Web Analytics Made Easy - Statcounter

180 روز مانده به آغاز جام‌ جهانی تنها دیدار قطعی و مسلم ایران مقابل کانادا در شرف لغو شدن است...

تیم ملی ایران وضعیت نامعلومی برای برگزاری بازی دوستانه با کشورهای مختلفی دارد.

به گزارش طرفداری و به نقل از فرهیختگان، تیم ملی ایران بعد از اتفاقات تلخ پیش‌آمده در دوران مارک ویلموتس و شکست مقابل بحرین و عراق تا یک‌قدمی عدم‌حضور در مرحله نهایی مقدماتی جام‌جهانی 2022 در منطقه آسیا پیش رفت اما بعد از حضور دراگان اسکوچیچ شاگردان مربی کروات موفق شدند با پیروزی مقابل هنگ‌کنگ، بحرین، کامبوج و عراق جواز حضور در مرحله نهایی رقابت‌ها را کسب کنند و در این مرحله با 2 برد مقابل سوریه و عراق و یک برد مقابل امارات و لبنان و یک تساوی برابر کره‌جنوبی روز 7 بهمن 1400 یعنی 298 روز مانده به آغاز رقابت‌ها صعود خود را به جام‌جهانی قطر قطعی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از لحظات آغاز جشن صعود به جام‌جهانی قطر وعده‌ها و شعارهای مدیران فدراسیون برای آماده‌سازی مناسب یوزهای ایرانی آغاز شد.

از اواسط فروردین 1401 زمزمه و شایعات حاکی از دیدار ایران با نیوزیلند بود و این گمانه‌زنی‌ها از روز 20 فروردین با صحبت‌های حسن کامرانی‌فر دبیرکل فدراسیون فوتبال رنگ‌وبوی جدی‌تری گرفت و از سوی صداوسیما برگزاری این دیدار اعلام شد. روز 22 اردیبهشت هم فدراسیون فوتبال در اطلاعیه‌ای خبر از دیدار با کانادا در شهر ونکوور داد. حمید استیلی سرپرست تیم ملی 28 اردیبهشت 1401 خبر از برگزاری بازی مقابل اکوادور داد و تنها چند روز بعد از انتشار خبر احتمال لغو این دیدار در گفت‌وگو با برنامه ورزشگاه در رسانه ملی در تاریخ 30 اردیبهشت سنگال به‌عنوان آلترناتیو احتمالی این دیدار درصورت لغو اعلام شد. کامرانی‌فر در وعده‌های متوالی خود در برنامه فوتبال برتر در تاریخ 19 اردیبهشت خبر از برگزاری دیدار احتمالی با آلبانی داد. همچنین بعد از برگزاری قرعه‌کشی جام‌جهانی 2022 قطر در تاریخ 12 فروردین زمزمه‌ها حاکی از برگزاری رقابت با تیم‌های آرژانتین و برزیل بود که البته مثل نمونه‌های گذشته هیچ‌وقت از سوی مسئولان مطلع مهر تایید بر آن زده نشد و گاهی با تکذیب خود سعی بر پیش‌بردن برنامه‌های خود در سکوت خبری داشتند اما در روز اول اردیبهشت برگزاری این دیدار به‌طور کامل منتفی شد و سرپرست تیم ملی فوتبال ایران بعد از هفته‌ها برگزاری آن را به بعد رقابت‌های جام‌جهانی موکول کرد.

در روزهای اخیر شنیده‌ها حاکی از تلاش فدراسیون برای برگزاری دیدار با اسپانیا و پرتغال پیش از شروع جام‌جهانی 2022 قطر بوده است. به جز نمونه‌های اشاره شده در حد فاصل 12 فروردین تا امروز اسامی کشورهای کرواسی و روسیه نیز در رسانه‌ها شنیده شد که البته برگزاری آن چندان جدی نشد و در حد شایعه باقی ماند. حالا 180 روز مانده به آغاز جام‌جهانی تنها دیدار قطعی و مسلم ایران مقابل کانادا در شرف لغوشدن است و ماحصل تمام این هیاهوهای خبری هیچ بوده است!

