Web Analytics Made Easy - Statcounter

ششمین جشنواره تلویزیونی مستند با اعلام فراخوان در ۴ بخش «فیلم مستند»، «مجموعه مستند»، «عکس مستند» و «مستندنگاری» آغاز به کار کرد.

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، ششمین دوره این رویداد در بخش‌های «فیلم مستند»، «مجموعه مستند»، «عکس مستند» و «مستندنگاری» برگزار خواهد شد که فراخوان آن امروز دوم خردادماه منتشر می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شرکت‌کنندگان تا ۲۰ تیرماه فرصت دارند تا در سایت جشنواره ثبت‌نام کرده و آثار خود را ارسال کنند.

در بخش فیلم مستند، مستندسازان سراسر کشور می‌بایست آثار تولیدی خود از سال ۱۳۹۸ به بعد را ارسال کنند. همچون دوره‌های گذشته این جشنواره، عکاسان فعال در حوزه عکاسی مستند نیز می‌توانند با ارسال آثار خود در این رویداد ملی شرکت کنند. در بخش مستندنگاری امسال نیز جشنواره پذیرای گزارش‌های مستند خبرنگاران، روزنامه‌نگاران و فعالین رسانه‌ای خواهد بود.

علاوه براین، در ششمین جشنواره تلویزیونی مستند برای اولین بار، «مجموعه مستند»‌ها نیز می‌توانند شرکت کرده و به رقابت با دیگر مجموعه‌ها بپردازند. همچنین حق پخش و جوایز تمامی بخش‌های این دوره از جشنواره افزایش قابل توجهی داشته است.

علاقه‌مندان برای مطالعه فراخوان، ثبت‌نام در جشنواره و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به آدرس اینترنتی www.festdoctv.com و یا پیج آن در شبکه‌های اجتماعی به آدرس festdoctv.ir@ مراجعه کنند.

ششمین جشنواره تلویزیونی مستند شهریورماه ۱۴۰۱ به دبیری محسن یزدی، مدیر شبکه مستند سیما برگزار می‌شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: مستند جشنواره عکاسان ششمین جشنواره تلویزیونی مستند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۸۲۸۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز به کار سامانه و سایت مرکز گسترش سینمای مستند، تجربی و پویانمایی از ۱۷ اردیبهشت

محمد حمیدی مقدم، مدیر مرکز گسترش سینمای مستند، تجربی و پویانمایی گفت: هنرمندان می‌توانند طرح‌های خود را با راهبرد‌های جدید و موضوعات مختلفی که در سامانه مطرح کردیم ارسال کنند که با توجه به وعده وزیر فرهنگ که در جشنواره حقیقت مطرح کردند، در فضای تولید به لحاظ افزایش بودجه و تعداد تولید شاهد افزایش چشمگیر خواهیم بود.

حمیدی مقدم بیان‌کرد: بعد از جشنواره هفدهم حقیقت نقطه عطفی در میزان ارتباط مستند‌های جدید مرکز با مخاطبان به وجود آمد.

مدیر مرکز گسترش سینمای مستند، تجربی و پویانمایی اظهار داشت: ما شاهد یک رشد و افزایش نمایش فیلم‌های مستند در فضای پلتفرمی و هنرتجربه هستیم.

وی خاطرنشان کرد: این روز‌ها فیلم مستند بلندی در پلتفرم‌های مختلف در حال نمایش است و فضایی به وجود آمده است که مستند‌ها به صورت قاطعانه و با حق خودشان به عنوان بخشی از سبد فرهنگی مردم وارد پلتفرم‌ها می‌شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری سینما و تئاتر

دیگر خبرها

  • فراخوان سومین جشنواره پاسخ برتر اعلام شد
  • واکنش وحید شمسایی به شوخی سریال «نون خ ۵» +فیلم
  • آغاز به کار سامانه و سایت مرکز گسترش سینمای مستند، تجربی و پویانمایی از ۱۷ اردیبهشت
  • ارسال ۴۳۴ اثر به دبیرخانه جشنواره فصلی رسانه‌های گیلان
  • به‌نشر با دست پر به نمایشگاه کتاب تهران می‌ رود / ارائه ۶۰۰ اثر پر فروش و جدید در نمایشگاه کتاب
  • «دریای پارس» یادگاری برای ایران به بهانه روز خلیج فارس
  • ۱۵۲ اثر به جشنواره « افتخار من» در مازندران ارسال شد
  • آغاز ضبط مناظره تلویزیونی کاندیداهای حوزه انتخابیه خرم آباد و چگنی
  • آغاز ضبط مستند تبلیغاتی و مناظره نامزدهای دور دوم انتخابات
  • «در پا به ماه» نسخه نپیچیدیم بچه‌دار شوید/ تولد ۲۰ نوزاد را دیدیم