Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-01@18:13:40 GMT

نرخ نهایی کرایه تاکسی در شهر سقز اعلام شد

تاریخ انتشار: ۳ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۷۶۹۳۱

نرخ نهایی کرایه تاکسی در شهر سقز اعلام شد

رئیس شورای اسلامی سقز از تصویب نرخ جدید کرایه تاکسی در این شهر خبر داد.

کیوان بهرامی در گفت‌گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: پیشنهاد نرخ کرایه‌های جدید توسط تعاونی‌های تاکسی‌داران و آژانس‌داران در شورای اسلامی شهر سقز مطرح شد و مورد تأیید قرار گرفت.

وی ادامه داد: بیشتر اعضای شورای اسلامی شهر با افزایش ۳۰ درصدی نرخ کرایه تاکسی نسبت به سال ۱۴۰۰ موافقت کردند، با این تفاوت که نرخ کرایه تاکسی از میدان جمهوری به قدس همان یک هزار تومان خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس شورای اسلامی شهر سقز گفت: مبلغ ۱۵ هزار تومان برای نرخ دربستی شبانه از دفتر آژانس ۱۳۳ به سطح شهر پیشنهاد شد و در نهایت مورد موافقت مدیریت شهری قرار گرفت. نرخ سرویس دربستی آژانس‌ها از دفتر آژانس به سطح شهر حدود ۹,۵۰۰ تومان و جابه‌جایی در سایر نقاط شهر حدود ۹ هزار تومان تصویب شد.

وی اضافه کرد: تا زمان ابلاغ رسمی نرخ کرایه تاکسی و آژانس به تعاونی تاکسی‌داران و آژانس‌داران دریافت کرایه جدید توسط رانندگان ممنوع و قابل پیگیری قانونی خواهد بود.

کد خبر 576303

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شوراي شهر رییس شورای شهر شهرداري سقز كرايه تاكسي نرخ کرايه تاکسي افزایش کرایه تاکسی آژانس شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق شورای اسلامی کرایه تاکسی نرخ کرایه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۷۶۹۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسلامی: ۱۳۰ بازرس آژانس مجاز به حضور در ایران هستند

رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: ما ورود هیچ یک از بازرسان آژانس به ایران را ممنوع نکردیم و هم‌اکنون هم بیش از ۱۳۰ نفر از بازرسان آژانس مجاز هستند که برای بازرسی در ایران حضور داشته باشند. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، محمد اسلامی رئیس سازمان انرژی در حاشیه نشست هفتگی هیئت دولت طی سخنانی درباره سفر گروسی به تهران گفت: ما درباره مسائل پادمانی با شکلی که وضع شده همواره در حال تعامل و گفتگو با آژانس بوده‌ایم و این مسائل از زمان آغاز تاکنون پیرامون 4 مکان بوده که 2 مکان آن حل و فصل شده و درباره 2 مکان دیگر در حال تبادل نظر هستیم.

اسلامی ادامه داد: امیدواریم با توجه به اینکه از نظر جمهوری اسلامی ایران بیانیه اسفند 1401 همچنان پابرجا است و ما در چارچوب آن بیانیه تعامل داریم، تعامل ما با آژانس ادامه پیدا کند.

وی افزود: البته کارشکنی‌هایی توسط جریان مخربی که علیه برنامه هسته‌ای ایران کار می‌کردند علیه این بیانیه وجود داشته و بیانیه مذکور  را تحت الشعاع قرار داده است و در پایدار بودن این بیانیه تشکیک به وجود آورده اما  ما مذاکراتی را با آقای گروسی خواهیم داشت و مطمئن هستیم که این رفت و آمدها و گفت‌وگوها کمک به رفع این ابهامات کند و در چارچوب پادمان روابط ایران با آژانس تقویت شود. 

اسلامی خاطرنشان کرد: ما ورود هیچ یک از بازرسان آژانس به ایران را ممنوع نکردیم و هم‌اکنون هم بیش از 130 نفر از بازرسان آژانس مجاز هستند که برای بازرسی در ایران حضور داشته باشند و  بر همین اساس هم بازرسی‌های آژانس در چارچوب پادمان از سایت‌های ایران در جریان است. 

خبر در حال تکمیل است...

دیگر خبرها

  • حضور ۱۳۰ بازرس آژانس در ایران
  • اسلامی: گروسی به ایران می‌آید
  • رانندگان آژانس شهرداری قزوین بیمه‌ تکمیلی می‌شوند
  • اسلامی: بیش از ۱۳۰ بازرس آژانس مجازند در ایران حضور داشته باشند
  • اسلامی: ۱۳۰ بازرس آژانس مجاز به حضور در ایران هستند
  • اجرای طرح سرکشی از تاکسی‌های شهرکرد
  • نرخ کرایه تاکسی در مهاباد افزایش یافت
  • نرخ کرایه تاکسی در مهاباد ۵۰ درصد افزایش یافت
  • نرخ جدید کرایه تاکسی و اتوبوس در کرمانشاه اعلام شد
  • اعلام مشخصات تاکسی‌های برقی/ سقف تعداد تاکسی‌های برقی متناسب با زیرساخت شهر‌ها