Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-05-04@20:39:18 GMT

تساوی استقلال و مس رفسنجان در نیمه نخست

تاریخ انتشار: ۳ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۸۰۶۵۵

تساوی استقلال و مس رفسنجان در نیمه نخست

به گزارش ایران آنلاین، نیمه نخست دیدار تیم‌های استقلال و مس رفسنجان در هفته بیست‌ونهم لیگ برتر باشگاه‌های ایران با تساوی بدون گل به پایان رسید.

 تیم‌های مس رفسنجان و استقلال  سه‌شنبه ساعت ۲۰ در ورزشگاه شهدای مس رفسنجان روبه‌روی یکدیگر قرار گرفته‌اند.

قضاوت این بازی را «احمد محمدی» با کمک‌های «علی اکبر نوری» و «دانیال باشنده» بر عهده دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استقلال صدرنشین در شرایطی رودروی مس رفسنجان قرار گرفته است که قهرمانی‌اش در لیگ برتر حتمی شده است اما کیلومترها دور از تهران در رفسنجان به دنبال این است بدون شکست زمین مسابقه را ترک کند تا یک گام دیگر به رکورد افسانه‌ای در فوتبال ایران نزدیک شود.

مس رفسنجان برای بازی با استقلال انگیزه‌های متفاوتی دارد، شاگردان محمدربیعی به دنبال این هستند تا نوار موفقیت‌های استقلال را در خانه پاره کنند.

دقیقه ۹: ارسال کرنر آذرباد از جناح راست با ضربه سر میثم تیموری رسید اما توپ به شکل خطرناکی از کنار دروازه سید حسین حسینی به بیرون رفت.

دقیقه ۳: حرکت تکنیکی و انفرادی امیرحسین حسین‌زاده پشت محوطه هجده قدم مس رفسنجان با شوت او همراه شد اما ضربه زیبای این بازیکن به تیرک دروازه فایز الرشیدی برخورد کرد.

دقیقه ۵: ارسال تند و تیز مهدی حسینی از سمت چپ به روی دروازه استقلال  و در حالی که از حسینی  همئ عبور کرده بود به علیار یرسید اما ضربه بی دقت او در چهارچوب جایی نداشت.

دقیقه ۱۵: ارسال کرنر مهدی پور به روی دروازه به رافائل سیلوا رسید که ضربه سر او به شکل خطرناکی از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۳۵: دقیقه ۳۵: سانتر خطرناک حسن جعفری به روی دروازه با ضربه سر علیاری همراه شد که حسینی به سختی و در دو مرحله توپ را مهار کرد.

دقیقه ۳۹: آرمان رمضانی فرصت خوب یبرای شوتزنی پیدا کرد انا ضربه این بازیکن با اختلاف ناچیزی به خارج رفت تا او در در گلزنی ناکام باشد.

مصاف تیم‌های استقلال و مس رفسنجان در حالی برگزار شد که مسوولان تیم مس با قرار دادن تصویر اسطوره فقید و تکرار نشدنی فوتبال ایران مرحوم ناصر حجازی، در کنار زمین، یاد این اسطوره را گرامی داشتند.

بازیکنان تیم فوتبال مس رفسنجان پیش از شروع مسابقه تونل افتخار برای بازیکنان استقلال زدند تا به نوعی به قهرمان زودهنگام فصل تبریک بگویند. هفته گذشته نیز بازیکنان آلومینیوم اراک برای استقلال تونل قهرمانی زدند.

ترکیب استقلال:

سید حسین حسینی، عارف غلامی، رافائل سیلوا، ابوالفضل جلالی، صالح حردانی، جعفر سلمانی، زبیر نیک نفس، مهدی مهدی‌پور، امیرحسین حسین‌زاده، کوین یامگا، آرمان رمضانی

ترکیب مس رفسنجان:

فایز الرشیدی، شاهین توکلی، فرشاد محمدی مهر، عقیل کعبی، سیدمهدی حسینی، مهرداد رضایی، حسن جعفری، میثم تیموری، مجید علیاری، محسن آذرباد، گادوین منشا

/انتهای پیام
 

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: مس رفسنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۸۰۶۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جنجال پنالتی آرسنال در بازی بورنموث

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که بازی آرسنال و بورنموث با نتیجه بدون گل دنبال می‌شد، پیش از پایان نیمه نخست برخورد به وجود آمده میان کای هاورتز با مارک تاوارس دروازه‌بان بورنموث از نظر داوید کوته داور این بازی و همچنین با تایید کمک داور ویدیویی، به سود آرسنال یک پنالتی بسیار عجیب اعلام شد. 

در این صحنه از نماهای مختلفی که نشان داده شده هیچ برخورد خاصی میان این دو نفر دیده نمی‌شود، الا اینکه هاورتز پای خود را به پای دروازه‌بان بورنموث گیر می‌دهد. بوکایو ساکا با گل کردن پنالتی اعلام شده توسط VAR گل اول بازی را به ثمر رساند تا شاگردان آرتتا در پایان نیمه نخست برنده به رختکن بروند.

آرسنال در نیمه دوم هم از حریف یک گل دریافت کرد که این گل توسط وی‌ای‌آر رد شد.

دیگر خبرها

  • سیتی با پوکر هالند به قهرمانی نزدیک شد
  • خیرونا 4-2 بارسا: امضای ژاوی زیر حکم قهرمانی رئال
  • سیتی ۵-۱ ولوز: با پوکر هالند، قهرمانی نزدیک شد
  • پوکر هالند: ماشین گلزنی به موقع راه افتاد! (عکس)
  • شروع طوفانی بارسا-خیرونا: 5 دقیقه و دو گل!
  • گل تماشایی: طلسم براهیم شکست (عکس)
  • جنجال پنالتی آرسنال در بازی بورنموث
  • شکست خانگی رم برابر لورکوزن/ یاران سردار آزمون در انتظار معجزه
  • چلسی ۲-۰ تاتنهام: حفظ امیدها برای اروپا با بردن دربی
  • دورتموند ۱ - ۰ پاری سن ژرمن/ میزبان به تور زد مهمان به تیر + فیلم