Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران، ویژه برنامه گرامیداشت حماسه سوم خرداد، سالروز آزادسازی خرمشهر قهرمان با حضور استاندار مازندران ، سردار مسلمی فرمانده سپاه کربلا و فرماندهان و پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت استان در لشگر ویژه عملیاتی ۲۵ کربلا برگزار شد.

سیدمحمود حسینی‌پور استاندار مازندران  در این مراسم با بیان اینکه نبرد خونین بیت‌المقدس یکی از استراتژیک‌ترین عملیات‌های رزمندگان اسلام در تاریخ معاصر علیه سپاه کفر بوده که منتج به تغییر موازنه جنگ به سود جمهوری اسلامی ایران شد، اظهار کرد: این عملیات، استمرار حرکت انقلاب اسلامی را تضمین کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه اگر فتوحات عملیات بیت المقدس نبود، امروز شاهد تداوم و بقای انقلاب نبودیم، گفت: «خرمشهر را خدا آزاد کرد» جمله استراتژیک بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی(ره) بوده است.

استاندار مازندران با اعلام اینکه این جمله در اوج غربت جمهوری اسلامی ایران بیان شد؛ چراکه هنوز انقلاب اسلامی در ساز و کارهای بین‌المللی تثبیت نشده بود و این تعبیر، جایگاه ملت ایران را برای دنیا تبیین کرد، اضافه کرد: خرمشهر در عملیات بیت‌المقدس آزاد شد و این آزادسازی، رویش جدیدی در انقلاب اسلامی ایجاد کرد و زمینه پیروزی های دیگر رزمندگان دفاع مقدس را رقم زد.

این مسوول با  گرامیداشت یاد و نام شهدای مازندرانی در حماسه مقاومت و فتح خرمشهر، گفت: ثبات و استقرار کامل نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در منطقه خاورمیانه رهاورد آزادسازی خرمشهر بود.

حسینی‌پور با بیان اینکه امروز در تعریف جغرافیای جنگی، داعش تا بیخ گوش بشار اسد آمده بود و سپاه اسلام با فرماندهی سردار شهید قاسم سلیمانی داعشیان را محکوم به شکست کرد، افزود: ۴۳شهید مدافع حرم مازندران نیز در حذف داعش از منطقه نقش‌آفرین بودند، قدردان ایثار شهدا و خانواده‌های معظم این شهدا هستیم.

وی با تاکید بر اینکه استکبار به دنبال مدیریت دنیا است اما انقلاب اسلامی در برابر آنها قد علم کرده است، گفت: امروز جمهوری اسلامی ایران به نقطه‌ای از شکوفایی رسیده که سیاست‌مداران آمریکایی، اثرگذاری و نفوذ ایران در انتخابات آمریکا را معترف شدند.

استاندار مازندران در بخش دیگری از سخنان خود به جسارت و شجاعت دولت سیزدهم در حوزه اقتصاد اشاره و بیان کرد: تحول اقتصادی دولت، آخرین خاکریز ایران اسلامی برای شکوفایی و توسعه انقلاب اسلامی است.

این مسوول با بیان اینکه اجرای طرح تحول اقتصادی دولت آرزوی چندین ساله مقام معظم رهبری بوده است که آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور آبروی خود را برای تحقق این مهم به میان آورده است، گفت: مردم و مسوولان باید به دولت کمک کنند تا در این طرح موفق شود.

حسینی‌پور به تغییرات مدیران و فرمانداران در استان مازندران اشاره و اظهار کرد: همه نیروهای انقلاب در دولت سیزدهم احساس وظیفه کردند و پای کار هستند؛ همگان باید تلاش کنیم افق جمهوری اسلامی ایران که رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب ترسیم کردند، محقق شود.

وی به رشد ۸درصدی اقتصادی که دولت هدف‌گذاری کرده اشاره کرد و گفت: استکبار به شدت به دنبال ناامید کردن ملت شریف ایران اسلامی است و سرداران و فرماندهان دوران دفاع مقدس باید با جهاد تبیین به امیدآفرینی بین اقشار مختلف جامعه کمک کنند.

سردار سیاوش مسلمی فرمانده سپاه کربلا مازندران نیز در این مراسم با تبریک این روز به همه حماسه‌سازان این عملیات غرورآفرین که نقطه عطفی برای پیروزی‌های بعدی در هشت سال دفاع مقدس بود، اظهار کرد: به جرات می‌توانیم بگوییم این عملیات به‌واسطه مهم و راهبردی بودن سرنوشت دفاع مقدس را مشخص کرد.

وی افزود: یکی از رمزهای اصلی عملیات دشمن‌شناسی، معرفت به زمان و موقعیت و ولایت‌مداری بود که سربازان و رزمندگان دفاع مقدس در آن زمان به رهبری امام راحل داشتند.

