Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار دریادار علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه به مناسبت فرا رسیدن سوم خرداد، سالروز به یاد ماندنی آزادی خونین شهر ،خرمشهر قهرمان با تعدادی از جانبازان ایثارگر جنگ تحمیلی دیدار و آنها را مورد تفقد و تکریم قرار داد.

وی به مناسبت فرا رسیدن سالروز آزادی خرمشهر با حضور در جمع جانبازان دفاع مقدس، در بازدیدی چند ساعته پای حرف‌ها و صحبت‌ های آنان در این مرکز نشست و به شنیدن مشکلات و دغدغه ‌های آن‌ها گوش فرا داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار تنگسیری در این بازدید ضمن یاد آوری و گرامیداشت آن روز های خوب و خاطره انگیز و فراموش نشدنی در آزاد سازی خرمشهر در سال ۶۲ ، از جانبازان سرافراز کشورمان به عنوان الگو و نماد ایثار ، مقاومت و صبر یاد کرد و گفت: شما جانبازان عزیز که با رشادت‌ ها، دلاوری‌ ها و اهدای جسم و جان خود، امنیت را برای ایران اسلامی به ارمغان آوردید ، یقین کنید این ایثار و جانفشانی ها هرگز از حافظه و ذهن مردم قدرشناس این سرزمین ایران اسلامی، از بین نخواهد رفت.

وی گفت : در زمان جنگ تحمیلی رزمندگان اسلام از جان و مال خود گذشتند و در مقابل دشمنی که بعدها مشخص شد تا چه اندازه مورد حمایت و پشتیبانی تمام و کمال مستکبران و ظالمان عالم بوده ، با صلابت و مستحکم ایستادگی جانانه کردند و از حریم ولایت دفاع نمودند و نگذاشتند وجبی از خاک وطن به دست دشمن غدار و ظالمان بیفتد.

فرمانده نیروی دریایی سپاه با اشاره به زنده نگه داشتن یاد و خاطره ایام عزت آفرین دروان به یاد ماندنی دفاع مقدس، افزود: امروز ما وظیفه داریم ایثارگری و مجاهدت های رزمندگان شجاع و غیور دفاع مقدس و مدافعین حرم را به نثر شیوایی به نسل جوان و فرزندان مان منتقل کنیم و نگذاریم آن سختی ها ، بی خوابی ها، مقاومت ها ، تحمل گرسنگی ها و خستگی ها که همه آنها برای رضای خدا بود ، معنویت آن فراموش شود و مردم ایران اسلامی هیچ وقت رشادت ها و ایثارگری شما رزمندگان دفاع مقدس و مدافعین حرم را فراموش نخواهند کرد.

سردار تنگسیری با اشاره به فرمایش حضرت امام خمینی(ره) علیه مبنی بر اینکه « خرمشهر را خدا آزاد کرد » ، ابراز داشت: با وجودی که امام اشراف کامل بر اوضاع و احوال جنگ داشت و می دانست که خرمشهر با چه مشقتی و سختی آزاد شده ، خواست دل ها و قلوب رزمندگان را به قدرت لا یزال الهی معطوف دارد و آن جمله حکیمانه و عالمانه فرمود: « خرمشهر را خدا آزاد کرد »، یعنی ما باید در همه کارها اگر می خواهیم به رستگاری و پیروزی برسیم ، نهایت سعی و تلاش خود را انجام دهیم ، بهترین تدبیر را اتخاذ نماییم و بعد همه امور را به خداوند متعال واگذار نماییم ، حتما این اتفاق در آزاد سازی خرمشهر ، در سال ۱۳۶۱ افتاد و ای کاش قدر این رهنمود امام می دانستیم و بعد از دفاع مقدس هم همیشه این گونه عمل می کردیم.

