Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، محمد رضا جان نثاری که روز سه شنبه  در جمع گروهی از بانوان اصفهانی  به مناسبت سالروز فتح خرمشهر سخن می گفت، افزو : امروز هم همان شرایط و طمع دشمن نسبت به این آب و خاک وجود دارد  و چنانکه بار دیگر در موضع ضعف قرار بگیریم ، دشمن به دنبال نفوذ و غلبه خواهد گشت.
وی تصریح کرد :هرگاه دشمن طمع کند و ما در موضع ضعف باشیم اجازه تعرض را به دشمن داده ایم،لذاخرمشهر به دلیل نداشتن انسجام و دولتمردان انقلابی سقوط کرد اما رزمندگان تا پیروزی ایستادگی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جان نثاری بیان داشت:  اگر بار دیگر ضعف داشته باشیم خرمشهرهای ما سقوط می کند و اگر حاضر شدیم برای کشور فداکاری کنیم خرمشهرها را هم می توانیم آزاد کنیم به همین دلیل روز آزادسازی خرمشهر روز مقاومت نامگذاری شده است.
وی اضافه کرد: خرمشهر با همت و اعتقاد حزب الله  آزاد شد نه با توپ و تانک و تجهیزات ، ما باید با همین شیوه کشور را اداره کنیم و منتظر روی خوش دشمن نباشیم زیرا شرایط همان و فقط موضوعات تغییر کرده است.
معاون استاندار اصفهان بیان داشت: ما باید از سوم خرداد  عبرت بگیریم زیرا نقطه عطف جنگ بود چنانکه اگر به وسیله اعتقادات پیش نرفته بودیم یک کوچه هم آزاد نمی شد.
وی در ادامه صحبت های خود به طرح مردمی  عادلانه کردن یارانه ها و ضرورت آن اشاره کرد و گفت: ما نمی توانیم شاهد این باشیم که دلاری که به سختی به دست می آید،در اختیار یک سری که به نفع مردم کار نمی کنند قرار گیرد تا ظلم به این ملت کنند.
وی افزود: ما باید علاوه بر ایستادگی جلوی آمریکا و اسراییل افرادی که جلوی طرح های مفید مردمی را می گیرند ایستادگی و جامعه را از چنگ انسان های فاسد خالی کنیم. 
در ادامه این نشست مرضیه استکی مدیر کل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری اصفهان گفت: ما وظیفه داریم، فداکاری  و زحمات ایام جنگ و نیز آزادسازی خرمشهر را برای نسل آینده تبیین کنیم و این وظیفه بانوان است که رشادت های بانوان پاکدامن در زمان جنگ و انقلاب را که دوشادوش مردان جنگیدند، تشریح کنند.
وی افزود: زن ایرانی با انگیزه و مقاوم است و اگر آن زمان زنان دوشادوش مردان در مقاومت شریک نبودند پیروزی به این شکل نداشتیم.

مدیر کل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری اصفهان تصریح کرد: آزاد سازی خرمشهر فقط آزادسازی یک زمین و مکان نبود بلکه آزادی ارزش های جمهوری اسلامی و انقلاب و فداکاری زنان بود.

 خرمشهر سوم خرداد ۱۳۶۱ پس از ماه ها اسارت در عملیات بیت المقدس از چنگال دشمن آزاد شد.

بیت‌المقدس یکی از بزرگترین عملیات‌ نیروهای مسلح ایران در خلال جنگ ایران و عراق بود؛ رزمندگان ایران ساعت ۳۰ دقیقه بامداد ۱۰ اردیبهشت ۱۳۶۱ در محور اهواز، خرمشهر و دشت آزادگان، با هدف آزادسازی خرمشهر این عملیات را آغاز کردند که ۳ هفته بطول انجامید و سرانجام به آزادی خرمشهر منتهی شد.

برچسب‌ها سالروز فتح خرمشهر اصفهان بانوان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سالروز فتح خرمشهر اصفهان بانوان سالروز فتح خرمشهر اصفهان بانوان آزادسازی خرمشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۷۷۸۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بانوان در حوزه کاهش آسیب‌های اجتماعی نقش‌آفرینی کنند

معاون سیاسی استاندار خراسان شمالی با اشاره به تأثیرگذاری پررنگ بانوان در جامعه، گفت: بانوان باید در حوزه کاهش آسیب‌های اجتماعی نقش‌آفرینی پررنگی داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان شمالی، حسن ناهیدی امروز _ سه‌شنبه یازدهم اردیبهشت_ در کارگروه اجتماعی، فرهنگی، سلامت بانوان و خانواده اظهار کرد: ریشه‌یابی آسیب‌های اجتماعی در جامعه ضروری است و بدون این امر نمی توان مشکلات را حل کرد.

وی افزود: نیازمند تدوین برنامه ای جامع با خصوصیات کیفی و کمی هستیم تا با هماهنگی بین دستگاه ها اجرایی شود.

معاون سیاسی استاندار خراسان شمالی تصریح کرد: هر چقدر ریشه یابی و شناخت آسیب ها بهتر انجام شود، درمان و پیشگیری بهتری صورت می گیرد.

ناهیدی با اشاره به نقش سلامت اجتماعی در زندگی افراد و تاثیر آن بر کاهش آسیب های اجتماعی، گفت: در این راستا برنامه محور بودن از ضروریات است و در پیشگیری از اختلال و آسیب ها موثر خواهد بود.

وی تاکید کرد: اهداف کوتاه مدت و بلند مدت برای کاهش آسیب‌های اجتماعی در دستور کار باشد و اولویت‌بندی آسیب. ها و ارائه راهکار برای کاهش آسیب مورد توجه قرار بگیرد.

معاون سیاسی استاندار خراسان شمالی نقش آفرینی بانوان استان در تمام عرصه ها و در حوزه کاهش آسیب های اجتماعی را مهم خواند و افزود: در حوزه بانوان ظرفیت و فرصت های خوبی وجود دارد و در حوزه کاهش آسیب های اجتماعی نیز نقش بانوان موثر است.

کد خبر 749521

دیگر خبرها

  • عمران منطقه آزاد اروند عنوان برتر را به خود اختصاص داد
  • نقش اصحاب رسانه در تبیین حفظ زیست عفیفانه و جایگاه متعالی زن، مادر و خانواده حائز اهمیت است
  • تکیه خاتون آبادی؛ محور دومین رویداد تکیه گرد
  • عمران منطقه آزاد اروند عنوان برتر را به خود اختصاص داد/ اجرای20  هزار میلیارد ریال طرح عمرانی در آبادان و خرمشهر 
  • آزادسازی ۷۳ هکتار اراضی کشاورزی در ساوجبلاغ
  • راه دستیابی به قله به دانشجویان آموزش داده شود
  • خاطرات نفس‌گیر از نخستین روز عملیات بیت‌المقدس
  • این سردار سپاه، پزشکان را شگفت زده کرده بود /از حضور در عملیات پارتیزانی تا آزادسازی خرمشهر
  • بانوان در حوزه کاهش آسیب‌های اجتماعی نقش‌آفرینی کنند
  • تحقق کامل تعهد اشتغال استان کرمانشاه