Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا؛ امیر سرتیپ «کیومرث حیدری» روز چهارشنبه در حاشیه همایش جهاد تبیین نیروی زمینی ارتش در استان کرمانشاه در جمع خبرنگاران افزود: بنا بر تاکید فرمانده کل قوا بایستی همه نیروهای مسلح به مخصوص نیروی زمینی قبل از خاتمه خدمت ۳۰ ساله خود صاحب یک واحد مسکونی شخصی آبرومند بشوند و امسال بحث جهاد تبیین را به عنوان سال جهاد خانه سازی و خانه شخصی برای کارکنان نام گذاری کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در سفر به استان ها در کنار تبیین و بیان ارزش های انقلاب و دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی؛ یکی از مهم ترین موضوعاتی که با فرماندهان یگان ها پیگیری می شود، برنامه ریزی و هدایت کارها برای خانه دار شدن کارکنان است تا در چهارچوبی درست تکلیف خود را در مقابل فرمان فرماندهی کل قوا که برای ما مقرر کرده جامه عمل بپوشانیم و کارکنان مان را صاحب خانه شخصی کنیم.

امیر حیدری این فرمان مقام معظم رهبری را خبری خوش برای کارکنان نیروهای مسلح  به ویژه نیروی زمینی ارتش دانست و به همرزمان و کارکنان خود اطمینان داد تمام هم و غم خود را برای اجرای این فرمان مقام معظم رهبری بگذارد و کارکنان خاطر جمع باشند.

تبیین توانمندی ها و قابلیت های فریضه ای فوری و ضروری است 

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی در بخش دیگر از صحبت های خود یکی از مهم ترین موضوعات در دستور کار نزاجا در سال جاری را جهاد تبیین قابلیت ها، توانمندی ها و دستاورده های نظام جمهوری اسلامی عنوان کرد و آن را با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری یک فریضه فوری و ضروری در تمام عرصه ها به ویژه در حوزه یگان های نظامی دانست.  

امیر حیدری از تشکیل هیات جهاد تبیین در نیروی زمینی ارتش خبر داد و گفت: در سطح تمام یگان های این نیرو در سراسر کشور، کلاس ها و کارگاه های جهاد تبیین برای دفاع از ارزش های انقلاب اسلامی فعال شده است.

وی هدف از تشکیل و فعالیت هیات‌های جهاد تبیین را بیان ارزش‌های افتخارآفرین انقلاب اسلامی، بیان توانمندی‌ها و دستاوردهای نظام در همه عرصه ها به ویژه درحوزه نظامی دانست که در رکاب ولی فقیه به دست آمده است.  

نیروهای مسلح در عالی ترین سطح مادگی پاسخگویی به هرگونه تهدید است

فرمانده نزاجا در بخش دیگر از صحبت های خود گفت: ارتش و نیروهای مسلح ایران همیشه اقتدار آفرین بوده اند و این اقتدار منبعث از رهبری الهی نظام است، زیرا ولایی بودن نیروهای مسلح در در رکاب ولی فقیه خود یک اقتدار الهی و خدایی به آنها داده است.

امیر حیدری در ادامه اظهار کرد: چون نیروهای مسلح ایران از ابتدا خودکفا و روی پای خودش ایستاده به همین خاطر در راستای توانمندی و کسب قدرت نظامی گام های بلندی برداشته است به همین دلیل و با اطمینان خاطر می گوییم برای دفع هر گونه تجاوز و تهدید در عالی ترین سطح ممکن در آمادگی هستیم، هرچند اطمینان داریم خطری نظام ما را تهدید نمی کند و این باب یک یادآوری است.

برچسب‌ها انقلاب اسلامی ایران مقام معظم رهبری نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران جهاد تبیین کیومرث حیدری فرماندهی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران مسکن کرمانشاه جمهوری اسلامی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انقلاب اسلامی ایران مقام معظم رهبری نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران انقلاب اسلامی ایران مقام معظم رهبری نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران جهاد تبیین کیومرث حیدری فرماندهی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران مسکن کرمانشاه جمهوری اسلامی نیروی زمینی ارتش مقام معظم رهبری جمهوری اسلامی نیروهای مسلح جهاد تبیین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۸۶۰۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امیردریادار ایرانی: ایران برای حضور دائمی در قطب جنوب آمادگی دارد/ حرف اول را در جهان می‌زنیم + فیلم

فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت : ما آمادگی کامل برای پشتیبانی نخبگان و بخش‌های علمی کشور برای حضور در قطب جنوب را داریم، بر این اساس دولت در حال آماده سازی برای حضور دائمی در قطب جنوب است.

امیردریادار شهرام ایرانی فرمانده نیروی دریایی ارتش در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو با اشاره به پیشرفت شگرف نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: در ۴۵ سال بعد از انقلاب اسلامی که کشور در همه ابعاد در شرایط تحریمی و توطئه دشمنان قرار داشته است، انقلاب اسلامی در نقطه شروع خود حتی سیم‌خواردار هم نداشت.

وی افزود : اما انقلاب از داشته‌های خود که مردم و جوانان نخبه بود بهره برد و امروز نه تنها در منطقه خاورمیانه، بلکه در جهان حرف اول را می‌زند.

فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: هدف اصلی ایجاد پایگاه در قطب جنوب مطالعات علمی است، یعنی جامعه علمی و نخبگانی کشور در آن حضور پیدا خواهند کرد، در همه کشور‌های دنیا که پایگاه در قطب جنوب دارند ارتش‌ها صرفاً پشتیبان کننده است.

امیردریادار ایرانی تاکید کرد: ما آمادگی کامل برای پشتیبانی نخبگان و بخش‌های علمی کشور برای حضور در قطب جنوب را داریم، بر این اساس دولت در حال آماده سازی برای حضور دائمی در قطب جنوب است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • حجاب و عفاف؛ مهمترین محور سخنان خطیبان نماز جمعه شهر‌های گلستان
  • امیردریادار ایرانی: ایران برای حضور دائمی در قطب جنوب آمادگی دارد/ حرف اول را در جهان می‌زنیم + فیلم
  • تبیین دستاوردهای نظام مقدس اسلامی؛ماموریت‌ مهم شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور
  • استخدام نیروی زمینی ارتش
  • برنامه دشمن برای خواص، جلوگیری از نقش شتاب‌دهندگی آنان در جامعه است
  • مهم‌ترین برنامه دشمن برای خواص، جلوگیری از نقش شتاب‌دهندگی آنان در جامعه است
  • طرح مسطورا زمینه تربیت کنشگر عرصه جهاد تبیین است
  • جهاد تبیین اولویت اول برنامه های سپاه
  • مرتضی اشراقی: اندیشه‌های امام به‌طور هدفمند تحریف می‌شود/ شاخص و ملاک حقیقت اندیشه حضرت امام، رهبر معظم انقلاب هستند/ یکی از وظایف مهم مورخ، جهاد تببین است/ امروز مردم غزه تاریخ ساز یک حماسه عظیم هستند
  • افتتاح مرکز تداوم عقیدتی امام خامنه قرارگاه منطقه‌ای کربلا نیروی زمینی سپاه