Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا سیروس ابراهیمی روز چهارشنبه در حاشیه بازدید از شرکت پارسیلون خرم‌آباد در گفت‌وگو با رسانه‌ها اظهار داشت: این شرکت مشکلات خاص خود را دارد.

وی اظهار داشت: بانک های ملی، سپه، صنعت و معدن و شرکت آتیه ساز دماوند سهامداران این شرکت هستند و هنوز حسابرسی این شرکت تکمیل نشده است که باید سهم بانک ها و شرکت آتیه ساز دماوند در این حسابرسی مشخص شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: بعد از مشخص شدن مقدار سهام هریک نیز باید میزان مالکیت واحدها مشخص شود تا در جلسه مشترکی، تصمیم گیری نهایی در مورد راه اندازی و واگذاری آن اخذ شود.

وی همچنین با اشاره به بازدید از شرکت یخچال سازی بوژان، افزود: مقرر شده است ۲۰۰ میلیارد تومان تسهیلات سرمایه ثابت،۱۵۰ تومان سرمایه در گردش و ۵۰ میلیارد تومان نیز از محل تبصره ۱۸ به این شرکت اختصاص داده شود.

ابراهیمی عنوان کرد: بانک صنعت و معدن بانک عامل این شرکت تعیین شده و این تسهیلات در حال اتمام مراحل پایانی برای پرداخت است که مدیرعامل بانک نیز پس غز بازدید مجموعه، نظر مساعدی برای تسهیلات طرح توسعه  داشت.

وی افزود: با توجه به تعهدی که وجود دارد امیدواریم که ظرفیت این شرکت از ۱۵۰ نفر کارگر فعلی به ۶۰۰ نفر افزایش پیدا کند.

ابراهیمی همچنین با اشاره به بازدید از شرکت ماشین سازی و شرکت پرس، گفت: شرکت ماشین سازی مجموعه جدی، پرکار و فعالی است که درخواست ‌۲۰۰ میلیارد تومان تسهیلات دارد.

برچسب‌ها استانداری لرستان خرم آباد لرستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استانداری لرستان خرم آباد لرستان استانداری لرستان خرم آباد لرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۸۶۱۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت استاندار از سرمایه گذاران و خیران برای مشارکت در طرحهای توسعه استان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان لرستان؛استاندار لرستان امروز از هتل صخره ای خرم آباد بازدید کرد

دکتر ابوطالب شفقت در این بازدید گفت: پیمانکار از امروز کارگاه ساخت این طرح مهم زیرساختی را فعال کند و دستگاههای متولی نیز موظفند در اسرع وقت جاده دسترسی و زیرساخت های اب و برق وگاز و تلفن را فراهم کنند.

طرح احداث هتل صخره ای خرم آباد در هه هفتاد در زمینی به مساحت یکهزار و ۲۰۰ متز مربع  آغاز شده و به دلیل برخی موانع نیمه کاره مانده است.

دکتر ابوطالب شفقت در بازدید از این طرح گفت:مدیریت استان آماده همکاری با سرمایه گذاران و خیران برای کمک به توسعه استان است.

دیگر خبرها

  • ۸۰۰ میلیاردی تسهیلات اشتغالزایی به عشایر لرستان پرداخت شد
  • بازدید استاندار لرستان از چند طرح عمرانی و اقتصادی خرم آباد
  • بازدید استاندار از چند طرح عمرانی و اقتصادی خرم آباد
  • مهلت ۳ ماهه استاندار لرستان جهت تکمیل برج امید
  • دعوت استاندار لرستان سرمایه گذاران و خیران برای مشارکت در طرحهای توسعه استان
  • دعوت استاندار از سرمایه گذاران و خیران برای مشارکت در طرحهای توسعه استان
  • پذیرش کمتر از ۳۰۰۰ دانشجو در دانشگاه‌های لرستان
  • استاندار لرستان با خانواده شهید سید عباس صالحی روزبهانی دیدار کرد
  • استاندار لرستان: عملکرد بانک‌های استان مطلوب نیست
  • معارفه استاندار جدید لرستان | استاندار جدید کیست؟