Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، زهرا نعمتی درباره شروع تمریناتش برای مسابقات پیش رو، اظهارداشت: تمرینات بدنسازی را شروع خواهم کرد البته من تغییراتی در تجهیزات تیروکمان داشتم و یک هفته آینده در زمین چمن شروع می‌کنم. برای به روز کردن تجهیزاتم از تجهیزات قبلی استفاده کردم اما باید از اسپانسر هم کمک بگیریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کماندار قهرمان پارالمپیک کشورمان درباره اینکه قرار است با کدام مربی کار کند، گفت: فعلا قرار است با ریاست فدراسیون جلسه بگذاریم تا ببینیم برای مربی باید چه کار کنم. فعلا بدون مربی کارم را شروع می‌کنم. در دوره قبل ریاست آقای شعبانی‌بهار پیشنهاداتی درباره مربی بود حالا باید ببینیم چه می‌شود.

نعمتی در ادامه صحبت‌هایش در پاسخ به این سوال که چرا مدت زیادی در تمرینات و مسابقات حضور نداشت، تصریح کرد: من تایم زیادی در مسابقات بودم و استرس زیادی داشتم به همین دلیل تصمیم گرفتم استراحت خوب و کافی داشته باشم که بسیار تاثیرگذاربود. ۱۲ - ۱۳ سال در حال تمرین بودم و دوست داشتم مدتی را استراحت کنم.

کماندار کشورمان درباره حضور در بازی‌های المپیک و پارالمپیک پاریس، خاطرنشان کرد: برای المپیک دوست دارم باز هم تلاش کنم اما برای پارالمپیک هنوز هیچ تصمیمی ندارم.

پاراکماندار کشورمان درباره تعویق بازی‌های پارآسیایی ۲۰۲۲ هانگژو، گفت: این تاخیرها به ضرر ورزشکاران خواهد بود و با این تعویق بسیاری از برنامه‌های دنیا تحت تاثیر قرار گرفت.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: المپیک پاریس زهرا نعمتی پارالمپیک پاریس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۸۵۱۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفر مشعل المپیک از یونان به فرانسه با کشتی قدیمی+ عکس

مشعل سی‌وسومین دوره بازی‌های المپیک سوار بر یک کشتی قدیمی راهی فرانسه شد.

به گزارش ایسنا، مشعل سی‌وسومین دوره بازی‌های المپیک در یونان روشن و 11 روز در سراسر یونان حمل شد. روز گذشته مشعل المپیک به مسئولان کمیته برگزاری بازی های المپیک پاریس تحویل داده شد.

مشعل المپیک دقایقی پیش سوار بر یک کشتی قدیمی سفر خود را به سمت فرانسه آغاز کرد. این کشتی در ماه می وارد بندر مارسی می‌شود و سپس در سراسر فرانسه حمل خواهد شد تا در نهایت وارد پاریس میزبان بازی‌های المپیک شود.

کشتی «بلم» که تنها چند هفته پس از بازی‌های ۱۸۹۶ آتن به آب انداخته شد، سفرش را به مقصد فرانسه و شهر پاریس، میزبان آتی بازی‌های المپیک، آغاز کرد. در این کشتی پرچم کشورهای شرکت کننده در المپیک نیز نصب شده است.

مشعل المپیک هشتم می (۱۹ اردیبهشت) به بندر مارسی می‌رسد. انتظار می‌رود جمعیتی متشکل از 150 هزار نفر  برای دیدن مشعل المپیک بیایند.

کشتی حامل مشعل المپیک 

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • سفر مشعل المپیک از یونان به فرانسه با کشتی قدیمی+ عکس
  • برگشت به عقب گلبال در مسیر پارالمپیک
  • درخواست عجیب فرانسه از یونان
  • برگشت به عقب گلبال در مسیر پارالمپیک/وضعیت اعزام دوباره پیچیده شد
  • تبعات کاهش تعداد ورزشکاران ایران در المپیک
  • والیبال نشسته به دنبال نمایش جدید در پاریس
  • والیبال نشسته به دنبال نمایش جدید در پاریس/سید طلا با تاکتیک نوین
  • تحویل مشعل المپیک به فرانسه
  • درخشش بانوی کماندار یزدی در مسابقات تیراندازی با کمان شانگهای چین
  • برخورد صمیمانه شمسایی با خبرنگار ژاپنی