Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-30@16:21:20 GMT

روحیه انقلابی رمز موفقیت نیروهای مسلح در کشور است

تاریخ انتشار: ۴ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۸۶۲۸۸

روحیه انقلابی رمز موفقیت نیروهای مسلح در کشور است

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک حجت الاسلام پورخاقان رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح کشور در جریان سفر به استان مرکزی با آیت‌الله دری نجف آبادی، نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک دیدار کرد.

آیت‌الله قربانعلی دری نجف آبادی، نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک در این دیدار با تقدیر از زحمات و خدمات حجت‌الاسلام عبداللهی در دوران مسئولیت اظهار کرد: به برکت روحیه دینی و انقلابی حاکم در نیروهای مسلح شاهد اقتدار و بالندگی انقلاب اسلامی در دهه پنجم هستیم و لذا نیروهای مسلح ستون امنیت و اقتدار کشور می باشند که همچون دژ محکمی در برابر توطئه ها و فتنه انگیزی های دشمنان عمل می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ایجاد امنیت پایدار ، اقتدار آفرینی برای نظام اسلامی، رفع توطئه های دشمنان و خدمت رسانی صادقانه به مردم در عرصه های مختلف از جمله دستاوردهای مهم مجاهدت های نیروهای مسلح کشور است.

آیت الله دری نجف آبادی انگیزه الهی، ولایتمداری، روحیه انقلابی و جهادی را رمز موفقیت نیروهای مسلح در کشور خواند و گفت: روز به روز باید این مولفه ها تقویت شوند و تقویت و افزایش قدرت همه جانبه نیروهای مسلح امروز از ضرورت های مهم امروز است.

وی افزود: به برکت گفتمان امام خمینی(ره) و هدایت های هوشمندانه مقام معظم رهبری امروز وحدت نیروهای مسلح ایجاد شده و همچون خار چشم دشمنان نظام اسلامی است و خداباورانه و با مردم باوری در مسیر تحقق اهداف انقلاب اسلامی گام برمی دارند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی بیان کرد: قوه قضائیه در کل مسئولیت های سنگینی دارد اما در برخی از بخش های حساس همچون سازمان قضائی نیروهای مسلح کار از حساسیت بیشتری برخوردار است چراکه این سازمان نقش مهمی در ارتباطات اجتماعی، سیاسی، ملی، منطقه ای و بین المللی دارد.

وی خاطر نشان کرد: دستگاه قضایی در امانت داری و خدمت صادقانه به مردم عملکرد بسیار درخشانی دارد و همواره در همه شرایط یار و یاور مردم و وفادار به آرمان های نظام اسلامی است و در گام دوم انقلاب باید مقتدرانه به سمت تحقق اهداف حرکت کنیم.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: دري روحيه انقلابي رمز موفقيت نیروهای مسلح استان مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۸۶۲۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیه: ۱۵ تروریست در شمال عراق از پای درآمدند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری آناتولی، وزارت دفاع ملی ترکیه امروز دوشنبه در بیانیه‌ ای از عملیات این کشور در منطقه خاکورک در شمال عراق خبر داد.

بر اساس اعلام این خبرگزاری، سازمان اطلاعات ملی ترکیه (میت) در عملیاتی که هفته گذشته در منطقه خاکورک در شمال عراق انجام داد، ۱۵ تروریست را که برای اقدامات خرابکارانه آماده می‌ شدند، از پای درآورد.

بر اساس اعلام منابع امنیتی ترکیه، میت یک گروه تروریستی را که برای اقدام علیه یگان های نیروهای مسلح ترکیه و پاسگاه های مرزی در حال آمادگی بودند را هم شناسایی کرده است.

در این عملیات ۱۵ تروریست از جمله شماری از سرکردگان آنها از پای درآمدند.

در بیانیه وزارت دفاع ترکیه اضافه شده است که نیروهای مسلح این کشور بدون وقفه به مبارزه موثر و قاطع با تروریست‌ها ادامه می‌دهند تا تروریسم را در نطفه ریشه کن کنند.

این در حالیست که ترکیه در سال‌های اخیر به بهانه مبارزه با تروریست های پ ک ک، بر خلاف منشور ملل متحد در لزوم عدم نقض تمامیت ارضی یک کشور مستقل، بدون کسب مجوز از بغداد بارها به خاک عراق تجاوز کرده است؛ اقدامی که اعتراض عراق را نیز به همراه داشته است.

کد خبر 6092365

دیگر خبرها

  • گرامیداشت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران در اندونزی
  • میانگین دوره خدمت سربازی ۱۴ ماه است
  • هرجا میدان به نیروهای متعهد و انقلابی داده شد، سربلند بوده‌ایم
  • ترکیه: ۱۵ تروریست در شمال عراق از پای درآمدند
  • راهبرد نیروهای مسلح تأمین امنیت خلیج فارس و تنگه هرمز است
  • پاسداران خود را در راه امنیت مردم فدا می‌کنند
  • علل موفقیت در فتح خرمشهر از زبان سرهنگ عراقی + ویدیو
  • معلم انقلابی باید در کشور تربیت شود
  • خدمتگزاری به مردم افتخاری بزرگ برای نیروهای مسلح است
  • استقرار تیپ مستقل ارتش در ایلام از مطالبات دیرینه مردم است