Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار خراسان شمالی در یادواره گرامیداشت فتح خرمشهر در شهرستان گرمه گفت : آخرین حربه دشمنان تمرکز بر روی موضوعات اقتصادی است اما مردم وفادار ما همچون گذشته قله های رفیع اقتصادی را فتح خواهند کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، دکتر محمد رضا حسین نژاد با تاکید بر اینکه فتح قله های اقتصادی فتح خرمشهر دیگر است ، افزود : دشمنان با افکار واهی و با دلیل نبود شرایط پایدار در کشور با موضوعات مختلف درصدد ایجاد حربه به مردم ایران هستند و این در حالیست که رمز پیروزی مردم ایمان و تبعیت از رهبری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی فتح خرمشهر را حاصل مقاومت مردم و تبعیت از رهبری دانست و گفت :تمام معادلات دنیا در پیروزی خرمشهر برهم خورد زیرا شهادت بعنوان زندگی نوین و بزرگترین فیض در سر لوحه زندگی مردم قرار گرفت.

دکتر حسین نژاد گفت : در طول تاریخ همواره دو تفکر الهی و شیطانی در مقابل هم قرار گرفتند اما مردم با تکیه بر تفکرات الهی و معنویت و رهبری همیشه پیروز بودند.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: فتح خرمشهر وفاداری افکار واهی تفکرات الهی فتح خرمشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۸۲۷۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلسه رفع موانع تولید استان در واگن های زرند

جلسه رفع موانع تولید استان کرمان با حضورمعاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار و تیم اقتصادی استان با موضوع رفع مشکلات کارخانه واگن‌سازی زرند در محل این کارخانه برگزار شد.
امیر حسن زاده در جمع کارکنان کارخانه گفت: مجموعه‌های تولیدی در استان کرمان برای ما مهم است، بنابراین کارگروه رفع موانع تولید را در کارخانه واگن‌سازی زرند برگزار کردیم تا فضا را به‌شکل میدانی ببینیم و به رفع مشکلات کمک کنیم.

وی افزود: هم‌اکنون فاصله ای که بین عملکرد و فعالیت واگن سازی زرند با دیگر صنایع استان داشتیم کمترشده و با استقرار تعدادی از مدیران واگن‌سازی در استان کرمان که در تهران فعال بودتد، شاهد نزدیک‌تر شدن این مجموعه به فعالیت صنعتی هستیم.

حسن زاده بیان کرد: وقتی تشکیلات یک مجموعه صنعتی مرتبط با کرمان در تهران باشد دیگر در کرمان استان دیده نمی‌شود، زیرا وقتی کاری در کف کارخانه است باید مدیران هم در استان باشند تا امورات پیشرفت داشته باشد. 

معاون استاندار کرمان اظهار کرد: نیاز به خرید واگن در استان وجود دارد اما هنوز فرهنگ خرید واگن از تولیدات داخلی استان جا نیفتاده است.

 

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • تقویت زیرساخت‌های شرق کشور، همکاری‌های اقتصادی ایران و افغانستان را به دنبال دارد
  • پرداخت ۱۷۰۰ همت تسهیلات به واحدهای تولیدی کشور
  • رادان: حجاب را بگیرند، وطن و دین هم نیست می‌شود | درد بی‌حجابان اقتصاد نیست | آن‌ها که مشکل اقتصادی دارند پشت این دولتند
  • برای انجام دومین سفر به خراسان شمالی از رییس جمهور دعوت شد
  • چینی‌ها برای ۱۲ هزار نفر در کرمان اشتغال ایجاد کردند
  • سرمایه‌گذاری خارجی ۱۰.۷ میلیون دلاری در خراسان شمالی
  • پیام استاندار لرستان به مناسبت هفته بسیج سازندگی
  • درخواست پیگیری بازگشایی گذر مرزی پرسه‌سو در سفر رییس جمهور
  • سند اقتصاد دریامحور استان بوشهر تنظیم شد
  • جلسه رفع موانع تولید استان در واگن های زرند