Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، رئیس نمایندگی سازمان ملل در سودان با اعلام اینکه خشونت نیروهای امنیتی علیه تظاهرات کنندگان به طور کلی کاهش یافته است، گفت: متأسفانه همچنان برخی اقدام به خشونت و سرکوب می‌کنند.

وی افزود: از فرماندهی نظامی و شورای حاکمیتی می‌خواهم که وضعیت فوق العاده را بدون محدودیت لغو کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس نمایندگی فرستاده سازمان ملل به لیبی با اعلام اینکه شمار زیادی از احزاب سودانی برای حل و فصل بحران سیاسی ابتکار عمل ارائه داده‌اند، افزود: نیاز به گفتگوهای نظامی و مدنی برای ایجاد راه حلی برای بحران افزایش یافته است.

رئیس هیأت نمایندگی سازمان ملل در سوریه خواستار محاکمه مسئولان خشونت علیه معترضان در جهت اعتمادسازی شد و گفت: حدود ۱۱۰ نفر همچنان در خارطوم، بور سودان و مناطق در بازداشت هستند.

کد خبر 5498663

منبع: مهر

کلیدواژه: سازمان ملل متحد سودان خارطوم اوکراین رژیم صهیونیستی ایالات متحده امریکا روسیه فلسطین جو بایدن جنگ اوکراین حمله روسیه به اوکراین عراق ناتو مسکو آخرین اخبار اوکراین ترکیه عربستان سعودی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۸۰۳۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش بایدن به اعتراض دانشجویان حامی فلسطین

آفتاب‌‌نیوز :

بایدن، رئیس جمهوری آمریکا پنج‌شنبه ۱۳ اردیبهشت طی سخنرانی خود درباره تظاهرات دانشجویان خواهان پایان جنگ غزه و متفرق کردن اعتراضات در دانشگاه‌های آمریکا، گفت: تظاهرات مسالمت‌آمیز در ایالات متحده مورد قبول است، اما خشونت ضدقانون است. آسیب زدن به دارایی‌های عمومی جزو آزادی بیان نیست.

به نوشته العربیه؛ رئیس جمهوری آمریکا با بیان اینکه با ورود گارد ملی به دانشگاه‌های‌مان مخالفیم گفت: یهودی‌ستیزی در دانشگاه‌های ما جایی ندارد. نظم باید در همه مراکز دانشگاهی آمریکا حکمفرما شود. اعتراضات باید در چارچوب قانون و بدون خشونت، نفرت‌پراکنی یا تخریب برگزار شود. حق اعتراض تضمین شده است، اما آشوب جایز نیست.

جو بایدن گفت: اعتراضات تغییری در سیاست‌های من در خاورمیانه نخواهد داد.

منبع: سایت انتخاب

دیگر خبرها

  • عبدالفتاح البرهان برای تشییع جنازه پسرش به آنکارا رفت
  • یک بازیکن همچنان محبوب سکوهای آبی (عکس)
  • عضو ارشد حماس: آمریکا نتانیاهو را تحت فشار قرار دهد تا تصمیمی سیاسی بگیرد که منجر به توافق آتش بس شود/ رژیم صهیونیستی به دلایل سیاسی داخلی هنوز نتوانسته تصمیم لازم برای رسیدن به توافق را اتخاذ کند
  • حق‌آبۀ لرستان فدای بازی‌ سیاسی شد/ کشاورزان ‌مهاجرت کرده‌اند
  • ایران ابرقدرت نظامی منطقه/ معادلات قدرت به نفع مسلمان رقم خورد
  • جنگ هیبریدی روسیه با اروپا
  • واکنش بایدن به اعتراض دانشجویان حامی فلسطین
  • دادسرای نظامی ناحیه بندر جاسک افتتاح شد
  • انتقاد گزارشگر سازمان ملل از خشونت پلیس آمریکا در اعتراضات دانشگاهی
  • واکنش در سازمان ملل به خشونت علیه دانشجویان آمریکا