Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

دکتر مجتبی خالدی اظهار کرد: تا این لحظه ۳۳ نفر از هم‌وطنان آبادانی در حادثه ریزش ساختمان متروپل دچار مصدومیت شده‌اند که توسط همکاران ما به بیمارستان‌ها منتقل شدند. بر اساس گفته شاهدان عینی و با توجه به اینکه ساختمان در طبقات منفی پر تردد بود است، احتمال داده می‌شود که ۵۰ نفر زیر آوار باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در پاسخ به اینکه چقدر احتمال زنده ماندن افراد گرفتار در زیر آوار وجود دارد؟ گفت: با توجه به تجربه ساختمان پلاسکو، آن زمان نیز این چنین نگرانی‌هایی داشتیم اما با توجه به اینکه در متروپل تمام آوار ۱۰ طبقه در یک طبقه تجمع پیدا کرده است، کار آواربرداری خیلی سخت است.

سخنگوی سازمان اورژانس کشور با بیان اینکه وضعیت همه مصدومان به جز یک نفر، مساعد است، گفت: ۵۰ دستگاه آمبولانس در محل مستقر کرده‌ایم و ۱۰۰ تخت در بیمارستان‌ها آماده هستند.

خالدی در پایان با اشاره به وضعیت ناپایدار ساختمان نیمه فرو ریخته متروپل عنوان کرد: یکی از نگرانی‌هایی که وجود دارد این است که احتمال ریزش ساختمان در هر آن وجود دارد و افرادی هستند که پایین در حال کار هستند. البته نیروی انتظامی خانواده‌های نگران را از محل دورتر کرده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: حادثه ریزش ساختمان متروپل آبادان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۷۷۰۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احتمال ریزش تونل برفی اشترانکوه در لرستان

فرماندار ازنا(استان لرستان) گفت: ورود به محدوده تونل برفی اشترانکوه با توجه به محتمل بودن ریزش آن تا اطلاع بعدی ممنوع است.

به گزارش ایسنا، محمدرضا فاتحی در رابطه با گزارشاتی پیرامون ریزش تونل برفی اشترانکوه اظهار کرد: با توجه تغییرات اقلیمی و کاهش بارش‌ها  بخصوص از نوع برف طی چند سال گذشته و تداوم آن و با عنایت به گزارشات و بررسی های کارشناسی احتمال ریزش تونل برفی اشترانکوه دور از انتظار نیست.

فرماندار ازنا در ادامه از عموم شهروندان، هم استانی‌ها، کوهنوردان، گردشگران، طبیعت گردان و دوست داران طبیعت که قصد بازدید از این منطقه را دارند خواست با احتیاط و رعایت نکات ایمنی از این منطقه گردشگری بازدید کنند و از ورود به محدوده تونل برفی جداً خودداری کنند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • افزایش شمار قربانیان فرونشست بزرگراه در جنوب چین
  • ریزش آوار ساختمان قدیمی ۳ طبقه روی ۲ کارگر + عکس
  • هشدار دانشگاه کلمبیا درباره احتمال اخراج دانشجویان
  • دانشگاه کلمبیا درباره احتمال اخراج دانشجویان هشدار داد
  • تردید در یونایتد: احتمال بازگشت ستاره جنجالی
  • احتمال طغیان رودخانه‌ها در این استان ها
  • نماز خواندن مرد غزه‌ ای زیر آوار ساختمان
  • احتمال ریزش تونل برفی اشترانکوه در لرستان
  • احتمال ریزش تونل برفی اشترانکوه
  • نوار غزه ۳۰ برابر مساحت خود آوار دارد