Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اهمیت عبادات و نیایش در جبهه های جنگ‌حق علیه باطل گفت: داشتن معنویت ، عرفان و تقوای الهی رمز پیروزی جبهه اسلام مقابل جبهه کفر شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، آیت الله محمدباقر محمدی لائینی در صبحگاه مشترک سپاه پاسداران در نیروی دریایی سپاه بابلسر، اظهار داشت: طبق نظر کارشناسان داشتن نفرات بیشتر، مهارت لازم ،داشتن تجهیزات پیشرفته تر و داشتن روحیه قوی از عوامل و شاخصه پیروزی یک لشکر و جبهه است که با داشتن این فاکتورها درصد موفقیت و پیروزی بیشتر است‌.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: از نگاه دینی نیز علاوه بر داشتن این عوامل، داشتن معنویت عرفان، دعا، نیایش، عشق و شور شهادت و اتصال به خداوند است که این ویژگی ها حتی بر عوامل فیزیکی برتری دارد و این ویژگی موجب پیروزی جبهه اسلام شد.

لائینی ادامه داد: درهشت سال دفاع مقدس جبهه مقابل ایران تنها صدام نبود بلکه ابرقدرتهای شرق و غرب از او حمایت کردند اما معنویت برکات الهی را برجبهه اسلام نازل کرد و بایاری خداوند شاهد شگفتی واعجازها در عملیاتهای مختلف بودیم.

وی گفت: ایران اسلامی امروز نسبت به ایران اسلامی دفاع مقدس از نظر کمیت و کیفیت آموزشهای قدرت به مراتب قوی ترشده است و دشمنان جرات حمله نظامی به کشورمان را ندارند زیرا می دانند آن زمان مردم ما با دستان خالی مقابل دشمنان ایستادند و از خاک وطن دفاع کرند اکنون نیز با اقتدار ازخاک وطن دفاع می کنند.

نماینده ولی فقیه در مازندران یادآورشد: یکی از خطرات کمیت آن است که مغرور شدن به امکانات و تجهیزات نظامی، از بُعد معنوی غافل می شوند که تلاش کشود نیروهای نظامی و دفاعی ما اهل معنویت،اخلاق،عرفان و عبادات باشند.

جایگاه ویژه آموزش و پرورشی‌های بوشهر در دوران دفاع مقدس/ یک چهارم شهدای استان از جامعه فرهنگیان هستندرضا دفاعی هم‌بنیان‌گذار بقراط: حفظ حریم خصوصی پزشک و بیمار خط قرمز بقراط استهفتمین مجمع پیشکسوتان انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در همدان برگزار شدوی خاطرنشان کرد: امروز نسل جوان، مانند نسل 57 عشق به ولایت و شهادت و شور حماسه را دارند طبق فرموده رهبر معظم انقلاب، انقلاب ما زنده و زاینده است اگر روحیه معنوی باشد انقلاب زنده است ، اگر روحیه خداخواهی و خداجویی باشد شاهد فتوحات دیگر درسنگرها و صحنه های مختلف خواهیم بود.

انتهای پیام/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۷۸۰۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیروهای مسلح ایران دشمنان را به فرسودگی کشاندند

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: نیروهای مسلح کشور از دین و میهن دفاع  کردند و دشمنان را به فرسودگی کشاندند، اما هنوز به آرمان خود نرسیدیم، البته نزدیک هستیم و باید از این پیچ تاریخی عبور کنیم. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، آیت‌الله سیدعلیرضا عبادی امروز در آیین تکریم و معارفه فرمانده پدافند هوایی شرق کشور اظهار داشت: در زمان خاصی قرار گرفته‌ایم در شرایطی که اگر جوانب آن رعایت شود در زمینه سازی ظهور مهدی(عج) تأثیرگذار است.

وی گفت: در دورانی کره زمین به دو نیم کره تقسیم شده بوده و جایی برای حق و اسلام وجود نداشت. هر کدام از دو نیم کره از آن یکی بدتر بود و اگر امام راحل(ره) این پایگاه دین خدا را تحکیم نمی‌کردند و در مقابل باطل از نوع شرقی و غربی جایگاه محکمی نبود سرنوشت عدالت و نظام امروز به کجا می‌رسید و اگر جای انقلاب و نظام اسلامی خالی بود تمام دنیا را این استعمارگران می‌بلعیدند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی تصریح کرد: امروز تمام افتخارات در قطب حق برای اسلام و تمام رسوایی‌ها برای دموکرات‌های دیوانه است و آنچه که نقش مؤثر و سازنده داشت و در بحبوحه جنگ دفاع مقدس و زمینه پیروزی انقلاب رقم زد فرزندان ارتش بودند و در آن زمان ارتش مکتبی و نیروهای مسلح اتحاد را حفظ کردند.

وی ادامه داد: این نیروهای امین و اقتدار و راست‌قامتان از دین و میهن دفاع  کردند و دشمنان را به فرسودگی کشاندند و ما هنوز به آرمان خود نرسیدیم، اما نزدیک می‌شویم و باید از این پیچ تاریخی عبور کنیم.

انتهای پیام/256

دیگر خبرها

  • مراسم سوگواری امام صادق در باغ موزه دفاع مقدس برگزارمی شود
  • برگزاری آیین سوگواری شهادت امام صادق‌(ع) در باغ موزه انقلاب
  • نگاه اسلام به جامعه کارگری همراه با رأفت و احترام است
  • نگاه دیدن اسلام به جامعه کارگری، نگاه رأفت همراه با احترام است
  • نقش سنگرسازان بی سنگر در تاریخ انقلاب ماندگار است
  • نیروهای مسلح ایران دشمنان را به فرسودگی کشاندند
  • ۱۵۲ اثر به جشنواره « افتخار من» در مازندران ارسال شد
  • اختتامیه سومین جشنواره «افتخار من» برگزار می‌شود
  • حاجی محمره از یادمان های راهیان نور بازید کرد
  • عملیات بیت المقدس نقطه عطف دفاع مقدس است