Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا-کارشناس سازمان هواشناسی از خطر برخورد صاعقه و رگبار باران در برخی استان‌ها و پدیده گردوخاک در بیشتر مناطق کشور خبر داد.
به گزارش خبرگزاری آریا، خانم جعفری گفت : امروز استان‌های آذربایجان غربی و شرقی، اردبیل و بخش هایی از گیلان و مازندران با رگبار و بارش باران و فردا علاوه بر این مناطق ، بخش‌هایی از استان گلستان و ارتفاعات البرز با رگبار باران ، گاهی رعد و برق و وزش باد شدید موقتی همراه است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه امشب در شمال آذربایجان شرقی و غربی و اردبیل شدت بارش‌ها در حد هشدار نارنجی اعلام شده ، افزود : احتمال برخورد صاعقه و آب گرفتگی معابر نیز در این مناطق پیش‌ بینی شده است .
کارشناس سازمان هواشناسی همچنین از بروز پدیده گرد و غبار در بخش‌های نیمه غربی کشور خبر داد و گفت : امروز شمال غرب، غرب، جنوب غرب، جنوب و مرکز، دامنه‌های جنوبی البرز، سواحل غربی دریای خزر و به تدریج در بخش‌هایی از شمال شرق و شرق کشور پدیده گرد و خاک را شاهد هستیم که سبب کاهش دید و کیفیت هوا در این مناطق شده است.
خانم جعفری ، شدت آلودگی هوا در برخی از استان‌ها را در حد هشدار نارنجی اعلام کرد و افزود : برای امروز در اصفهان، کهگیلویه و بویراحمد، بوشهر، خوزستان، ایلام، یزد، کرمان، تهران، البرز، قم، کردستان، کرمانشاه، همدان، لرستان، مرکزی، اردبیل، زنجان و قزوین، سمنان، هرمزگان، جنوب آذربایجان شرقی و جنوب آذربایجان غربی میزان گرد و غبار در حد هشدار نارنجی است.
کارشناس سازمان هواشناسی در ادامه با تاکید براینکه هموطنان در این مناطق تمهیدات لازم را در نظر گیرند و از حضور در فضای باز اجتناب کنند ، خاطرنشان کرد: از فردا چهارشنبه به تدریج از شدت آلاینده‌ها کاسته می شود .
وضعیت هوای تهران نیز از پنجشنبه مطلوب خواهد شد .

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: هوای تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۷۷۵۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رگبار باران و رعد و برق در ۷ استان طی امروز و فردا | ۳ روز گرد و خاکی در بخشی از کشور

به گزارش همشهری آنلاین، سازمان هواشناسی کشور بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی اعلام کرد امروز (شنبه) در کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری، فارس، برخی مناطق کرمان و جنوب یزد ابرناکی و رگبار پراکنده باران، گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد شدید موقتی پیش‌بینی می‌شود.

یکشنبه این وضعیت در ارتفاعات کرمان و برخی مناطق بوشهر و غرب هرمزگان ادامه خواهد داشت.

دوشنبه در اغلب مناطق کشور جوی آرام خواهیم داشت.

سه‌شنبه سامانه بارشی از غرب وارد کشور شده و بارش در ایلام، کرمانشاه، کردستان، لرستان و جنوب آذربایجان غربی رخ خواهد داد.

چهارشنبه سامانه بارشی ـ ضمن تقویت ـ نوار غربی و بخش‌هایی از استان‌های بوشهر و فارس را تحت تاثیر خود قرار خواهد داد.

در ۳ روز آینده در نوار شرقی کشور وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود که در مناطق مستعد موجب خیزش گرد و خاک خواهد شد.

کد خبر 847335 برچسب‌ها خبر مهم آب و هوا - ایران سازمان هواشناسي باران گرد و خاک

دیگر خبرها

  • کیفیت هوای سلماس ناسالم برای گروه‌های حساس 
  • رگبار باران و رعد و برق در ۷ استان طی امروز و فردا | ۳ روز گرد و خاکی در بخشی از کشور
  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق
  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق
  • غبار روی کوه های تهران مه است یا آلودگی هوا؟ | فقط این منطقه غربی تهران هوای پاک دارد
  • استقرار جوی پایدار در هوای خوزستان
  • اختلال در ریشه کنی مالاریا در ایران
  • هواشناسی ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ / هوای بارانی در انتظار نیمه شرقی کشور
  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق
  • تداوم رگبار باران در ارتفاعات برخی استان‌ها/ پنجشنبه کوهنوردی خطرناک است