Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال استقلال در هفته بیست و نهم لیگ برتر موفق شد با نتیجه ۲ بر صفر تیم فوتبال مس رفسنجان را شکست دهد و به قهرمانی مقتدرانه اش در لیگ بیست و یکم ادامه دهد.

با این حال سرمربی این تیم پس از بازی حاضر نشد در نشست خبری شرکت کند که دلیل این اقدام عملکرد احمد محمدی داور این مسابقه عنوان شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمد نوری فر مدیر رسانه‌ای تیم فوتبال استقلال در توضیح این اعتراض عجیب گفت: آقای فرهاد مجیدی، آقای صالح مصطفوی و دستیاران آقای مجیدی، هیچکدام حاضر به حضور در کنفرانس نشدند چون اعتقادشان بر این بود که یکی از سیاه‌ترین روزهای داوری را در بازی امروز شاهد بودیم. پنالتی واضح ما گرفته نشد. این دلیل نمی‌شود که چون برنده شده‌ایم درباره این مسائل صحبت نکنیم. روند سوت‌ها هم به ضرر استقلال بود و با یک لمس کوچک، داور علیه استقلال خط می‌گرفت. من این پیام را از طرف آقای مجیدی مأمور بودم که در کنفرانس خبری بیان کنم.

نوری‌فر اضافه کرد: این روند داوری ارتباطی به باشگاه مس ندارد. این روند را در طول فصل داشته‌ایم، چون صدای ما به اندازه دوستان بلند نبوده، چون رسانه‌ها به آن میزان که باید از حق استقلال دفاع می‌کردند، دفاع نکردند. اگر پنالتی ما گرفته می‌شد، شاید روند بازی عوض می‌شد. کادرفنی استقلال در اعتراض به داوری امروز که از سیاه‌ترین داوری‌ها بود، در این کنفرانس حاضر نشدند.

کد خبر 5498769

منبع: مهر

کلیدواژه: فرهاد مجیدی تیم فوتبال استقلال تهران فوتبال تیم فوتبال پرسپولیس فوتبال تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر فوتبال ایران تیم ملی فوتبال ایران کمیته ملی المپیک تیم فوتبال تراکتور مهدی طارمی فوتسال کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال تیم فوتبال امید ایران تیم ملی فوتبال کانادا کشتی فرنگی تیم ملی فوتسال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۸۱۲۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراض پیکان به داور دیدار با آلومینیوم

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های فوتبال پیکان و آلومینوم اراک امروز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت و در هفته بیست و ششم لیگ برتر رو در روی هم قرار گرفتند که این بازی در پایان با یک گل به سود آلومینیوم به پایان رسید.

در نیمه دوم و پیش از به ثمر رسیدن گل آلومینیوم، علی قربانی مهاجم پیکان در محوطه جریمه آلومینیوم نقش بر زمین شد که کادر فنی پیکان اعتقاد به اعلام خطای پنالتی داشت اما محمدحسین زاهدی تصمیم به ادامه بازی گرفت.

در همین خصوص رسانه باشگاه پیکان با انتشار تصویر سرنگون شدن علی قربانی نسبت به اعلام نشدن پنالتی به سود این تیم معترض شد و از کارشناسان داوری درخواست کرد تا در این خصوص نظر فنی ارائه کنند.

کد خبر 6098755

دیگر خبرها

  • مولر: داوری‌ها در مادرید اغلب اینگونه است!
  • صف خرید استقلال و پرسپولیس در چهارده روز متوالی
  • توصیه عجیب مارسل دسایی به ام باپه: به جای رئال مادرید، برو عربستان!
  • حامدی‌فر: حتماً یک چیزی شنیدم که با رضایی درگیر شدم!
  • دزفولی: چشمی باید اخراج می‌شد/ دور ربیعی ملیجک نیست!+فیلم
  • واکنش حامدی فر نسبت به حمله به بازیکن ذوب آهن؛ طبیعی بود!
  • واکنش مهرداد رضایی به حمله بازیکن استقلال + فیلم
  • کارشناس داوری: روزبه چشمی باید اخراج می‌شد؛ ربیعی جنتلمن است و اطرافش ملیجک ندارد!
  • اعتراض پیکان به داور دیدار با آلومینیوم
  • تساوی 1-1 بارسلونا مقابل چلسی در شب اعتراض شدید بازیکنان چلسی به تصمیمات داوری (6 می 2009)