Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گفته سرهنگ قدرت حیدری زاد، ماموران کلانتری ۱۱ و ۱۲ این شهرستان در ۲ عملیات جداگانه با اقدامات فنی و تخصصی از فعالیت ۲ متهم که اقدام به خرید و فروش اموال سرقتی می‌کردند مطلع و دستگیری آن‌ها را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

او گفت: ماموران تجسس کلانتری‌های فوق با استفاده از شگرد‌های پلیسی محل اختفاء این ۲ متهم را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضایی در عملیاتی غافلگیرانه این متهمان را دستگیر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت:در بازرسی از مخفیگاه متهمان، مقداری قطعات و لوازم داخل خودرو شامل ضبط، باند، آچارآلات و سایر لوازم خودرو‌های سرقتی را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ایلام گفت: متهمان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام ایلام

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دستگیری متهمان نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۸۱۳۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرنوشت سارق پل‌های عابرپیاده در تهران

به گزارش خبرآنلاین؛سرهنگ محمدقاسم طرهانی در تشریح جزئیات این خبر گفت:‌ به دنبال وقوع چند فقره سرقت آهن آلات از پل‌های عابر پیاده طی روزهای اخیر در محدوده کهریزک، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستورکار ماموران کلانتری آن محله قرارگرفت.

ایسنا در خبری نوشت:وی ادامه داد: از آنجا که برش و سرقت برخی از آهن آلات این پل هوایی امکان ایجاد خطر سقوط را برای شهروندان به وجود می‌آورد، تیم های عملیاتی بر اساس توضیحات شهروندان ضمن حضور در محدوده مذکور به تحقیقات محلی خود ادامه دادند تا متهم یا متهمان شناسایی شوند.

طرهانی تصریح کرد: تیم عملیات کلانتری ۱۷۰ در گام بعدی با اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده در شانزدهم اردیبهشت ماه سال‌جاری مشخصات و مخفیگاه سارقان مذکور را شناسایی کرده و برابر هماهنگی‌های انجام شده از سوی مرجع قضایی برای دستگیری متهم به محل اعزام شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری گفت:‌متهم پس از انتقال به کلانتری باقرشهر در تحقیقات ابتدایی به جرم خود مبنی بر سرقت تجهیزات شهرداری، اداره برق و ۱۰ فقره سرقت مشابه از پل های عابر پیاده اعتراف کرده و اعلام شکایت نماینده حقوقی شهرداری کهریزک، به همراه پرونده راهی دادسر شد.

۲۳۳۲۱۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1904027

دیگر خبرها

  • سرنوشت سارق پل‌های عابرپیاده در تهران
  • دستگیری یک سارق با ۲۷ فقره سرقت در سنندج
  • کشف ۲۷ فقره سرقت در سنندج
  • مهمترین اخبار فرماندهی انتظامی تهران بزرگ در روز دوشنبه
  • دستگیری زوج سارق دلار اتباع خارجی در چالوس
  • سارقان ۴۰ فقره سرقت خودرو در مشهد دستگیر شدند
  • دستگیری سارقان حرفه‌ای طیور در دامغان
  • انهدام باند سرقت خودرو و کشف خودرو سرقتی 
  • سارقان مدرسه در دام پلیس
  • دو سارق حرفه ای و سابقه دار احشام در گچساران دستگیر شدند