Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-29@22:21:39 GMT

گفتگوی امیر قطر و «جانسون» درباره ایران

تاریخ انتشار: ۳ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۸۱۴۸۳

گفتگوی امیر قطر و «جانسون» درباره ایران

به نقل از الجزیره، دفتر نخست وزیری انگلیس پس از سفر امیر قطر به این کشور و دیدار با مقامات آن ضمن تشریح نتایج این سفر اعلام کرد: قطر در ۵ سال آینده ۱۰ میلیارد پوند در انگلیس سرمایه گذاری می‌کند. این سرمایه گذاری در چارچوب شراکت راهبردی جدید بین انگلیس و قطر قرار دارد.

بر اساس بیانیه دفتر نخست وزیری انگلیس، بوریس جانسون و تمیم بن حمد آل ثانی در دیدار با هم درباره مسائل مرتبط با امنیت منطقه‌ای از جمله روابط با ایران بحث و تبادل نظر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بخش دیگری از این بیانیه ضمن اشاره به تحولات اوکراین آمده است که نخست وزیر انگلیس و امیر قطر درباره ضرورت محکومیت جنگ علیه اوکراین اتفاق نظر داشتند.

گفتنی است امیر قطر از چند روز پیش و در قالب یک سفر دوره‌ای به چند کشور اروپایی رفته و با مقامات ارشد آن دیدار و گفتگو کرده است./مهر

منبع: فردا

کلیدواژه: امیر قطر جانسون امیر قطر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۸۱۴۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرمانده سپاه تهران با فرمانده کل ارتش دیدار کرد

فرمانده سپاه تهران بزرگ با حضور در ستاد ارتش با امیر سرلشکر موسوی دیدار و گفت‌وگو کرد. - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه دفاعی خبرگزاری تسنیم، صبح امروز 9 اردیبهشت ماه، نشست هم اندیشی امیر سید عبدالرحیم موسوی، فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران و سردار حسن حسن زاده فرمانده سپاه حضرت محمد رسول الله(ص) تهران بزرگ برگزار شد.

در این نشست که در ستاد فرماندهی ارتش برگزار شد، سردار حسن زاده ضمن تبریک روز ارتش جمهوری اسلامی ایران، گزارش اجمالی پیرامون گنگره ملی 24000 شهید پایتخت ارائه و در این خصوص بین فرماندهان سپاه تهران بزرگ و ارتش تبادل نظر بعمل آمد.

در ادامه، امیر موسوی زحمات و تلاش‌های سپاه تهران بزرگ را در راستای بزرگداشت مقام شامخ شهدای شهر تهران ارج نهاد.

در پایان، سردار حسن زاده تابلوی منقّش به تمثال فرماندهان شاخص و شهید ارتش جمهوری اسلامی را به امیر سید عبدالرحیم موسوی اهدا کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بیانیه مهم ارتش یمن درباره عملیات نظامی امروز تا دقایق دیگر
  • بیانیه مهم ارتش یمن درباره حمله امروز به یک کشتی تا دقایق دیگر
  • دیدار معاون رئیس جمهور زیمباوه با وزیر دفاع ایران در تهران
  • حادثه دریایی جدید در آب‌های اطراف یمن
  • دیدار نخست وزیر بورکینافاسو و معاون اول رئیس جمهور
  • فرمانده سپاه تهران با فرمانده کل ارتش دیدار کرد
  • بورکینافاسو خواهان استفاده از توانمندی‌های ایران است
  • جزئیات دیدار و گفتگوی مقام بلندپایه نظامی ایران با وزیر دفاع بلاروس
  • بررسی آخرین وضعیت کشتی توقیف شده اسراییلی حامل پرچم پرتغال | امیر عبداللهیان: موضوع انسانی رهایی خدمه کشتی، مورد توجه جدی ماست
  • اخبار ضدونقیض درباره وضعیت سلامتی پادشاه انگلیس