Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین عبدالله حاج صادقی روز چهارشنبه در کنگره ۴ هزار شهید روحانی در مصلای قدس قم، بیان کرد: هرگز روحانیت در مسیر جهاد فی سبیل الله از تهمت ها و فضاسازی ها هراسی نخواهد داشت.

وی بیان کرد: ما امروز به جلسه و یادواره شهدا آمده ایم تا از این بزرگان کسب حیات کنیم؛ ما معتقدیم شهید احیاگر جان های مرده است و به انسان و جامعه رنگ حیات می بخشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما امروز آمده ایم تا با شما عهد و میثاق ببندیم که راه شما را با قدرت ادامه می دهیم و با الگوگیری از شما تمام خوف و ترس ها را به کنار انداخته و در مسیر مستقیم بندگی، جهاد فی سبیل الله و در مسیر ولایت فقیه حرکت می کنیم.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: ما امروز آمده ایم که با شما پیمان ببندیم که راه شما که همان جهاد همه جانبه و تشخیص مصداق جهاد در هر دوره ای است ادامه می دهیم؛ ما امروز با مقام معظم رهبری تجدید میثاق می کنیم و در مسیر منویات ولی امر مسلمین گام بر می داریم.

حاج صادقی گفت: روحانیت در جهاد، ولایت مداری، نگهبانی از اسلام ناب و تشخیص عمل جهادی در هر زمانی آماده و پای کار است و با قدرت این مسیر را ادامه خواهد داد؛ روحانیت امروز فرمان جهاد مقام معظم رهبری را در  جهاد سیاسی، اقتصادی، فرهنگی، علمی، جهاد سازندگی، نظامی و در جهاد تبیین با گوش جان شنیده و ما با خون حضرت سیدالشهدا(ع) پیمان می بندیم که در این مسیر راه شما را ادامه بدهیم و فتنه انگیزی ها، فضاسازی ها و تهمت ها نخواهد توانست روحانیت را از سنگر اسلام انقلابی خارج نماید.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار کرد: به کوری چشم دشمنان، حوزه های علمیه قوی تر از همیشه در کنار انقلاب اسلامی مانده و تا تحویل دادن این انقلاب به منجی عالم بشریت به راه خود ادامه خواهد داد.

وی با اشاره به برگزاری کنگره ۴ هزار شهید روحانی، گفت: تمام این ۴ هزار شهید به تایید مرکز مدیریت حوزه های علمیه و بنیاد شهید و امور ایثارگران رسیده است؛ آمار روحانیانی که در قالب های بسیجی و سایر رسته ها به جبهه های دفاع مقدس اعزام و به مقام شهادت و جانبازی رسیده اند حداقل ۱۰ برابر ۴ هزار شهید به ثبت رسیده می باشد.

حاج صادقی با بیان اینکه این کنگره قرار بود در سال ۹۸ برگزار شود که به دلیل شیوع بیماری کرونا حدود دو سال به تاخیر افتاد، خاطرنشان کرد: در مسیر برگزاری کنگره ملی ۴ هزار شهید روحانی ۷۱۰ یادمان شهدای روحانیت طی ماه های گذشته در شهرهای مختلف کشور برگزار شده است.

اولین کنگره ملی ۴ هزار شهید روحانی با پیام تصویری مقام معظم رهبری در مصلای قدس قم در حال برگزاری است.

برچسب‌ها حوزه علميه دفاع مقدس قم شهدا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: حوزه علميه دفاع مقدس قم حوزه علميه دفاع مقدس قم شهدا ۴ هزار شهید روحانی ما امروز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۸۳۴۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترافیک سنگین در محورهای شمالی ادامه دارد

تین نیوز

مرکز مدیریت راه های کشور از ادامه ترافیک سنگین در محورهای شمالی کشور خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، بر اساس اطلاعیه مرکز مدیریت راه های کشور از آخرین وضعیت محورهای شمالی، ترافیک سنگین در محور چالوس مسیر (جنوب به شمال) محدوده بیلقان و حدفاصل پل زنگوله تا سیاه بیشه، ترافیک سنگین در آزادراه تهران شمال مسیر (جنوب به شمال) محدوده های شهرستانک و انتهای تونل البرز، ترافیک سنگین در محور هراز مسیر (جنوب به شمال) محدوده مشا، ترافیک سنگین در آزادراه تهران پردیس محدوده ورودی آزادراه و ترافیک نیمه سنگین در محور فیروزکوه مسیر (جنوب به شمال) محدوده های گیلاوند و دماوند جریان دارد.

همچنین تردد روان در آزادراه قزوین رشت (رفت و برگشت) صورت می گیرد و محورهای شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی اند.

آخرین وضعیت جوی و ترافیک سایر محورها نیز از ترافیک سنگین در آزادراه کرج قزوین حدفاصل مهرویلا تا پل حصارک، ترافیک سنگین در آزادراه تهران قم کاشان محدوده های پل شهید کاظمی، باقرآباد و جنت آباد و همچنین بارش باران در برخی از محورهای استان های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، یزد، کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال وبختیاری، کرمانشاه، کرمان، کردستان، همدان، مرکزی، لرستان، قزوین، زنجان، خوزستان، خراسان رضوی، خراسان جنوبی و ایلام، خبر می دهد.

بر اساس اعلام مرکز مدیریت راه های کشور محور بندر خمیر بندر لنگه و محور خرم آباد پلدختر (تا اطلاع بعدی مسدود بوده و تردد از محور جایگزین خرم آباد کوهدشت و آزادراه خرم آباد پل زال انجام می شود) محورهای مسدود شریانی اند.

همچنین محورهای مسدود غیر شریانی، محورهای هشتگرد طالقان، کمربندی جدید خرانق یزد، اسپکه بمپور، یزد دربید، حاجی آباد آهنگران، سروآباد پاوه، رباط پشت بادام بیاضه، عسلویه گله دار وعشق آباد بردسکن خواهند بود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • بزرگترین خدمت و جهاد خدمت به مردم است
  • مبارزه با استکبار در دنیا، صدور فرهنگ انقلاب ایران است
  • فریاد «مرگ بر اسراییل» در قلب اروپا بیانگر نابودی استکبار است
  • ترافیک سنگین در محورهای شمالی ادامه دارد
  • اهدای جهیزیه به ۲۰۰۰ زوج کهگیلویه و بویراحمد
  • ۲۱ اجلاسیه در راستای کنگره‌ملی‌شهدای کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد
  • هم اندیشی برای تولید آثاری فاخر و در خور دو هزار شهید استان
  • لزوم تبعیت و الگوبرداری از شهید مطهری در جهاد تبیین
  • گرانی میوه ناشی از ضعف نظارتی دستگاه‌هاست
  • لزوم مردمی شدن کنگره ملی ۲۴ هزار شهید استان اصفهان