وی با بهره گیری از کلام گهر بار حضرت آقا امام خامنه ای (حفظه الله) در دانشگاه امام حسین (ع) که سه سال پیش فرموده بودند «خرمشهر ها در پیش است» افزود،: اینکه امام جامعه اسلامی ، حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای عزیز، ولی امر مسلمین با شناخت از وضعیت و موقعیت کنونی کشور ، همگان را به مجاهدت و رفع مشکلات مردم با همت جهادی و روحیه انقلابی همانند تدبیر، إیثار و مقاومتی که در راه آزادسازی خرمشهر انجام شد تأکید می فرمایند یعنی امور دیگر کشور هم با همان روش و در همان مسیر مثل آزاد سازی خرمشهر ، حل خواهد شد.

فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: ما امروز باید قدردان از خود گذشتگی و جانفشانی های شما جانبازان و ایثارگران قهرمان باشیم و تعهد می دهیم ما رزمندگان دریادل با توکل بر خداوند متعال ادامه دهنده راه امام و شهدا و شما باشیم و در عرصه دریا با صلابت و محکم در مقابل متجاوزان ، مستکبران و ظالمان عالم لحظه ای کوتاه نخواهیم آمد و در نهایت توان و تا آخرین نفس می ایستیم و إن شاءالله پیروز و رستگار خواهیم شد.

کد خبر 5498515 سید مهدی حسینی

منبع: مهر

کلیدواژه: سردار تنگسیری سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مدافعان حرم حضرت زینب مجلس شورای اسلامی جمهوری اسلامی ایران ایران تهران آزادسازی خرمشهر سیدابراهیم رئیسی دولت سیزدهم عمان محمد باقر قالیباف صحن مجلس وزارت امور خارجه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی رئیسی دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۷۹۲۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تسلیت آیت الله نورمفیدی در پی شهادت مامور گلستانی فراجا

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان متن پیام آیت الله سید کاظم نورمفیدی به شرح زیر است:

بسمه تعالی
به مصداق کلام گهر بار امام راحل« شهادت،هنر مردان خداست»و افتخار دفاع از امنیت وطن، توفیق گرانبهایی برای شهیدان این مرز و بوم است که گام در صیانت از امنیت و آسایش مردم و میهن عزیزمان نهاده‌اند .

اینجانب شهادت مظلومانه گروهبان یکم مهدی مزرئی نوده این فرزند گلستانی و خدمتگزار در نیروی انتظامی را به ساحت حضرت امام عصر «عج»، رهبر معظم انقلاب اسلامی «مد ظله العالی»، مجموعه فرماندهی انتظامی و عموم مردم گلستان، خصوصا مردم شهید پرور گرگان و اهالی شریف روستای نوده ملک، خانواده و بازماندگان این شهید سرافراز، تبریک و تسلیت عرض می نمایم.

علو درجات و همنشینی با اباعبدالله الحسین (ع) این شهید مدافع امنیت را از خداوند متعال خواستارم.

شهید مهدی مزرئی نوده ظهر امروز سه شنبه هجدهم اردیبهشت ۱۴۰۳ در راه دفاع از امنیت کشور و مبارزه با قاچاقچیان سوخت در میناب به شهادت رسید.

 

دیگر خبرها

  • پیام تسلیت آیت الله نورمفیدی در پی شهادت مامور گلستانی فراجا
  • مردم در زمینه خودکفایی محصولات کشاورزی تلاش کنند
  • سوم خرداد به یک روز ملی و به یاد ماندنی در تاریخ تبدیل شده است
  • استفاده از ظرفیت‌های مردمی در برنامه‌های ۳ خرداد استان مرکزی
  • همایش یاد یاران، فرصتی برای جهاد تبیین است
  • حسینی: امروزه فریاد حمایت از غزه در غرب طنین‌انداز شده است
  • دستگاه های اجرایی تنگستان در برگزاری مراسم سوم خرداد همکاری کنند
  • همکاران ما در جنگ نرم دشمن آسیب می‌بینند و طعنه می‌خورند | نباید از چشم مردم مخفی و جهادشان مغفول بماند
  • درخشش جانبازان و توان یابان قمی در مسابقات قهرمانی کشور
  • ویژگی‌های منحصربه‌فرد مردم اصفهان در دفاع مقدس استثناء است