Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایوو گربیچ با اتمام قرارداد قرضی اش با لیل، به اتلتیکو مادرید باز می گردد.

ایوو گربیچ، دروازه بان کروات و 26 ساله اتلتیکو مادرید که به صورت قرضی در لیل بازی می کرد، عملکرد چندان موفقی در این تیم نداشت.

طرفداری | با اعلام باشگاه لیل، این باشگاه بند خرید ایوو گربیچ را فعال نخواهد کرد و این دروازه بان 26 ساله به اسپانیا باز می گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایوو گربیچ در فصلی که گذشت 29 بازی برای لیل انجام داد و موفق به ثبت تنها 5 کلین شیت شد و 35 گل دریافت کرد. گفته می شود لیل برای پر کردن جای این دروازه بان به دنبال جذب آلتای باییندیر از فنرباحچه است.

اخبار داغ 

استوری علی دایی در واکنش به ریزش برج متروپل عکس های ارسالی عجیب مدیر عامل تراکتور و ادعای تحریک تماشاگران توسط بازیکنان پرسپولیس / فیلم پیام اریک تن هاخ برای هواداران منچستریونایتد: میخوام با همشون بجنگم (با زیرنویس فارسی) / فیلم شعار هواداران میلان علیه هاکان چالهان اوعلو با رهبری تئو هرناندز در جشن قهرمانی / فیلم

 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: دروازه بان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۷۹۴۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قطعی: رم علیه بند خرید هم‌تیمی سردار

به گزارش "ورزش سه"، رم گزینه خرید 15 میلیون یورویی برای رناتو سانچز، هافبک قرضی پاری سن ژرمن، که تا پایان ژوئن اعتبار دارد را فعال نخواهد کرد. هافبک سابق بنفیکا و بایرن مونیخ تابستان گذشته به‌صورت قرضی با بند خرید به جالوروسی پیوست که در صورت رعایت برخی شرایط، اجباری می‌شد.

با این حال، او در این فصل تنها هفت بازی در سری آ انجام داده، به علاوه پنج بازی دیگر در لیگ اروپا و در مجموع 260 دقیقه در زمین بوده است. به‌طور متوسط کمی بیش از 21 دقیقه در هر بازی.

طبق اعلام فابریتزیو رومانو، پاری سن ژرمن حالا به دنبال انتقال رناتو سانچس در پنجره نقل و انتقالات تابستانی 2024 است. پاریسی‌ها مبلغ 10 میلیون یورو به اضافه 3 میلیون یورو پاداش پرداخت کرده بودند تا او را از لیل در آگوست 2022 بخرند.

رناتو سانچز در آن زمان قراردادی پنج ساله با پاریس بست و هنوز سه سال دیگر تا پایان قراردادش در تابستان 2027 باقی مانده است.

لازم به ذکر است که رم تصمیم مشابهی نیز در مورد سردار گرفته و بند خرید 12.5 میلیون یورویی او را فعال نمی‌کند با این تفاوت که قصد دارد برای خرید سردار با لورکوزن وارد مذاکره شده و رقم کمتری هزینه کند.

دیگر خبرها

  • چگونه دانشجویان، اساتید و طلاب بن خرید نمایشگاه کتاب را فعال کنند؟ + عکس
  • اتلتیکو درها را باز کرد: خداحافظی ژوائو با بارسا
  • تنها باشگاهی که به رئال تبریک نگفت
  • سزار منوتی، سرمربی قهرمان جام جهانی 1978 درگذشت
  • پاکو خنتو، اسطوره‌ای که به تنهایی از اتلتیکو مادرید جام لالیگا برده است!
  • قطعی: رم علیه بند خرید هم‌تیمی سردار
  • خلاصه بازی مایورکا 0-1 اتلتیکو مادرید (لالیگا - 2023/24)
  • اتلتیکو مادرید به سهمیه لیگ قهرمانان نزدیک شد
  • مایورکا 0-1 اتلتیکو مادرید؛ چشمک روخی بلانکوس به سهمیه لیگ قهرمانان
  • اتلتیکو مادرید تصمیمش را گرفت: قرارداد ماریو هرموسو تمدید نمی‌شود