Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، در فوتبالی که خودش به اندازه کافی مشکل دارد و در بی صاحب ترین دوران تاریخ خود به سر می‌برد، دست زدن به ترکیب برنده و بر هم زدن هارمونی هم می‌تواند مزید بر علتی باشد برای پایین آوردن شانس موفقیت در جام جهانی که کمتر از ۶ ماه به برگزاری آن باقی است. فوتبال ایران در سطح مدیریت کلان و ملی آنقدر مشکل و معضل دارد که پرداختن به حضور یا عدم حضور کریم باقری در کادر فنی آن محلی از اعراب نداشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی از مهم‌ترین بحث‌هایی که این روزها پیرامون تیم ملی مطرح است، حضور یا عدم حضور کریم باقری در کادر فنی تیم ملی است و در این باره دو نظر متناقض وجود دارد. مخالفین حضور باقری در کادر فنی تیم ملی معتقدند او نباید همزمان در پرسپولیس و تیم ملی باشد و موافقان آن معتقدند امروز که اولویت همه فوتبال ما موفقیت تیم ملی در جام جهانی است، نباید وارد چنین جزییاتی شد تا با حذف باقری که به گواه دوست و دشمن تاثیرات مثبتش در تیم ملی کاملاً به چشم آمد، هارمونی کادر فنی بر هم بخورد.

چه دوست داشته باشیم چه نه، تیم ملی در حالی با کسب بهترین نتایج صعودی بی دردسر به جام جهانی ۲۰۲۲ را تجربه کرد که با مربیگری ویلموتس تا آستانه حذف از مرحله مقدماتی هم رفته بود و پس از تغییرات در کادر فنی و حضور یک کادر فنی کم ادعا، بهترین نتایج به دست آمد تا فوتبال ایران یکی از بی دردسر ترین و مقتدرانه‌ترین صعودهای ممکن را تجربه کند.

کریم باقری با همان نقشی که سال‌ها روی نیمکت پرسپولیس ایفا کرد به کادر فنی تیم ملی ملحق شد و توانست وظایف خود را به بهترین شکل انجام داده تا نقش مهمی در پازل فنی تیم ملی و صعود به جام جهانی داشته باشد. تقویت کادر فنی تیم ملی و اضافه شدن دستیار یا دستیارانی با تجارب بالای بین‌المللی با نظر سرمربی حق فوتبال ایران است. اما نباید به این بهانه یکی مثل باقری در تیم ملی نادیده گرفته شود. وظایفی که امروز در تیم ملی به باقری سپرده شده است را هیچکس بهتر از خود او نمی‌تواند انجام دهد.

تیم ملی فوتبال ایران در گروه دوم مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ با انگلستان، امریکا و برنده پلی‌آف اروپا از بین ولز، اسکاتلند و اوکراین هم گروه است و ملی پوشان کشورمان در نخستین دیدار خود در این رویداد روز دوشنبه ۳۰ آبان به مصاف انگلستان می‌رود.

کد خبر 5496836

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال ایران کریم باقری مسابقات فوتبال مقدماتی جام جهانی 2022 قطر جام جهانی 2022 قطر دراگان اسکوچیچ فوتبال تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر فوتبال ایران تیم ملی فوتبال ایران کمیته ملی المپیک مهدی طارمی تیم فوتبال امید ایران تیم فوتبال تراکتور کشتی فرنگی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال تیم ملی فوتبال کانادا فوتسال تیم ملی فوتسال ایران کادر فنی تیم ملی فوتبال ایران کادر فنی جام جهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۸۳۰۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عالیشاه و بیرانوند تحت نظر کادر پزشکی و غیبت 3 مصدوم؛ گزارش تمرین پرسپولیس

علیرضا بیرانوند زیر نظر کادر پزشکی پرسپولیس به صورت انفرادی تمرین کرده است

طرفداری | باشگاه پرسپولیس تمرین های پیش از بازی با سپاهان را پشت سر می گذارد

به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، پیش از شروع تمرین، اوسمار ویرا برای دقایقی با بازیکنان به صحبت پرداخت.

تمرین ۶۵ دقیقه‌ای امروز با انجام پاسکاری‌های کوتاه و ترکیبی آغاز شد و در ادامه، حفظ توپ در بخشی از زمین در دستور کار قرار گرفت و در قسمت بعدی هم، فوتبال درون تیمی در برنامه بود.

امید عالیشاه و علیرضا بیرانوند کماکان زیر نظر کادر پزشکی تمرینات اختصاصی خود را انجام دادند و سایر بازیکنان بدون مشکل در اختیار کادر فنی بودند.

یاسین سلمانی، علیرضا خدادادی و مرتضی پورعلی گنجی که در اوایل فصل با آسیب‌دیدگی از ناحیه رباط صلیبی مواجه شده بودند، برنامه‌های مخصوص خود را با هماهنگی کادر پزشکی تیم پیش می‌برند تا به تدریج آماده کار با توپ شوند.

تیم فوتبال پرسپولیس، فردا (سه‌شنبه) آخرین تمرین خود قبل از بازی با سپاهان را برگزار و پس از آن به اردو می‌رود.

گفتنی است؛ دیدار برگشت تیم‌های فوتبال پرسپولیس و سپاهان از هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ خلیج فارس از ساعت ۱۹:۳۰ دقیقه چهارشنبه هفته جاری در ورزشگاه آزادی آغاز خواهد شد.

از دست ندهید ????????????????????????

محمد مورایس؛ نام جدید سرمربی سپاهان؟ هالند، خیلی پیشرفت کردی و در سطح چمپیونشیپ شدی! واکنش هوادار تاتنهام بعد از کری‌خوانی نافرجام برای رایس (فیلم) بنر توهین‌آمیز بازیکن اینتر علیه ستاره میلان 

دیگر خبرها

  • همه باید در مسیر گره‌گشایی از مشکلات تولید گام بردارند
  • عالیشاه و بیرانوند تحت نظر کادر پزشکی و غیبت 3 مصدوم؛ گزارش تمرین پرسپولیس
  • بیرانوند همچنان تحت نظر کادر پزشکی
  • برگزاری تمرین امروز پرسپولیس با ۵ مصدوم
  • برای موفقیت فوتسال در جام جهانی به امکانات زیادی نیاز است
  • شاهکار بن سلمان؛ حیف و میل پولی به اندازه ارزش ۳ لیگ ژاپن، کره و ایران!
  • شرایط حضور حسن یزدانی در المپیک پاریس مشخص شد
  • تمرینات عالیشاه و بیرانوند همچنان زیر نظر کادر پزشکی
  • پرسپولیس در دو گروه تمرین کرد ، وضعیت مبهم بیرانوند برای بازی با سپاهان
  • ستاره‌هایی که باعث حذف پرسپولیس شدند/ از کریم باقری تا احمد نوراللهی و کاپیتان