Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-06@23:22:41 GMT

داستان افشاگري‌هاي دروغ در شهرداري چيست؟

تاریخ انتشار: ۳ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۷۷۱۰۸

خبرگزاری آریا-حدود 8 ماه است از انتصاب شهردار اصول گرا و فساد ستیز تهران گذشته است، در افکار و رسانه‌های کوچک بارها و بارها شاهد افشاگری و بیان مطالب بعضا دروغ، اما چالش برانگیز برای مدیران و
به گزارش خبرگزاری آریا، حدود 8 ماه است از انتصاب شهردار اصول گرا و فساد ستیز تهران گذشته است، در افکار و رسانه‌های کوچک بارها و بارها شاهد افشاگری و بیان مطالب بعضا دروغ، اما چالش برانگیز برای مدیران و مدیریت شهری بوده ایم داستان از چه قرار است؟
اگربرشی به مدیریت اصلاحات در دوره گذشته در اصلاحات بزنیم خواهیم دید در زمان به قدرت رسیدن اولین کار چینش مهره‌های موثر خود در گلوگاه‌های شهرداری و در مرحله دوم به اذعان معاون شهردار وقت حذف و کنار گذاشتن افرادی بود که هم فکر جریان اصلاح طلب نبودند بود، با این کار کلیه راه‌های نشر خبر را از اقدامات خود می‌بستند و خود مدیریت اخبار را به دست می‌گرفتند، حتی برای تنظیم این مهم با شناسایی افراد موثر جریان مخالف خود آن‌ها محدود به یک فضای دربسته، یا عدم اختصاص فضا و یا با بدترین حالت درحقوق و مزایا این افراد باعث رفتن از مجموعه شهرداری برای آن‌ها می‌شدند
طوری که حتی کانال‌های قارچ گونه تاسیس شده برای برای بقای خود مجبور به تعریف و تجمید و در نهایت تطمیع از طرف رابطین برای تحسین می‌شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اما این روند در مدیریت جدید شهری با نگاه دیگری پا به عرصه ظهور گذاشت مهره گردانان اصلاحات با حفظ بقای خود حتی در پست‌های کلیدی شهرداری علاوه برحفظ پست خود به راهبری پنهان از دو جهت مشغول به فعالیت هستند یکی حفظ بقای شبکه اصلاح طلبان در شهرداری با سفارش‌های مختلف و تولید اخبار از داخل مجموعه چه درست و چه غلط و تامین خوراک برای شبکه‌های خود و کانال‌های قارچ گونه‌ایی که باهدف اصولگرایی راه اندازی شده، اما خط دهی آن‌ها توسط سر شبکه‌های اصلاح طلبان مدیریت می‌شود.
سوال از متفکران جریان انقلابی مدیریت شهری این است که وقت این نرسیده است بجای دغدغه و وقت گذاشتن برای جمع کردن چالش‌های بیهوده این افراد و تمرکز برخدمت رسانی صادقانه، فکردرستی برای کنار گذاشتن این افراد در پست‌ها و مشاوره‌های نزدیک به مدیران ارشد به بهانه‌های مختلف مثل تغییر رویکرد، توبه کردن، پیوستن به تفکر جدید مطرح می‌کنند بشود و الا چالش‌های این مدیریت در دوران خدمت صرف این افراد معلوم الحال و در آینده هزینه زیادی برای نیروهای جریان انقلابی در ادامه خدمت در شهرداری خواهد شد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: شهرداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۷۷۱۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازپیرایی و مرمت محله تاریخی حسینیه اعظم سمنان

سرپرست مدیریت بافت تاریخی شهرداری سمنان از بازپیرایی و مرمت محله تاریخی حسینیه اعظم سمنان خبر داد.

محمودرضا دارایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در سمنان اظهار کرد: بازپیرایی و مرمت محله تاریخی حسینیه اعظم سمنان توسط عوامل مدیریت بافت تاریخی شهرداری سمنان آغازشده است.

وی افزود: شهرداری سمنان تسهیلات و مشوق‌های ویژه‌ای برای بازآفرینی با تاکید بر بازسازی، بهسازی، نوسازی و مقاوم‌سازی بافت‌های فرسوده شهری و خانه‌های قدیمی و تاریخی ارائه می‌دهد.

مدیر بافت تاریخی شهرداری سمنان خاطرنشان کرد: در شهر سمنان ۵۷۳ هکتار بافت فرسوده و ناکارآمد میانی وجود دارد.

سرپرست مدیریت بافت تاریخی شهرداری سمنان خاطرنشان کرد: استفاده از ظرفیت سرمایه‌گذاران در بازآفرینی شهری، باعث رشد و ارتقای سطح کیفی سیما و منظر شهری خصوصاً در محدوده بافت تاریخی می‌شود.

کد خبر 750843

دیگر خبرها

  • افزایش ۹ برابری توزیع عوارض بین شهرداری‌ها و دهیاری‌های استان یزد
  • هزینه ۱۲ هزار میلیارد تومانی منوریل قم / چالش عبور از مقابل حرم حضرت معصومه (س) حل نشد
  • ۱۴ سال از بلاتکلیفی بزرگترین پروژه شهرداری می‌گذرد؛ برج‌های دو قلو چالش مدیران شهرکرد
  • ۱۴ سال از بلاتکلیفی بزرگ ترین پروژه شهرداری می گذرد برج های دو قلو چالش مدیران شهرکرد
  • مشارکت شهروندان در مدیریت شهری موجب کاهش هزینه‌ها می‌شود
  • بازپیرایی و مرمت محله تاریخی حسینیه اعظم سمنان
  • افشاگری جدید علیه زاکانی درباره قرارداد‌های مخفی شهرداری تهران
  • شهرداری تهران هیچ قصدی برای باشگاه‌داری ندارد
  • رد شایعه برای مدیریت پرسپولیس توسط شهرداری
  • شهرداری تهران هیچ قصد و برنامه‌ای برای باشگاه‌داری ندارد