Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-05-06@17:47:39 GMT

رئال مادرید علاقه‌مند به جذب سرژ گنابری

تاریخ انتشار: ۴ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۸۶۰۸۷

به نظر می‌رسد رئال مادرید بودجه‌ای را که برای به خدمت گرفتن کیلیان ام باپه در نظر گرفته بود پس از شکست در جذب این بازیکن، حال قصد دارد از آن برای تقویت ترکیب خود در دیگر پست‌ها استفاده کند

رئال مادرید در پنجره نقل و انتقالات تابستانی پیش‌رو به جذب سرژ گنابری، علاقه دارد.

نقل و انتقالات بایرن مونیخ | علاقه گنابری به پیوستن به رئال مادرید و بارسلونا

ناامیدی سرژ گنابری از تمدید قرارداد با بایرن مونیخ

سرژ گنابری آخرین پیشنهاد بایرن مونیخ برای تمدید قرارداد را رد کرد


طرفداری | به گزارش بیلد، پیش از تمدید قرارداد ام باپه با پاری سن ژرمن، سرژ گنابری در لیست بلند و بالای رئال مادرید قرار داشت اما جذب او در این پنجره تابستانی، در اولویت این باشگاه نبود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما در حال حاضر، رئال مادرید به دنبال جذب یک بازیکن برای وینگر راست است و قدرت مالی لازم برای چنین انتقالی را در اختیار دارد. مذاکرات گنابری با بایرن مونیخ در حال حاضر متوقف شده است. موضع بایرن در قبال تمدید قرارداد با گنابری واضح است. او یا قراردادش را تمدید می‌کند و یا در همین تابستان، فروخته می‌شود. گنابری تا سال 2023 با بایرن مونیخ قرارداد دارد و به خوبی می‌تواند خروج رایگان از این باشگاه را تصور کند.

اخبار داغ 

پرسپولیس با میلاد زکی پور به توافق رسید! / ادعای یک روزنامه عباس جدیدی: مسی در جام‌جهانی سه گل به ایران زد! / فیلم قطع همکاری منچستریونایتد با اکثر نفرات کادرفنی رالف رانگنیک کارواخال: تصمیم ام باپه؟ تعجب کردیم چون قطار رئال مادرید فقط یک بار از مقابل شما رد می شود!

 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: تمدید قرارداد رئال مادرید بایرن مونیخ سرژ گنابری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۸۶۰۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش زین‌الدین زیدان به حضور در بایرن مونیخ

از زین‌الدین زیدان به عنوان یکی از گزینه‌های جدی حضور در بایرن مونیخ و جایگزینی توماس توخل سخن به میان می‌آید. به نوشته اسکای اسپورت، زیدان در پاسخ به این سوال که آیا در تابستان راهی بایرن مونیخ می‌شود این‌گونه پاسخ داد: خیر، من به سانتیاگو برنابئو می‌روم تا فقط دیدار برگشت بایرن مونیخ و رئال مادرید را نگاه کنم.

او درباره نتیجه این بازی گفت: طبیعتاً دوست دارم که رئال مادرید پیروز این بازی شود.

زیدان از سال ۲۰۲۱ که از رئال مادرید جدا شد هدایت هیچ تیمی را برعهده نگرفته است این در حالی است که او پیشنهاد‌های خوبی دریافت کرده است.

پیش‌بینی می‌شد که این مربی بزرگ و دوست داشتنی راهی بایرن مونیخ شود، اما ظاهراً که او تمایلی برای حضور در باواریای‌ها ندارد و باید دید که تیم بعدی او چه تیمی خواهد بود.

بایرن مونیخ یک فصل بسیار ناامید کننده را با توماس توخل تجربه کرد و قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا آخرین فرصت برای بایرن است تا در فصل جاری جام کسب کند.

جدال رفت دو تیم با تساوی دو بر دو به پایان رسید.

دیگر خبرها

  • رئال مادرید - بایرن مونیخ دو رقیب همیشگی در اروپا؛ مروری بر تقابل های اخیر دو تیم
  • سیمون مارسینیاک، داور جدال حساس رئال مادرید و بایرن مونیخ
  • مارچینیاک بازی برگشت رئال - بایرن را سوت می‌زند
  • واکنش زین‌الدین زیدان به حضور در بایرن مونیخ
  • واکنش زیدان به حضور در بایرن‌ مونیخ
  • نویر: باید در مادرید رئال را بکشیم!
  • خبر خوب برای بایرن مونیخ: ماتیاس دلیخت به تمرینات گروهی بازگشت + عکس
  • گوئریرو بازی برگشت با رئال مادرید را از دست داد
  • رئال مادرید به دنبال تمدید قرارداد فرلاند مندی
  • (ویدئو) خلاصه بازی اشتوتگارت ۳ - ۱ بایرن مونیخ؛ افتضاح قبل از بازی با رئال مادرید