Web Analytics Made Easy - Statcounter

کارشناس داوری فوتبال کشورمان قضاوت احمد محمدی داور دیدار مس رفسنجان و استقلال را مطلوب دانست و از تصمیمات او دفاع کرد. - اخبار ورزشی -

حیدر سلیمانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم درباره قضاوت احمد محمدی داور مسابقه مس رفسنجان - استقلال اظهار داشت: احمدی قضاوت خوبی داشت. نیمه اول که خیلی آرام بود و آمادگی جسمانی داور مسابقه بالا بود که توانست نزدیک به تمام صحنه‌ها باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در نیمه دوم و در دقیقه 53 آرمان رمضانی قصد گرفتن پنالتی از داور را داشت. درست است که مدافع تکل زد، اما برخوردی با مهاجم نداشت و کارت زرد به رمضانی برای شبیه‌سازی کاملاً درست بود.

کارشناس داوری فوتبال کشورمان درباره اخراج محمد دانشگر هم گفت: دانشگر کارت زرد دوم را دریافت کرد و اخراج شد که کارت زرد او به دلیل گرفتن موقعیت حمله از حریف بود.  فکر می‌کنم این مسئله و دلیل کارت زرد او برای مجیدی سؤال شده بود. کارت زرد اول دانشگر هم در نیمه اول و از روی نیمکت بوده است که دلیل آن را نمی‌دانم.

سلیمانی همچنین در مورد کارت زرد مهدی مهدی‌پور خاطر نشان کرد: مهدی مهدی‌پور اواخر بازی یک کارت زرد گرفت که دلیل آن را متوجه نشدم و حتی نفهمیدم چه اتفاقی رخ داد، چون بازیکن مس خود را روی زمین می‌کشید و بازیکنان استقلال برخوردی با او نداشتند. فکر می‌کنم داور در این صحنه اشتباه کرد، اما در مجموع قضاوت خوبی را از داور شاهد بودیم.

لیگ برتر فوتبال| مس رفسنجان صفر - استقلال 2؛ فقط یک قدم تا جاودانگی/ فعلاً تنها آسمان استقلال آبی است

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مس رفسنجان استقلال مس رفسنجان استقلال مس رفسنجان کارت زرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۸۱۰۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شاگردان محرم آماده برای جدال با پیکان

به گزارش ورزش سه، در نخستین دیدار از این مرحله جام حذفی فوتبال ایران قرار است دو تیم مس رفسنجان و پیکان با یکدیگر دیدار کنند.

محرم نوید کیا برای تقابل با رضا عنایتی ۱۱ بازیکن ابتدایی تیمش را انتخاب کرده که به شرح زیر است: حامد لک، محمد نژاد مهدی، میثم سلیمان زاده، میثم تیموری، حسن جعفری، جلال الدین علی محمدی، فرشید باقری، مهدی ترکمان، سعید واسعی، محمدمهدی محبی و سجاد شهباززاده.

این دو تیم در فصل جاری لیگ برتر، دو بار مقابل یکدیگر قرار گرفته‌اند که مسی‌ها در تهران پیروز میدان بوده‌اند و دیدار اخیر دو تیم هم در رفسنجان با تساوی دو بر دو به پایان رسید.

دیگر خبرها

  • داور را دو روز قبل از مسابقه عزل کردند!‏
  • تاریخ‌سازی در فوتبال ایتالیا؛ قضاوت یک تیم داوری زن در سری آ
  • گزارش زنده: مس رفسنجان-پیکان
  • شاگردان محرم آماده برای جدال با پیکان
  • علیرضا فغانی چیزی شبیه به کولینا
  • گزینه قضاوت دربی تهران در تورنمنت دختران کافا قضاوت کرد
  • چادرملو علیه چهار صحنه داوری نیم فصل دوم
  • گزارش تمرین سپاهان؛ محمد دانشگر پا به توپ شد
  • دانشگر پا به توپ شد/ رقابت نیازمند و میرزازاد برای دروازه
  • محرومیت بهترین داور زن فوتبال جهان