اخبار داغ 

استوری علی دایی در واکنش به ریزش برج متروپل عکس های ارسالی عجیب مدیر عامل تراکتور و ادعای تحریک تماشاگران توسط بازیکنان پرسپولیس / فیلم پیام اریک تن هاخ برای هواداران منچستریونایتد: میخوام با همشون بجنگم (با زیرنویس فارسی) / فیلم شعار هواداران میلان علیه هاکان چالهان اوعلو با رهبری تئو هرناندز در جشن قهرمانی / فیلم

 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: جام جهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۸۳۲۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کره شمالی : بدترین وضعیت حقوق بشر در جهان را در آمریکا داریم

سخنگوی وزارت خارجه کره شمالی در واکنش به گزارش وضعیت حقوق بشری وزارت خارجه آمریکا درباره این کشور گفت: بدترین وضعیت حقوق بشری را در جهان در ایالات متحده داریم که با سرکوب سیستماتیک، رویارویی قومی و مذهبی در آنجا ادامه دارد.   به گزارش ایسنا، سخنگوی وزارت خارجه کره شمالی در بیانیه‌ای که در رسانه دولتی این کشور منتشر شد، گفته است: «وزارت امور خارجه کره شمالی انتشار گزارش حقوق بشر توسط وزارت امور خارجه آمریکا بر اساس دروغ، جعل، تعصب و خصومت را قاطعانه محکوم و رد می‌کند و آن را اقدامات مداخله جویانه واشنگتن در امور داخلی کره شمالی می‌داند.»   به نقل از خبرگزاری تاس، در ادامه این بیانیه همچنین آمده است: «آیا در ایالات متحده نقض جدی حقوق بشر از جمله سرکوب سیستماتیک مردم خود، رویارویی قومی و مذهبی و جنایات مختلف خشونت آمیز را شاهد نیستیم؟»   وی همچنین به ادعای مقام‌های آمریکایی درباره ضرورت نفوذ اطلاعاتی در کره اشاره کرد و ادامه داد: این نمایش یک دسیسه سیاسی بسیار بدخواهانه و یک چالش سیاسی خطرناک است که هدف آن تخریب نظام ما از درون است. واکنش پیونگ یانگ به این اقدامات هیچ محدودیتی ندارد.»   ۲۳ آوریل سال جاری میلادی، وزارت امور خارجه آمریکا گزارشی درباره وضعیت حقوق بشر در جهان منتشر کرد که نارضایتی تعدادی از کشورها از جمله مجارستان، ویتنام، مکزیک، پاکستان و ترکیه را برانگیخت.   ماریا زاخارووا، سخنگوی وزارت خارجه روسیه نیز خاطرنشان کرد که این گزارش صرفا نمایش استانداردهای دوگانه نیست، بلکه یک تبعیض نژادی آشکار است. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • کره شمالی : بدترین وضعیت حقوق بشر در جهان را در آمریکا داریم
  • جنگ تن‌هاخ با روزنامه‌نگاران: حق سوال پرسیدن ندارید!
  • مدافع رم سکته را رد کرد و به تمرینات برگشت
  • برق مراکز برگزاری آزمون سراسری با موفقیت و بدون نقص تامین شد
  • تامین برق مراکز برگزاری آزمون سراسری با موفقیت انجام شد
  • وزیر دفاع روسیه در دیدار با وزیر دفاع ایران: آماده گسترش همکاری های نظامی هستیم
  • گزارش زنده: مس رفسنجان-پیکان
  • ووشو انتخابی جام جهانی؛ نشان طلا بر گردن ریگی و سیفی
  • ژوزه مورینیو: شکست رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ، بدترین شب دوران حرفه‌ای من بود
  • آغاز اقدامات آماده سازی پایانه مرزی تمرچین و مسیر‌های منتهی به آن جهت اجرای طرح اربعین حسینی