Web Analytics Made Easy - Statcounter

به منظور نظارت بر بازار و همچنین شناسایی تخلفات بازار 7 گشت مشترک نظارتی وارد بازار کهگیلویه و بویراحمد شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از صبح زاگرس صبح امروز 4 خرداد ماه گشت مشترک نظارتی دستگاه های اجرایی با حضور معاون اقتصادی استاندار، نماینده دستگاه قضا، فرماندار بویراحمد، نیروهای نظارتی، انتظامی و سپاه و بسیج در بازار صورت گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این گشت که به منظور رصد بازار و تخلفات آن انجام می شود  متخلفان و سودجویان  بازار را شناسایی و با معرفی آنها به دستگاه های قضایی مجازات می شوند.

سرهنگ سادات در حاشیه این بازدید در گفتگو با خبرنگار ما گفت: گشت مشترک بازار  به صورت روزانه  به منظور مبارزه با احتکار،  گران‌فروشی، جلوگیری و همچنین مبارزه با تخلفات بازار حضور و نقش فعالی دارد 

مسئول بسیج اصناف سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: این گشت با حضور ۷ اکیپ با حضور بسیج، اصناف، جهاد کشاورزی، تعزیزات، صمت، پلیس امنیت اقتصادی، اداره غله، بهداشت حضور دارند.   وی با بیان اینکه این گشت با مدیریت معاون دادستان و  بسیج اصناف به عنوان فرماندهی عملیات و  مسئول لجستیک جهاد کشاورزی است، گفت:  ۷ تیم مشخص شده که از نانوایی ها و انبارها و تولیدی ها بازدید صورت می کنند و نظارت ها در دو شیفت صبح عصر صورت می گیرد.   سادات گفت: با حضور بسیجیان از همه شهرستان ها حتی در دورترین نقاط  شهرستان مارگون، بهمئی، لیکک، چرام و سایر شهرستان ها گزارش تخلفات بازار داده می شود.   تصاویر تکمیلی در زیر آمده است:              خبرنگار: بهمنیار
انتهای پیام/
   

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۸۴۹۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ساخت پایگاه اورژانس در بویراحمد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، دکتر میعادی فر با هدف بازدید از زیر ساخت‌های فوریت‌های پزشکی و کلنگ زنی ۳ پایگاه اورژانس وارد کهگیلویه و بویراحمد شد.
با حضور رئیس اورژانس کشور کلنگ ساخت ساختمان پایگاه اورژانس جاده ای آب سفید شهرستان بویراحمد با اعتبار ۲۵ میلیارد ریال و با مساحت ۲۴۰ و زیر بنای ۱۳۵ متر مربع به زمین زده شد.
خبر تکمیل می شود...

دیگر خبرها

  • ۱۵۰ میلیون تومان هزینه هر سورتی پرواز بالگرد اورژانس
  • اولین دستگاه رادیو تراپی وارد کهگیلویه و بویراحمد شد
  • ورود اولین دستگاه رادیوتراپی به کهگیلویه و بویراحمد بعد از سال‌ها انتظار
  • کوهنوردان کهگیلویه و بویراحمد بر فراز کوه خامی
  • خریداری ۵۰۰ دستگاه آمبولانس در کشور
  • بهره برداری از سردرب دانشگاه یاسوج
  • آغاز ساخت پایگاه اورژانس در بویراحمد
  • تشکیل کانون‌ نقد و کانون‌های شورش!
  • وزیر علوم، تحقیقات و فناوری وارد فرودگاه یاسوج شد
  • اجلاسیه شهدای ارتشی کهگیلویه و بویراحمد‏