فرمانده سپاه کربلا مازندران بیان کرد: امروز هم عملیات‌ها و خرمشهرهای زیادی سنگر به سنگر فتح شد و ایران عزیز به‌واسطه دشمن‌شناسی و معرفت به شناخت دشمنان جدید با راهبری مقام معظم رهبری توانستند ایران را به قله‌ای از پیشرفت و ترقی برسانند که امروز همه دشمنان احساس خطر می‌کنند؛ چون سنگر به سنگر ایران عزیز برای قدرت‌مندتر شدن به جلو می‌رود.

این مسوول با اشاره به اینکه امروز می‌بینیم به دست ایران عزیز و جبهه مقاومت، داعش از بین رفته‌ است، تصریح کرد: دشمنان و استکبار در سوریه و عراق به شکست و نابودی کشیده شدند و با دریوزگی از افغانستان رفتند.

مسلمی اظهار کرد: ایران عزیز با بهره‌گیری از ظرفیت نیروهای رزمنده‌ای که همیشه گوش به فرمان ولایت هستند دارند روز به روز برای سرافزاری ایران از همه آنچه که دارند می‌گذارند تا کشور ما به قله اصلی و ظهور حضرت حجت انشاءالله برسد.

وی یادآور شد: امروز پیام این نشست انس و الفت رزمندگان گذشته و جدید است برای اینکه اعلام کنیم ما همواره و همچنان گذشته با ولایت بودیم که آن عملیات غرورآفرین شکل گرفت و خرمشهر عزیز ما آزاد شد، امروز هم اعلام می‌کنیم ما همچنان پای ولایت هستیم و با راهبری و رهبری این امام عزیز همه مشکلات را پشت سر خواهیم گذاشت و استکبار را در تمام جبهه‌های اجتماعی، اقتصادی، سیاسی و فرهنگی به نابودی می‌کشانیم.

به گزارش فارس، آئین مقاومت و عزت میزبان پیکرهای مطهر دو شهید خوشنام سال‌های جهاد و شهادت هم بود.

انتهای پیام/۸۶۰۳۴/غ

منبع: فارس

کلیدواژه: استاندار مازندران حماسه سوم خرداد حماسه مقاومت هدفمندی یارانه ها دولت سیزدهم جمهوری اسلامی ایران استاندار مازندران انقلاب اسلامی ایران عزیز دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۸۳۲۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شوراهای اسلامی نماد خرد جمعی و وحدت هستند

به گزارش خبرنگار مهر، حکمت داجیلری شامگاه یکشنبه در همایش شوراهای بخش خرم آباد ضمن گرامیداشت سالروز تأسیس شوراها گفت: شورا به عنوان نماد خرد جمعی و نماد مردم سالاری دینی بوده و عامل وحدت و انسجام و عامل تحول و توسعه می‌تواند باشد.

وی افزود: تحولات بزرگی با وجود شوراها در روستاها و شهرهای ایجاد شده و شوراها بعنوان عصاره مردم و بازوی دولت به مردم خدمت می‌کنند.

نماینده عالی دولت در تنکابن اظهار داشت: انتظارما از شوراها این است که راضی به برنامه کوتاه مدت و برنامه‌های خرد نباشند بلکه با افق دید بلند و با نگاه توسعه پایدار در محلات خویش کار کنند.

وی ادامه داد: اگر نگاه ما در برنامه ریزی غرب مازندران، گردشگری است، این صنعت نیازمند زیرساخت بوده که یکی از آنها توسعه راه‌ها است در حالی که برخی روستاها حاضر نیستند معابر خود را تعریض کنند.

داجیلری تصریح کرد: نگاه توسعه محور شوراها بسیار می‌تواند کارساز باشد. این موضوع در نگاه مشاوران طرح هادی هم ضرورت دارد.

فرماندار تنکابن با اشاره به تاکید رهبر انقلاب بر جوانی جمعیت، خاطر نشان کرد؛ در بازنگری طرح هادی روستاها، کاهش اراضی مسکونی را داریم و این مسئله با تاکید رهبر انقلاب بر جوانی جمعیت منافات دارد.

کد خبر 6097693

دیگر خبرها

  • برای تحقق رشد اقتصادی نیازمند اجرای برنامه‌های تحول آفرین هستیم
  • ادعای دلارزدایی و قرارداد دلاری/کشور‌های اسلامی؛ از نشست‌های نمایشی تا اقدامات عملی/عملیات وعده صادق و تحول در تاریخ غرب آسیا
  • شوراهای اسلامی نماد خرد جمعی و وحدت هستند
  • لزوم توجه نمایندگان مجلس به نقش دانشگاه در توسعه مازندران
  • نشست هم‌اندیشی نمایندگان مجلس با هیات رییسه دانشگاه مازندران
  • امروز نظام جمهوری اسلامی باعث سربلندی محور مقاومت و کل جهان اسلام شده‌ است
  • دشمن به دنبال از بین بردن هویت گفتمان انقلاب اسلامی است
  • تثبیت جایگاه ایران در منطقه پس از «وعده صادق»
  • تأثیر توسعه شبکه‌ های حمل و نقل جاده‌ ای بر رونق اقتصادی ایران
  • انقلاب اسلامی ایران ادامه دهنده مکتب امام صادق (ع)است