Web Analytics Made Easy - Statcounter

اکبر عادل مرام گفت: با توجه به گزارش‌های دریافتی از سامانه ۱۲۴ بیشترین تخلفات در زمینه گرانفروشی و کم فروشی نان، میوه و سبزی است.

هیچگونه افزایشی در قیمت نان نداریم و نظارت جدی در مورد مقابله با کم فروشی و گران فروشی نان و تعطیلی خودسرانه نانوایی‌ها را در اولویت بازرسی‌ها قرار دارد.

او می‌گوید نظارت بر نحوه فعالیت نانوایی‌های استان با حضور بازرسان همه دستگاه‌های مسئول در این رابطه به صورت تمام وقت انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مردم می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف گران‌فروشی، کم‌فروشی و درج نکردن قیمت از واحد‌های صنفی را به تلفن گویای ۱۲۴ سازمان صنعت، معدن و تجارت اطلاع دهند.

به گفته عادل مرام تمامی واحد‌های صنفی ملزم به درج قیمت هستند، همچنین پایین‌ترین سطح پرونده تعزیرات که عدم درج قیمت روی کالا است، از ۲ به ۱۰ میلیون تومان قابل افزایش است.

او سامانه ۱۲۴ به منظور دریافت شکایت و گزارش‌های مردمی فعال و به روز رسانی و ارتقا پیدا کرده است، گفت: پاسخگویی به این سامانه پیش از این به صورت شهرستانی انجام می‌شد، اما در ماه‌های اخیر به صورت مدیریت یکپارچه و از تهران مدیریت می‌شود.

معاون بازرسی و نظارت اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان گفت: مشکلی در تامین و عرضه کالا نداریم و نظارت بر تمام زنجیره تولید و عرضه در استان با تمام توان ادامه دارد.

حدود ۲۵۰ هزار واحد صنفی در استان اصفهان فعالیت دارند.
تعداد واحد‌های صنفی مُجاز در ایران بیش از ۲ میلیون و تعداد واحد‌های غیرمجاز بیش از ۵۰۰ هزار واحد است که این ارقام نزدیک به ۲۰ برابر میانگین جهانی است.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نظارت و بازرسی قیمت نان واحدهای صنفی کم فروشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۸۶۷۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول

قیمت انواع میوه و تره‌بار در بازارهای روز کوثر اصفهان اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، قیمت انواع میوه و تره‌بار امروز _‌سه‌شنبه یازدهم اردیبهشت_ در بازارهای روز کوثر اصفهان به شرح جدول زیر است:

کد خبر 748250

دیگر خبرها

  • هوش مصنوعی به کمک ثبت تخلفات رانندگی می‌آید/ اعمال قانون با دوربین‌های نظارت تصویری
  • کشف داروی غیرمجاز در مرغ فروشی
  • هوش مصنوعی به کمک ثبت تخلفات رانندگی می‌آید
  • مهر و موم واحد‌های صنفی متخلف در رودسر
  • پایان شگرد گران‌فروشی «عجله» برای اسنپ و تپسی
  • گران فروشی در نمایندگی فروش خودرو، گران تمام شد
  • پلمب ۴۸ واحد صنفی متخلف در مرند
  • قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • گران‌فروشی در مادرید: رئالی‌ها شاکی‌اند!‏
  • گرانفروشی برای یک واحد قصابی در کرمانشاه گران تمام شد