بگویم. در اسفند گفتم زمان انتخابات را تعیین کنید تا زمان را از دست ندهیم. مجمع، آن تصمیم را گرفت و امیدوارم حالا تصمیمی کارشناسی بگیرند. فکر می‌کنم تصمیمی گرفته شود که به شرایط کاروان اعزامی به بازی‌های کشورهای اسلامی لطمه نزند.

سوریان: وضعیت اقتصادی اثر خود را روی کشتی هم گذاشته است

 

رئیس فدراسیون کشتی در پاسخ به این پرسش که چه زمانی را برای برگزاری مجمع انتخاباتی کمیته ملی المپیک مناسب می‌بیند، خاطرنشان کرد: فکر می‌کنم بحثی که ساعی و دوستان می‌کردند و می‌گفتند انتخابات با زمان مسابقات کشورهای اسلامی تداخل نداشته باشد، کارشناسی‌تر است. نظر وزیر ورزش را نشنیدم، اما تلاش می‌کنیم به کاری که خدا از آن خوشش بیاید و کارشناسی باشد، رأی بدهیم.

دبیر با اشاره به اهمیت مهم‌ترین رویداد ورزشی جهان گفت: المپیک باید اولویت دولت، حاکمیت و دستگاه ورزش کشور باشد. باید با دید المپیک جلو برویم و در این صورت می‌توانیم موفق باشیم. فدراسیون‌ها باید المپیک‌محور باشند و مسابقات جهانی هم فاصله زیادی با المپیک دارد. البته باید رشته‌های غیرالمپیکی را هم لحاظ کنیم.

صالحی امیری: ورزش ایران مظلوم است

وی در پاسخ به این پرسش که آیا چکش‌کاری بودجه فدراسیون کشتی انجام شده است یا خیر، اظهار داشت: دولت و سازمان برنامه و بودجه تاکنون بودجه را ابلاغ نکرده‌اند. بیشتر از 80 درصد فعالیت‌های ما تا شهریور است و اردوها باید قبل از آماده‌سازی بچه‌ها باشد. تاکنون چهار تورنمنت بین‌المللی را در ایران برگزار و 12 تیم را به مسابقات متخلف اعزام کردیم، اما هنوز بودجه‌ای ابلاغ نشده است. منتظریم ببینیم هیئت اجرایی چه کرده است.

رئیس فدراسیون کشتی در مورد  غیبت صالحی امیری در انتخابات آینده کمیته ملی المپیک و در پاسخ به این سوال که آیا در این انتخابات ثبت نام خواهد کرد یا خیر، عنوان کرد: موضوع صالحی امیری را باید از خودش بپرسید. کشتی از همه چیز واجب‌تر است و تاکنون تصمیمی برای ثبت نام ندارم.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کمیته ملی المپیک علیرضا دبیر کشتی کمیته ملی المپیک علیرضا دبیر کشتی کمیته ملی المپیک فدراسیون کشتی صالحی امیری ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۷۶۵۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری اردوهای تیم ملی دوومیدانی با حمایت کامل کمیته ملی المپیک

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون دوومیدانی، طی جلسه‌ای که امروز(چهارشنبه)با حضور مسئولین فدراسیون دوومیدانی و کمیته ملی المپیک برگزار گردید مقررشد، این کمیته از روند برگزاری منظم ارودهای تیم ملی دوومیدانی حمایت کامل و همه جانبه‌ای داشته باشد.

بر همین اساس، در این نشست که سید مناف هاشمی دبیر کل کمیته ملی المپیک و حسین مطیعی سرپرست فدراسیون دو و میدانی در آن حضورداشتند،مقرر شد با توجه به پیگیری‌های این کمیته و برگزاری منظم اردوهای تیم ملی از قبل از آغاز سال ۱۴۰۳ کمک مالی لازم برای هر چه بهتر و مطلوب تر برگزار شدن اردوهای تیم ملی دو و میدانی از سوی کمیته المپیک کشورمان صورت پذیرد.

گفتنی است، در این نشست پژمان معتمدی سرپرست دبیری فدراسیون و همچنین قاسمعلی فیروزی مدیر تیم‌های ملی دوومیدانی نیز حضور داشتند.

کد خبر 6094329

دیگر خبرها

  • حمایت کمیته ملی المپیک از دوومیدانی‌کاران
  • برگزاری اردوهای تیم ملی دوومیدانی با حمایت کامل کمیته ملی المپیک
  • مناف هاشمی: مجلس ردیف بودجه رویداد‌های بین المللی را حذف کرد/ بالای ۳۵ سهیمه المپیک خواهیم داشت
  • شوک بزرگ به کمیته المپیک در سال المپیک!
  • هاشمی: درباره اسم و شعار کاروان هفته آینده تصمیم می‌گیریم/ بودجه کمیته المپیک در پایان اسفند ابلاغ نشد+ فیلم
  • حسن یزدانی بحران ملی نیست
  • نشست مشترک کارگروه ورزش حزب موتلفه اسلامی و مسئولین کمیته ملی المپیک
  • محمود خسروی وفا: می توانیم در المپیک ناگویا ژاپن شانس پنجمی داشته باشیم؛ کشتی امید اول ماست
  • خسروی‌وفا: توان ورزش ما بسیار فراتر از اینهاست
  • برگزاری نشست کارگروه ورزش حزب موتلفه و کمیته ملی المپیک