Web Analytics Made Easy - Statcounter

ستار همدانی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان این مطلب به ارزیابی شرایط دو تیم استقلال و مس در دیدار سه شنبه شب اشاره کرد و گفت: مسی‌ها انگیزه بالایی دارند تا بتوانند رکورد استقلال در نباختن را بشکنند اما آبی‌ها هم که از این مسئله به طور کامل آگاهی دارند نمی‌خواهند رکوردشان شکسته شود و این می‌تواند بر جذابیت‌های بازی بیافزاید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه خاطرنشان کرد: استقلال توانست قهرمان شود. دلایل این قهرمانی دوری از حواشی، نبود بازیکنان آسیب دیده و مدیریت بی حاشیه آجرلو بود. اولین بار است که دیدم یک مدیر در طول یک سال سه بار هم مصاحبه نکرده بود و تمام تمرکزش بر روی موفقیت تیم بود. همدلی که بین کادر فنی و مدیریت باشگاه بود جواب داد و باعث شد تیم از حاشیه‌ها به دور شده و سه هفته زودتر جام را بالای سر ببرد.

کارشناس فوتبال در پاسخ به این پرسش که آیا فوتبال ما در فصلی که تنها دو هفته از آن باقی مانده پیشرفت قابل ملاحظه‌ای داشته است یا خیر ادامه داد: فوتبال ما به دلیل نداشتن برنامه دقیق و منظم، عدم ثبات مدیریت راضی کننده نبود.

وی ادامه داد: مدیران کاربلد خانه نشین شده اند و کسانی که از فوتبال سررشته ای ندارند کار را در دست گرفته و هر روز می‌بینیم فوتبال ما نسبت به روز قبل بدتر می‌شود. مشکلات زیادی وجود دارد که نمی‌توان آنها را کتمان کرد. آرامش از فوتبال ما رفته، تصمیمات درستی گرفته نمی‌شود و همین مسئله باعث شده است تا فوتبال ما نه پیشرفته کند و نه مردم را راضی کند.

همدانی که فوتبالش را از تبریز آغاز کرده در خصوص رفتارهایی که در دیدار تراکتور و پرسپولیس به وجود آمده است گفت: متأسفانه شاهد صحنه‌هایی بودیم که واقعاً دردآور بود. دوستان اشاره داشتند که باید ۳۰ درصد از ورزشگاه پر می‌شد اما این بحث اصلی نیست.

این کارشناس فوتبال ادامه داد: این مشکلات باید ریشه‌ای حل شود. باید فرهنگ سازی کنیم. تفکر بازیکنانمان را عوض کنیم. یک روزی می‌گفتیم فوتبال بدون تماشاچی جذاب نیست و حالا که آنها آمده اند تیم‌ها را محروم از حضور تماشاچی می‌کنیم.

بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال ایران خاطرنشان کرد: امیدوارم فدراسیون فوتبال، سازمان لیگ و باشگاه‌ها برنامه ریزی کنند تا فرهنگ سازی شود و دیگر شاهد چنین رفتارهای غیرحرفه ای و بعضاً خطرناکی نباشیم. شاید اگر یکی از سنگ‌ها به سر بازیکنان، کادر داوری و یا عوامل کنار زمین برخورد می‌کرد اتفاقات تلخی رخ می داد.

کد خبر 5496516

منبع: مهر

کلیدواژه: ستار همدانی تیم فوتبال آلومینیوم اراک تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس لیگ برتر فوتبال ایران فوتبال تیم فوتبال استقلال تهران تیم ملی فوتبال ایران تیم فوتبال تراکتور کمیته ملی المپیک مهدی طارمی فوتسال کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال تیم ملی فوتبال کانادا کشتی فرنگی تیم ملی فوتسال ایران تیم فوتبال امید ایران فوتبال ما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۷۷۸۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اینتر ۲ - ۰ تورینو/ قهرمان به پیروزی‌هایش ادامه می‌دهد + فیلم

تیم اینتر در هفته سی  و چهارم سری آ ایتالیا میزبان تورینو بود که با دو گل به پیروزی رسید.

 پس از ۱۰ نفره شدن تورینو در نیمه دوم، اینتر کاملا کنترل بازی را در دست گرفت و با ۲ گل هاکان چالهان اوغلو در این تقابل به پیروزی رسید.

 اینتر هفته گذشته با غلبه بر میلان قهرمانی خود را قطعی کرد و دیدار‌های باقی‌مانده سری آ برای تیم اینزاگی تشریفاتی خواهند بود. اینتر با این پیروزی ۸۹ امتیازی شد. طبق برنامه از پیش تعیین شده، اینتری‌ها قرار است پس از بازی در خیابان‌های شهر دور افتخار بزنند و در کنار هواداران جشن قهرمانی بگیرند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • استقلالی‌ها پولدار می‌شوند
  • استقلال: نکونام گفت دعا کن قهرمان شویم
  • ضرورت مدیریت صحیح منابع آبی در فصل زراعی/ مدیران پای کار باشند
  • اینتر ۲ - ۰ تورینو/ قهرمان به پیروزی‌هایش ادامه می‌دهد + فیلم
  • تیم ملی فوتبال دختران ایران قهرمان تورنمنت کافا شد
  • تیم ساوالان قهرمان مسابقات لیگ برتر فوتسال استان اردبیل شد
  • تیم مرغملک قهرمان مسابقات مینی فوتبال جام پرچم
  • استقلال از بازیکن پرسپولیس سند و مدرک خواست
  • پاسخگویی مدیران شهری شیراز از طریق سامانه ۱۳۷
  • جام حذفی ایران؛ هفت قهرمان به راه خود ادامه می‌دهند