Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@18:04:00 GMT

آثار هنرمندان اردبیلی در تهران به نمایش درمی‌آید

تاریخ انتشار: ۳ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۷۷۶۲۰

آثار هنرمندان اردبیلی در تهران به نمایش درمی‌آید

به گزارش ایرنا از حوزه هنری اردبیل، حسین آزاد روز سه‌شنبه در این زمینه گفت: آثار هنرمندان تجسمی در رشته‌های مختلفی چون نقاشی، نگارگری، تصویرسازی، خوشنویسی، کاریکاتور، گرافیک، عکاسی و ... به صورت مجزا در نگارخانه‌های حوزه هنری در تهران به نمایش گذاشته خواهد شد.                                                                   

وی افزود: علاقه‌مندان برای شرکت در این رویداد می‌توانند لوح فشرده آثار خود را تا تاریخ ۱۷ خردادماه به واحد هنرهای تجسمی حوزه هنری واقع در اردبیل، فلکه علی‌آباد، روبه‌روی نیروگاه برق ارایه نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئول واحد هنرهای تجسمی حوزه هنری اردبیل بیان کرد: برپایی نمایشگاه آثار تجسمی هنرمندان این استان در تهران از برنامه‌های مشارکتی در سال ۱۴۰۱ با مرکز هنرهای تجسمی حوزه هنری کشور است.

حسین آزاد اضافه کرد: با ارائه این آثار علاقه‌مندان به هنر با هنرمندان اردبیلی بیشتر آشنا می‌شوند، ضمن اینکه امکان برگزاری نمایشگاه در استان‌های همجوار نیز میسر خواهد بود.

برچسب‌ها هنرهای تجسمی استان اردبیل حوزه هنری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: هنرهای تجسمی استان اردبیل حوزه هنری هنرهای تجسمی استان اردبیل حوزه هنری هنرهای تجسمی حوزه هنری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۷۷۶۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیین بزرگداشت روز هنر انقلاب اسلامی در شاهرود برگزار شد

رئیس حوزه هنری استان سمنان گفت: با توجه به جمعیت اندک استان در بخش هنرمندان وضعیت خوبی داریم و حضور هنرمندان استان سمنان در رویدادهای ملی هنری نشان دهنده این وضعیت مناسب و مطلوب است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شاهرود، در این آیین که با حضور رئیس حوزه هنری استان سمنان برگزار شد، هنرمندان این استان مسائل و مشکلات مربوط به حوزه فعالیتی خود را بیان کردند.

مشکلات معیشتی، کمبود اعتبار، لزوم برگزاری جشنواره‌ها و اهمیت حمایت از هنرمندان از موارد مطرح شده در این مراسم بود.

رئیس حوزه هنری استان سمنان در این آیین گفت: ما برای اینکه در هنر انقلاب اسلامی به وضعیت مطلوبی برسیم، به زیرساخت‌ها و منابع مالی مناسب و همچنین نیروی انسانی توانمند نیازمندیم.

محمد اصغر زاده اضافه کرد: در بخش هنرمندان با توجه به جمعیت اندک استان وضعیت خوبی داریم و حضور هنرمندان استان سمنان در رویدادهای ملی هنری نشان دهنده این وضعیت مناسب و مطلوب استان سمنان در این زمینه است.

وی گفت: اما استان سمنان در زمینه منبع مالی و زیرساخت‌ها با مشکلات زیادی مواجه است و در این زمینه در مقایسه با سایر استان‌های کشور ضعیف‌تر هستیم.

رئیس حوزه هنری استان سمنان حمایت ویژه مسؤلان این استان از فعالیت‌های حوزه هنری را خواستار شد.

انتهای پیام/363

دیگر خبرها

  • همکاری سازمان عقیدتی سیاسی ارتش و اداره کل هنرهای نمایشی برای تولید آثار نمایشی
  • نمایش آثار جدیدی از ارادت هنرمندان در موزه رضوی
  • افتتاحیه نمایشگاه «در ستایش سعدی» در موزه خوشنویسی ایران
  • هنرمندان برای حل مشکلات زیست‌محیطی پای کار آمدند
  • تاثیر هنر در حفاظت از محیط زیست
  • نهضت پلاتوسازی در دستور کار است/ برگزاری المپیاد هنر
  • گروه های جشنواره هنرهای نمایشی مازندران معرفی شدند
  • نمایشگاه کتاب و آثار خط و نقاشی در هرات
  • «سفر آخر» شهید آوینی تماشایی شد/ بینال ونیز و حواشی غرفه یهودیان
  • آیین بزرگداشت روز هنر انقلاب اسلامی در شاهرود برگزار شد