Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از جهاد دانشگاهی، در یکصد و پنجاه و نهمین جلسه هیأت امنای این نهاد که صبح امروز (۳ خردادماه ۱۴۰۱) در دفتر مرکزی جهاد دانشگاهی برگزار شد، دکتر روح الله دهقانی فیروزآبادی به عنوان نامزد ریاست این نهاد به شورای عالی انقلاب فرهنگی پیشنهاد گردید.

این جلسه با حضور اعضای هیأت امنای جهاددانشگاهی شامل حجت‌الاسلام‌والمسلمین دکتر مصطفی رستمی رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها، حجت‌الاسلام‌والمسلمین دکتر سید سعیدرضا عاملی دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی، دکتر علیرضا علی احمدی نماینده معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور، دکتر ابراهیم گلمکانی نماینده وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، دکترقاسم عمو عابدینی نماینده وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، دکتر حمید رضا طیبی (رئیس هیأت امنا) و سه نفر از اعضای هیأت علمی معرفی‌شده توسط رئیس جهاددانشگاهی شامل دکتر عبدالحسین شاهوردی، دکتر محسن قرنفلی و دکتر محمدحسین ایمانی خوشخو برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تعیین رئیس جهاددانشگاهی مهم‌ترین مصوبه یکصد و پنجاه و نهمین جلسه هیأت امنای این نهاد بود که اعضا دکتر دهقانی فیروزآبادی را به عنوان نامزد ریاست جهاددانشگاهی به شورای عالی انقلاب فرهنگی پیشنهاد دادند تا در دستور کار این شورا برای بررسی قرار گیرد.

دکتر روح الله دهقانی فیروزآبادی دانشیار دانشکده هوافضای دانشگاه صنعتی شریف است و هم اکنون به عنوان معاون تحقیقات، فناوری و نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی مشغول فعالیت است.

کد خبر 5498251 زهرا سیفی

منبع: مهر

کلیدواژه: مقام معظم رهبری حمیدرضا طیبی جهاد دانشگاهی دانشگاه تهران وزارت علوم تحقیقات و فناوری دانشگاه های علوم پزشکی سازمان امور دانشجویان آزمون کارشناسی ارشد گروه پزشکی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی وزارت علوم سازمان سنجش شورای عالی انقلاب فرهنگی مصاحبه دکتری مرکز سنجش آموزش پزشکی دانشگاه های ایران اطلاعیه نقل و انتقال دانشجویان دهقانی فیروزآبادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۷۶۹۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی شخصیت حجت‌الاسلام مطلبی مصداق امر به معروف است

به گزارش خبرنگار مهر، مراسم رونمایی از کتاب «رضای انقلاب» عصر امروز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت در تالار اندیشه سوره مهر انقلاب اسلامی برگزار شد.

حجت الاسلام موسی‌پور نماینده ولی فقیه و رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در این‌مراسم گفت: در تولید محتوا و منابع فرهنگی اقدامات خوبی انجام و در جایگاه مطلوبی هستیم اما نقص ما در فرآوری و ارایه تولیدات فرهنگی است.

وی افزود: همانطور که اگر در مواد معدنی ارزش افزوده نداشته باشیم موفق نیستیم. موضوعات فرهنگی نیازمند فراوری است و در بهره‌وری از کانی‌های غنی معنوی و فکری نقص داریم و باید برای جبران این نقص فکر کرد. ما در بهره‌وری معنوی هم مشکل داریم و باید برای آن نیز فکر کرد. اندکی بهره وری در حوزه های انرژی و نفتی و مانند آن بسیاری از مشکلات کشور را برطرف می‌کند. در حوزه فرهنگی همانگونه‌که در تولید توجه می‌کنیم باید به بهره وری از این تولیدات و برداشت از آن اقدام کنیم. ما چهره های بزرگ فرهنگی داریم اما در جامعه از آثار چنین چهره هایی بهره برداری نمی‌کنیم و از آثار و برکات انها بهره‌مند نیستیم. این چهره‌ها را باید بشناسانیم و منش آنان را در جامعه ساری و جاری کنیم.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در پایان گفت: قلب سلیم، صداقت، صراحت و شجاعت از ویژگی‌های بارز حجت الاسلام مطلبی است. تبعیت محض از ولایت از دیگر ویژگی‌های ایشان است.

حجت‌الاسلام سعید فخرزاده نویسنده کتاب رضای انقلاب هم در این‌مراسم گفت: ممکن نیست کسی که در حوزه انقلاب کار می‌کند حجت اسلام مطلبی را که امام جماعت مسجد ابوذر بوده، نشناسد.

وی با بیان سوابق ۷۰ ساله انقلابی این چهره فرهنگی گفت: برای نگارش کتاب سوالات و موضوعات متعددی مطرح و نکاتی بیان شد که با لحن ساده و بیانی شیوا به رشته تحریر درآمدند و در ۷ فصل از جمله زندگینامه ، دوران حیات حوزوی، مبارزات ۱۵ خرداد و منبرها تدوین شدند.

فخرزاده گفت: حجت‌الاسلام مطلبی، الگوی متعالی چهره‌های فرهنگی و انقلابی است. معرفی چنین چهره هایی امر به معروف در جامعه است و این مهم با رونمایی از کتاب رضای انقلاب محقق شد.

کد خبر 6098576 زینب رازدشت تازکند

دیگر خبرها

  • معرفی شخصیت حجت‌الاسلام مطلبی مصداق امر به معروف است
  • نمایندگان شورا در وزارتین علوم، بهداشت و دانشگاه آزاد تعیین شدند
  • اجرای شیوه‌نامه نظام استاد شاگردی در دانشگاه آزاد اسلامی
  • شیوه نامه افزایش حقوق و دستمزد سال ۱۴۰۳ دانشگاه آزاد تشریح شد
  • جلسه کمیسیون دائمی هیأت امنای مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد
  • کاندیدا‌های شورای ائتلاف در شیراز و زرقان معرفی شد
  • کاندیداهای شورای ائتلاف در شیراز و زرقان معرفی شد
  • رئیس جمهور ۳ مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی را ابلاغ کرد
  • رئیسی ۳ مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی را ابلاغ کرد
  • رئیس جمهور ماده واحده شورای عالی انقلاب فرهنگی را برای اجرا ابلاغ کرد