Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، صادق جعفری چگنی در گفت‌وگوی تلویزیونی درباره مطالب منتشر شده درباره مالک ساختمان فروریخته آبادان، اظهار کرد: در پی دستور دادستان کل کشور، از دیروز در شهرستان آبادان مستقر هستیم و اقدامات اولیه به منظور برخورد با عاملین، مسببین و متخلفین در اجرای پروژه انجام شد.

وی ادامه داد: در این راستا، ۱۱ نفر از عوامل ناظر و عواملی در سطح شهرداری از جمله شهردار فعالی آبادان و سه شهردار قبل دستگیر شدند و دستور جلب مالک و پیمانکار به عنوان یکی از متهمان نیز صادر شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دادستان عمومی و انقلاب اهواز گفت: با توجه به اینکه خود مالک در زمان فرو ریختن ساختمان در داخل ساختمان بود، امروز جسد وی کشف شد و جزو جانباختگان بود.

وی افزود: شایعاتی که در خصوص زنده بودن مالک ساختمان مطرح است، کاملا تکذیب می‌شود زیرا هویت فرد، توسط اداره تشخیص هویت نیروی انتظامی تایید و خانواده وی جسد را شناسایی کردند.

دادستان عمومی و انقلاب اهواز گفت: در ارتباط با متروپل مجموعا ۱۱ نفر از عوامل اعم از مهندسین ناظر، طراح و عوامل نیروی انسانی شهرداری دستگیر شده‌اند. با توجه به اینکه پروژه به صورت مشارکتی بین شهرداری و پیمانکار اجرا می‌شد، برخی از مسئولان شهرداری از جمله شهردار فعلی و سه شهردار قبل بازداشت شده‌اند و تحقیقات اولیه در حال انجام است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: آبادان متروپل خوزستان برج متروپل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۸۱۲۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سارق اماکن خصوصی و ساختمان‌های نیمه کاره دستگیر شد

به گزارش خبرنگار مهر، بهمن گرجیان ظهر دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: در پی وقوع چند فقره سرقت اماکن خصوصی و ساختمان‌های نیمه کاره در سطح شهرستان بویراحمد موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران کلانتری ۱۱ این شهرستان قرار گرفت.

وی بیان داشت: مأموران ضمن هماهنگی با مرجع قضائی و با انجام گشت زنی‌های هدفمند یک سارق را شناسایی و دستگیر کردند.

گرجیان افزود: متهم در بازجویی‌های اولیه به ۱۵ فقره سرقت اماکن خصوصی و ساختمان‌های نیمه کاره در سطح شهرستان بویراحمد اعتراف کرد.

کد خبر 6092140

دیگر خبرها

  • مقام مسوول درباره مسمومیت پزشکان با مشروبات الکلی: در میهمانی شخصی رخ داده / ترجیح می‌دهیم در این مورد صحبتی نشود / معاون دادستان شیراز: تا کنون سه نفر از عوامل مرتبط با حادثه بازداشت شده‌اند
  • عامل قدرت نمایی با سلاح سرد در رفسنجان دستگیر شد
  • افت دما در آبادان و خرمشهر
  • کدام هزینه های ساختمان بر عهده مالک و کدام بر عهده مستاجر است؟
  • زنده گیری بلدرچین‌ها برای ورود به معرکه شرط بندی/دستگیری باند تبعه افغان
  • راه اندازی دوباره واحد پتروشیمی آبادان
  • سارق اماکن خصوصی و ساختمان‌های نیمه کاره دستگیر شد
  • موعود شمخانی کیست؟
  • افتضاح مجموعه شهرداری؛ مالک جدید سرخ‌ها نماد ایرانی را هم نمی‌شناسد؟ | تصویر
  • تداوم پایداری جوی در آبادان و خرمشهر