Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول کمیته برگزاری مسابقات سازمان لیگ فوتبال ایران گفت: لغو دوباره ۶ بازی امروز می‌تواند منجر به چالش‌ها و تصمیمات جدیدی شود که به نفع فوتبال نیست.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ سهیل مهدی، مسئول کمیته برگزاری مسابقات سازمان لیگ فوتبال ایران اظهار داشت: تیم‌های ما فشار خیلی زیادی را تحمل کردند و خیلی سخت بود که این ۲ ماه عقب افتادگی ناشی از ۲ سال کرونا را جبران کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متاسفانه در هفته‌های آخر که می‌رفتیم کار را به سرانجام برسانیم و تیم ملی را آماده کنیم برای جام جهانی، ناگهان پدیده نوظهور گرد و خاک شروع شد. به واسطه حساس بودن کار، خیلی از مسابقات باید همزمان برگزار شود. 

وی در ادامه بیان داشت: فعلاً اصلا شرایط خوبی نداریم و خیلی از افراد مسنی که می‌شناسم، شرایط اورژانسی پیدا کرده‌اند. شهرهای استان خوزستان و کرمانشاه هم شرایط خوبی ندارند. در لیگ دسته دوم ۸ بازی ما لغو شد. همچین ۶ بازی لیگ برتر هم لغو شد.

مهدی درباره برگزاری بازی‌ها در امروز عنوان داشت: امیدواریم شرایط آب و هوایی کشور بهتر شود. یک سامانه بارشی از سمت غرب وارد کشور شده و امیدوارم که فراگیر باشد و شهرهایی که درگیر مسابقات فردا هستند را شامل شود. فردا نزدیک‌های عصر از شهرهای میزبان استعلام خواهیم گرفت؛ اگر بتوانیم تمام بازی‌ها را فردا به طور همزمان برگزار کنیم می‌توانیم لیگ را در زمان تعیین شده به سرانجام برسانیم. در غیر این صورت دچار چالش‌ها و تصمیم‌گیری‌های جدیدی خواهیم شد که مسلما به نفع فوتبال نیست و اگر چنین اتفاقی بیافتد خوشحال نخواهیم بود.

وی نهایتاً به مسئله لیگ قهرمانان آسیا هم اشاره‌ای داشت و گفت: طبق برنامه، لیگ قهرمانان به بعد از لیگ بعدی موکول می‌شود. یعنی حدودا خرداد ماه شروع می‌شود که تا آن زمان تقریبا لیگ ما تمام خواهد شد. در چنین شرایطی ما ۲ گروه قهرمان و نایب قهرمان با یک لیگ قهرمانان خواهیم داشت. باید قبل از شروع مسابقات با همکاری کارشناسان برگزاری مسابقات و هیئت رئیسه فدراسیون این موضوع به تایید نهایی برسانیم.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۸۲۴۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرحله نخست مسابقات آزاد تفنگ؛ طهماسبی بر سکوی نخست نوجوانان ایستاد

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، مرحله نخست مسابقات آزاد تفنگ آقایان در سال ۱۴۰۳ در سه رده سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در مجموعه تیراندازی آزادی تهران برگزار شد.   در پایان فینال رقابت‌های تفنگ در رده سنی نوجوانان نتایج زیر به دست آمد:   ۱- محمد مهدی طهماسبی از البرز ۲-ماهان صفری از ایلام ۳-محمد مهدی مهدورزاده از تهران   مراسم اهدای مدال با حضور متقیان‌نژاد، رئیس هیات قم، حسین باقری، سرمربی تیم تفنگ نوجوانان و جوانان، علی گداری، مسئول کمیته مسابقات، شیخ اکبری، رئیس کمیته داوران، مهدیان، هدایتی، افضلی، کاظمی و حق نیا برگزار شد.

دیگر خبرها

  • مرحله نخست مسابقات آزاد تفنگ؛ طهماسبی بر سکوی نخست نوجوانان ایستاد
  • امیری: قلعه‌نویی بخواهد در خدمت تیم ملی هستم
  • پاس گل اوسمار در تلویزیون به سپاهان در آستانه بازی حساس
  • امیری: از مردم برای رای به صحنه‌های ماندگار بازی با ژاپن تشکر می‌کنم
  • وحید امیری: تصمیمی برای خداحافظی از تیم ملی ندارم
  • بازیکن پیشکسوت ایران جوان وسط بازی با استقلال فوت کرد
  • فاجعه در بازی پیشکسوتان استقلال - تهرانجوان ؛بازیکن پیشکسوت ایران جوان وسط بازی با استقلال فوت کرد
  • بعد از سوپرکاپ در عربستان؛ مسابقات لالیگا در آمریکا!
  • تأکید فدراسیون فوتبال؛ تماشای بازی ها نباید رایگان باشد
  • تأکید فدراسیون فوتبال؛ تماشای بازی‌ها نباید رایگان باشد