Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ شاپور احمدی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آبادان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خصوص اقدامات سپاه برای امداد به حادثه‌دیدگان ریزش ساختمان متروپل اظهار کرد: به محض وقوع حادثه بلافاصله نیروهای بسیج و کارکنان سپاه گردان‌های بیت‌المقدس به محل اعزام شدند.

وی افزود: هم‌اکنون بسیج و سپاه در کنار نیروی انتظامی مشغول انجام وظیفه برای تامین امنیت محل وقوع حادثه هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ احمدی گفت: در عین حال بسیج و سپاه در عملیاتی نظیر آوار برداری، امدادرسانی و کمک‌رسانی به مصدومان حادثه وارد عمل شده‌اند و تامین ماشین‌آلات سنگین و نیروهای تخصصی نظیر برش‌کار و جوش‌کار برای انجام آواربرداری را برعهده گرفته‌اند.

وی بیان کرد: ان‌شالله با تلاشی مضاعف تا آخرین مرحله آوار برداری در کنار نیروهای امدادرسانی و خدمات رسان خواهیم بود.

انتهای پیام/

 

منبع: فارس

کلیدواژه: فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آبادان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۷۸۲۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تدارک ۳۰ عنوان برنامه برای هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج

جهانشاه امامی، مدیر عقیدتی سیاسی سپاه ناحیه کرمانشاه در نشستی خبری به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج، با اشاره به تدارک برگزاری برنامه‌های متنوع برای این هفته در کرمانشاه، گفت : برنامه‌های هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج از هشتم تا ۱۴ اردیبهشت در حال برگزاری است. 

وی افزود: ستادی برای برگزاری برنامه‌های این هفته در کرمانشاه تشکیل شده که طی آن ۳۰ عنوان برنامه تدارک دیده شده است. 

مدیر عقیدتی سیاسی سپاه ناحیه کرمانشاه برگزاری گردهمایی و نشست‌های بصیرتی در جهت ارتقاء سطح بینش دینی، سیاسی و عقیدتی کارکنان، تقدیر و تجلیل از همسران فرهنگی پاسدار، برگزاری حلقه‌های صالحین در پایگاه‌های مقاومت با موضوع شعار سال و تبیین اندیشه‌های شهید مطهری، سرکشی به بیش از ۳۰ مدرسه در سطح شهرستان و برگزاری نشست‌های تبیینی، دیدار با خانواده معظم شهدا، فضاسازی و آذین بندی مدارس، اجرای زنگ انشاء با عنوان تکریم مقام معلم، تقدیر از فرماندهان، مسئولین و اساتید و کارشناسان برتر عقیدتی سیاسی و ... را از جمله این برنامه‌ها اعلام کرد. 

حجت الاسلام مسلم کماسی مسئول دفتر نمایندگی مقام معظم رهبری در سپاه ناحیه کرمانشاه با اشاره به در پیش بودن سالروز شهادت آیت‌الله مرتضی مطهری و آغاز هفته معلم، اظهار کرد: شهید مطهری جزو اثرگذارترین شخصیت‌ها در پیروزی انقلاب اسلامی و یار واقعی و پرورش یافته مکتب امام بود. عملش همراه با اخلاص بود و همین مسئله هم باعث شد تا برای همیشه ماندگار و اثر گذار باشد. دیدگاه‌های شهید مطهری پاسخگوی شبهات امروزی در حوزه‌های مختلف است. 

کماسی با تاکید براینکه معلمین ما باید شهید مطهری را به عنوان الگوی خود قرار دهند، گفت: در این ایام که سالروز شهادت استاد مطهری است، معلمین ما باید سبک زندگی ایشان را مرور کنند و نسبت به مسائل روز سیاسی آگاه باشند و انحرافات فکری عقیدتی و سیاسی را بشناسند .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • تدارک ۳۰ عنوان برنامه برای هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج
  • عقیدتی سیاسی سپاه به دنبال تعمیق معنویت در علم است
  • پاسداران خود را در راه امنیت مردم فدا می‌کنند
  • خدمتگزاری به مردم افتخاری بزرگ برای نیروهای مسلح است
  • برگزاری جشنواره مالک اشتر در چهارمحال و بختیاری
  • امدادرسانی به ۶ مصدوم در محورهای مواصلاتی چهارمحال و بختیاری
  • امدادرسانی سپاه و‌ ارتش در سیل سیستان و بلوچستان
  • حضور چشمگیر نیروهای هلال احمر در کاهش آلام سیل زدگان / امدادرسانی به بیش از ۵۷ هزار نفر
  • سازمان ملل: آوار برداری نوار غزه احتمالا ۱۴ سال طول می‌کشد
  • امدادرسانی به سه بانو حادثه غرق شدگی در اصفهان و فلاورجان