Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، دکتر «شهاب مستوفی » روز چهارشنبه به خبرنگاران گفت : طرح واکسیناسیون کرونا با جدیت در تمام مراکز خدمات جامع سلامت  استان البرز همچنان با جدیت ادامه دارد. 

وی اظهار داشت: البرزنشینان می‌توانند برای انجام واکسیناسیون به مراکز خدمات جامع سلامت شهری و روستایی، پایگاه‌های سلامت و همچنین خانه های بهداشت در روستاها مراجعه نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی البرز تاکید کرد: انتظار می رود  مردم استان ضمن رعایت شیوه‌نامه های بهداشتی ، تکمیل واکسیناسیون را بسیار جدی بگیرند و به خاطر داشته باشند که عادی انگاری شرایط و عدم رعایت شیوه‌نامه های بهداشتی کماکان می تواند زنگ هشداری برای شیوع کرونا باشد.

وی فاصله زمانی تزریق دوز چهارم حداقل واکسن کرونا را بین چهار تا 6 ماه پس از نوبت سوم تزریق این واکسن ذکر کرد و گفت : افراد بالای 70 سال ، کارکنان بهداشت و درمان ، افراد دارای ضعف سیستم ایمنی و افراد دارای بیماری زمینه‌ای می توانند برای تزریق دوز چهارم واکسن کرونا اقدام کنند.

اکنون از مجموع هفت شهرستان تابعه البرز پنج شهرستان آبی و ۲ شهرستان زرد کرونایی هستند.


 

برچسب‌ها ویروس کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرج

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرج ویروس کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۸۳۳۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زنگ سلامت در مدارس دامغان به صدا درآمد

خانم عظیمی پور معاون تربیتی و پرورشی اداره آموزش و پرورش شهرستان دامغان با اشاره به کمبود مربی‌های بهداشت در مدارس این شهرستان گفت:ارائه آموزش‌های لازم بهداشتی و مراقبت‌های بهداشتی دانش آموزان مهم‌ترین وظیفه مربیان بهداشت و سفیران سلامت است.
در این مراسم از ۵ مربی بهداشت و ۱۰ دانش آموز سفیر سلامت نمونه با اهدای هدایای قدردانی شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ورود واکسن خوراکی روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور
  • یک واکسن دیگر در لیست واکسیناسیون کودکان ایرانی
  • واکسن روتاویروس به جدول واکسیناسیون کشوری اضافه می‌شود
  • واکسن روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور وارد شد
  • ورود واکسن خوراکی روتاویروس برای برنامه ایمن‌سازی کشور
  • ورود واکسن روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور
  • بهره‌مندی ۱۷۷ هزار البرزی از خدمات رایگان روانشناسی مراکز بهداشت
  • زنگ سلامت در مدارس دامغان به صدا درآمد
  • آغاز واکسیناسیون حجاج در آذربایجان شرقی
  • واکسیناسیون حجاج از امروز آغاز شد