Web Analytics Made Easy - Statcounter

فوق ستاره‌های جوان فوتبال دنیا، ارلینگ هالند و کیلیان ام باپه، پس از کش و قوس های فراوان طی سال های گذشته، بالاخره تصمیم خود در خصوص آینده‌شان را گرفتند. 

حدود 2 هفته پیش بود که داستان طولانی انتقال ارلینگ هالند به سرانجام رسید و این غول نروژی، منچسترسیتی را به عنوان مقصد بعدی خود انتخاب کرد. ارلینگ هالند از ابتدای فصل ۲۳-۲۰۲۲ بازیکن منچستر سیتی خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر خلاف اخبار قبلی، بند فسخ موجود در قرارداد مهاجم نروژی ارزشی ۶۰ میلیون یورویی داشته که توسط منچستر سیتی پرداخت شد. طبق گزارشات فابریتزیو رومانو، ارلینگ هالند قراردادی پنج ساله با منچستر سیتی امضا می‌کند و حقوق دریافتی او در هفته، ۳۷۵ هزار پوند در نظر گرفته شده است.

طرفداری| کیلیان ام باپه، وینگر پرسرعت و گلزن تیم ملی فرانسه، هم قرار بود راهی رئال مادرید شود و توافقات شفاهی را با فلورنتینو پرز انجام داده بود، در نهایت تصمیم به تمدید قرارداد با پاری‌سن ژرمن و ادامه حضور در پایتخت فرانسه گرفت. قرارداد فعلی او در پایان ماه آینده به پایان می رسید اما پس از مذاکرات طولانی سرانجام پاریسی ها موفق شدند قرارداد ستاره فرانسوی خود را به مدت سه فصل دیگر تمدید کنند.

حالا اتکلتیک خبر داده لیورپول به طور جدی به دنبال خرید هر دوی این بازیکنان بوده و در موردشان، درخواست داده است. با این حال و به دلیل دستمزد بالای درخواستی این دو بازیکنان، مذاکرات بیشتر پیش نرفته است، چون این دستمزدها خیلی بالاتر از ساختار پرداختی های لیورپول است. 

اخبار داغ 

استوری علی دایی در واکنش به ریزش برج متروپل عکس های ارسالی عجیب مدیر عامل تراکتور و ادعای تحریک تماشاگران توسط بازیکنان پرسپولیس / فیلم پیام اریک تن هاخ برای هواداران منچستریونایتد: میخوام با همشون بجنگم (با زیرنویس فارسی) / فیلم شعار هواداران میلان علیه هاکان چالهان اوعلو با رهبری تئو هرناندز در جشن قهرمانی / فیلم

 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: ارلینگ هالند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۷۶۷۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات طرح ماندگار بانک رفاه کارگران

بانک رفاه کارگران با اجرای "طرح ماندگار" گام دیگری در راستای ارائه خدمات و محصولات متمایز بانکی برداشت. - اخبار بازار -

به گزارش روابط عمومی بانک رفاه کارگران، بر اساس این طرح، علاوه بر تخفیف‌های عادی فروشگاه طرف قرارداد با بانک رفاه کارگران، بخشی از تراکنش خرید دارندگان رفاه کارت در پایانه‌های طرف قرارداد با این بانک، در قالب Cash Back به حساب آنان برمی‌گردد.  

بر اساس این گزارش، تمامی اشخاص حقیقی و حقوقی پذیرنده پایانه‌های فروشگاهی (POS) و درگاه‌های پرداخت اینترنتی (IPG) مربوط به شرکت‌های PSP طرف قرارداد این بانک (فروشندگان) و مشتریان بانک و دارندگان رفاه کارت (خریداران)، جامعه هدف این طرح را تشکیل می‌دهند.  

دارندگان پایانه‌های فروشگاهی(POS) یا درگاه‌های پرداخت اینترنتی(IPG) بانک رفاه با پیوستن به طرح ماندگار، فروش محصولات خود را با ایجاد تجربه خرید جذاب برای جامعه چند میلیونی مشتریان بانک رفاه کارگران از طریق بازگشت بخشی از مبلغ خرید در قالب Cash Back، افزایش می‌دهند. 

علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر از امتیازات این طرح به شعب بانک رفاه کارگران در سراسر کشور مراجعه و یا با مرکز ارتباط با مشتریان این بانک (فراد) با شماره 8525 – 021 تماس حاصل کنند. 

دیگر خبرها

  • ارلینگ هالند، ستاره نروژی منچسترسیتی در کلش آف کلنز ! (فیلم)
  • غول نروژی در دنیای گیم؛ شخصیت ارلینگ هالند به بازی کلش آو کلنز اضافه می‌شود
  • هالند سیبیلو؛ استایل جدید و عجیب غول نروژی / عکس
  • استایل عجیب ستاره سیتی: هالند سیبیلو شد! (عکس)
  • نظر وین رونی در مورد زمان اعلام خروج کلوپ از لیورپول و تاثیرش روی عملکرد بازیکنان / زیرنویس فارسی
  • جزئیات طرح ماندگار بانک رفاه کارگران
  • لواندوفسکی: توپ طلای 2021 حق مسی بود؛ بلینگام و ام باپه بهترین بازیکنان دنیا هستند
  • هالند: حالا دوش می‌گیریم و به بازی بعدی فکر می‌کنیم
  • منچسترسیتی همچنان در تعقیب آرسنال
  • گل ارلینگ هالند به ناتینگهام فارست (ناتینگهام فارست 0-2 منچسترسیتی)