Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از شهر، یحیی صالح طبری رئیس اورژانس تهران درباره تصاویر منتشر شده‌ در شبکه‌های مجازی که یک نوزاد رها شده در کیسه زباله را نشان می‌داد، توضیح داد: ۲ روز پیش یک نوزاد تازه‌متولدشده که به تازگی بند نافش بریده شده بود، در سطل زباله‌ای در نزدیکی بیمارستان امیرالمومنین(ع) واقع در نازی‌آباد خیابان شیرمحمدی پیدا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اورژانس تهران در ادامه عنوان کرد: بلافاصله پس از تماس مردمی با اورژانس، یک دستگاه موتورآمبولانس به محل مراجعه کرده و نوزاد را تحویل بیمارستان داد.

طبری در پایان اعلام کرد که در حال حاضر وضعیت عمومی نوزاد خوب و تحت مراقبت‌های بیمارستانی است.

کد خبر 678650 برچسب‌ها زباله خبر مهم نوزاد حوادث ایران

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: زباله خبر مهم نوزاد حوادث ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۷۶۹۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روز پرکار اورژانس در ورزشگاه یادگار امام تبریز

به گزارش خبرنگار مهر، وحید شادی نیا صبح شنبه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: یک بازیکن فوتبال ذوب آهن و دو تماشاگر تراکتور توسط اورژانس به بیمارستان منتقل شد.

سخنگوی اورژانس استان آذربایجان شرقی افزود: در جریان مسابقه فوتبال دو تیم ذوب آهن و تراکتور تبریز بازیکن گرجستانی ذوب آهن بدلیل ضربه وارده به سر حین بازی توسط اورژانس به بیمارستان امام رضا (ع) تبریز انتقال یافت.

شادی نیا از ارائه خدمات فوریت‌های پزشکی به دو تماشاگر تراکتور خبر داد و افزود: مرد ۴۷ ساله بدلیل عارضه قلبی ومرد ۳۵ ساله بدلیل هیجانات تحت مراقبتهای درمانی اورژانس قرار گرفته و به بیمارستان‌های ارتش و شهید مدنی منتقل شدند.

کد خبر 6089547

دیگر خبرها

  • انفجار گاز در بستان‌آباد ۶ نفر را راهی بیمارستان کرد
  • حمله قلبی به دو هوادار تراکتور به خاطر استرس شدید
  • وضعیت راه‌های کشور؛ تردد روان در جاده‌های شمالی
  • دیدار رئیس جمهور ایران با بیماران اتباع
  • برقراری ۶۴ هزار تماس با اورژانس تهران در هفته گذشته/ انجام ۴۲۴۲ تماس مزاحمت آمیز
  • روز پرکار اورژانس در ورزشگاه یادگار امام تبریز
  • توپ گوستاو، سلاح معجزه‌آسا نازی‌ها/ عکس
  • بدحالی چند تن از هواداران تراکتور
  • اعزام بیمار قلبی از سلماس به ارومیه با بالگرد اورژانس هوایی
  • اعزام هوایی نوزاد دلیجانی