Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-03@19:34:58 GMT

مدیر آبفای شیروان نسبت به افت فشار آب هشدار داد

تاریخ انتشار: ۴ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۸۴۴۶۱

مدیر آبفای شیروان نسبت به افت فشار آب هشدار داد

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان خراسان‌شمالی، شهرام رمضانی مدیر امور آب و فاضلاب شیروان اظهار کرد: اینک ورودی آب از چاه‌ها، ۲۵۰ لیتر بر ثانیه است اما خروجی از مخازن، ۳۷۰ لیتر بر ثانیه است که ۱۲۰ لیتر کمبود وجود دارد.

وی گفت: با توجه به افت مخارن و افت فشار مناطق در پی بارندگی‌های اخیر و سیلابی شدن مسیر از شهروندان تقاضا می‌شود در مصرف آب صرفه جویی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر امور آب و فاضلاب شیروان افزود: طی روزهای اخیر ۲۹ هزارمترمکعب ذخیره آب شیروان بود که کنترل خوبی صورت گرفت و درخواست می‌شود شهروندان توصیه‌های لازم را جدی بگیرند و در مدیریت مصرف توجه داشته باشند تا دچار مشکلاتی از جمله افت و قطعی نشویم.

وی ادامه داد: در پی خشکسالی و کاهش بارندگی‌ها و به منظور افزایش دبی چاه‌ها، تمامی چاه‌های آب بررسی شده و کلیه تعمیرات لازم صورت گرفته‌است که تلاش می‌شود از تمامی توان ۱۹ حلقه چاه آب شهر استفاده بهینه شود.

رمضانی افزود: طول شبکه توزیع آب شهری شیروان بیش از ۲۷۶ کیلومتر است.

وی خاطر نشان کرد: تعداد کل مشترکین آب و فاضلاب این شهرستان ۱۵۷ هزار نفری، ۶۱ هزار و ۸۳۳ فقره است که از این تعداد ۱۹ هزار و ۵۷۰ فقره انشعاب آب روستایی و مابقی شهر است.

انتهای پیام/س

منبع: فارس

کلیدواژه: مشترکین آب و فاضلاب بارندگی آب و فاضلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۸۴۴۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار یمن نسبت به تشدید تنش نظامی آمریکا

به گزارش حوزه بین‌الملل خبرگزاری تقریب، سرلشکر بکیل صالح الوهبی، فرمانده گردان‌های الوهبی یمن تصریح کرد که آمریکا به طور مخفیانه از طریق نیروهای نیابتی و مستقیم خود برای تشدید تنش نظامی در یمن اقدام می‌کند.
 
وی افزود: «فعالیت‌های آمریکایی‌ها محرمانه و شامل جلسات مخفیانه در مکان‌های مختلف از جمله حضرموت، المکلا، جزایر یمنی و عربستان سعودی است.»
 
الوهبی خاطرنشان کرد که استراتژی آمریکا با هدف انتقال مناقشه از دریا به زمین در یمن و تلاش برای دستیابی به مزیت استراتژیک و تضعیف تلاش‌های بین‌المللی برای مذاکرات صلح است.
 
وی گفت که این امر می‌تواند تاکتیکی برای تحت فشار قرار دادن یمن به منظور دست کشیدن از حمایت خود از فلسطین در بحبوحه نسل‌کشی مداوم رژیم صهیونیستی در نوار غزه باشد.
 
فرمانده گردان‌های الوهبی یمن نسبت به اقدام تلافی‌جویانه نیروهای مسلح یمن و ملت یمن در صورت تشدید تنش‌ها هشدار داد.
 
وی اظهارات اخیر نیروی دریایی ایالات متحده در مورد عقب نشینی ناو هواپیمابر یو اس اس دوایت دی آیزنهاور و ناوشکن یو اس اس گریولی از دریای سرخ به شرق مدیترانه را رد کرد و آن را صرفا تلاش برای فرار نظامی دانست.
 

دیگر خبرها

  • هشدار سازمان ملل نسبت به خطر حمله رژیم صهیونیستی به رفح
  • خط آب روستای «دشت‌اکبر» متصل شد
  • دیدار مردمی مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی
  • هشدار نارنجی در استان سمنان صادر شد/ وقوع تندباد در برخی مناطق
  • بررسی روند عملیات اجرایی آبرسانی به ۲ روستای بوکان
  • حمایت آبفای کشور از پروژه های اولویت دار ایلام در حوزه آبرسانی
  • هشدار یمن نسبت به تشدید تنش نظامی آمریکا
  • بارش های تهران چقدر کاهش داشته است؟ | برنامه های آبفا برای جلوگیری از هدررفت آب
  • پویش هر کارمند یک سفیر و حامی آب راه‌اندازی شود
  • مشهد با کسری ۴۶ درصدی تامین آب مواجه است