Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-08@19:39:09 GMT

پاسخ فرماندار آبادان به چند شایعه

تاریخ انتشار: ۳ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۷۸۹۸۹

پاسخ فرماندار آبادان به چند شایعه

احسان عباسپور فرماندار آبادان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز، با تکذیب اتمام کار آواربرداری از ساختمان متروپل، اظهار کرد: نیروهای امدادی همچنان در حال آواربرداری  هستند و زمان مشخصی برای اتمام کار تعیین نشده است.

وی در پاسخ به این سؤال مبنی بر اینکه افراد زیادی هنوز در زیر آوار مانده‌اند و نیاز به کمک دارند، افزود: بنده از این قضایا اطلاع دقیقی ندارم و با توجه به حجم آوری که وجود دارد می‌توان اظهارنظر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار آبادان در خصوص احتمال تخریب ساختمان متروپل جهت حفظ جان مردم و جلوگیری از حوادث احتمالی، گفت: تخریب ساختمان با توجه به نظرات کارشناسی در حال تخریب است، منظور از تخریب، تخریب کامل ساختمان نیست و  تخریب ساختمان باید به صورت کنترل شده انجام شود تا به صورت پایدار دربیاید تا ریزش نکند.

عباسپور در پاسخ به این پرسش مبنی بر اینکه با توجه به تخریب کارشناسی ساختمان تکلیف افرادی که در زیر آوار مانده‌اند چه می‌شود، عنوان کرد: وجود افراد در زیر آوار را، نه تأیید و نه تکذیب می‌کنم.

وی در خصوص برخی اظهاراتی که در شبکه‌های اجتماعی در خصوص شنیدن صدای برخی افراد در زیر آوار  و درخواست کمک از سوی آن‌ها، گفت: بنده این موضوع را تکذیب می‌کنم.

انتهای پیام/

 

منبع: فارس

کلیدواژه: فرماندار آبادان زیر آوار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۷۸۹۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین جزئیات تعداد مبتلایان به تب کریمه کنگو اعلام شد

امین اسدی در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: بر اساس آمار وزارت بهداشت تاکنون ۴ نفر به بیماری تب کریمه کنگو مبتلا شده‌اند که متأسفانه یک نفر جان خود را از دست داده است.

به گفته او، با اقدامات پیشگیرانه سازمان دامپزشکی کشور و اطلاع رسانی به موقع میزان ابتلا نسبت به سال گذشته ۵۰ درصد کاهش داشته است.

اسدی با بیان اینکه شیوع تب کریمه کنگو تا پایان فصل گرما ادامه دارد، افزود: با توجه به افزایش تعداد کنه ها در فصل گرما به دامداران توصیه می شود که نسبت به سم پاشی اسطبل ها اقدام کنند و همواره از دست زدن و له کردن کنه ها با دست اجتناب کنند.

سخنگوی سازمان دامپزشکی ادامه داد: در قالب اردوهای جهادی در روستاهای کم برخوردار و مناطق صعب العبور عشایر، سم پاشی اماکن دامی بصورت رایگان انجام می شود.

به گفته او، با توجه به شیوع ویروس در فصل گرما به افراد توصیه می شود که از خوردن جگر و گوشت خام و نیم پخته خودداری کنند چراکه این ویروس مقاوم به حرارت نیست و با پختن به طور کامل از بین می رود.

اسدی گفت: افراد از خرید دام و گوشت کنار جاده بواسطه بیماری مشترک انسان و دام، به جد اجتناب کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی صنعت ، تجارت و کشاورزی

دیگر خبرها

  • حزب‌الله پاسخ حملات اسرائیل را داد
  • کنایه تند روزنامه جمهوری اسلامی به مهدی نصیری
  • انفجار و تخریب دو منزل مسکونی در ملایر بر اثر نشت گاز
  • گروسی: پیشنهادی برای ادامه همکاری ارائه دادم | به بازیگران خارجی توجه نمی‌کنیم، نقش ایران را می‌بینیم
  • معلمان معمار اصلی شخصیت افراد در جامعه هستند
  • خطرات مصرف ویپ و پاد برای افراد
  • اجرای طرح آبخیزداری موجب مهار سیلاب شد
  • توجه ویژه رسانه‌های عربی به سفر «مهم» بارزانی به ایران
  • عکس‌های تکان‌دهنده از سردر یک باشگاه لیگ برتری؛ بافت فرسوده یا ساختمان باشگاه صنعت نفت آبادان؟
  • آخرین جزئیات تعداد مبتلایان به تب کریمه کنگو اعلام شد